مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما برای شروع یک روز با انرژی مثبت به خوابی کافی و راحت نیاز دارید.یکی از الزامات خواب راحت ، داشتن تخت خواب مناسب میباشد.از آنجایی که میدانیم ، تخت خواب های دو نفره برای اتاق خواب های کوچک خوب نیستند و تخت خواب های کوچک تر مناسب فضا های کم میباشند.

انواع تخت خواب های کم جا کدام اند؟

 

تخت خواب های تاشو: امروز تخت‌خواب‌های تاشو به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های مردم برای دکوراسیون‌ اتاق‌ خواب‌های کوچک تبدیل شده است. این نوع تخت خواب به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال میکند و مناسب فضاهای کوچک هستند ،  از قیمت مناسب تری هم برخوردارند.

مبل تخت خواب شو: همانطور که از نام آن مشخص است ، شما با مبلمانی دو منظوره روبرو هستید که در طول روز به عنوان مبل و در شب به عنوان تخت خواب بکار برده می شود. این تخت خواب بسیار کاربردی و پرطرفدار می باشد.

تخت خواب های جکدار:یکی از پرطرفدار ترین تخت خواب های بازار ، تخت خواب های جکدار هستند زیرا به شما در جاگذاری وسایل منزل و استفاده بهینه از فضای اتاق خواب کمک میکند .این تخت ها به دلیل داشتن جک میتوانند باز و بسته شوند و شما وسایل خود را درون تخت قرار دهید.

تخت خواب های مورفی : این دسته از تخت خواب ها یکی از محبوب ترین تخت خواب ها برای آپارتمان های نقلی می باشد.این تخت‌ها به صورت عمودی روی دیوار قرار می‌گیرند و به این ترتیب فضای زیادی از اتاق را در طول روز برای استفاده‌ی شما آزاد میکند.

کدام جنس برای تخت خواب بهتر است؟

تخت خواب ها عمدتا در دو جنس فلزی و چوبی تولید می شوند. در صورتی که از لحاظ مادی مشکلی ندارید بهتر است به سمت تخت خواب های چوبی بروید زیرا تخت خواب های چوبی ضمن داشتن استحکام کافی از زیبایی خاصی برخوردارند و می توان به راحتی آنها را با محیط اتاق خواب ست کرد اگر علاوه بر بحث مادی از لحاظ فضا نیز مشکلی ندارید بهتر است یک سرویس خواب سفارش دهید .همانطور که گفتیم تخت های فلزی نسبت به تخت های چوبی از کیفیت پایین تری برخوردار اند.

از فضای زیر تخت استفاده کنید:

فضای زیر تخت یکی از کاربردی ترین مکان هاست که شما می توانید وسایل خود را در آنجا قرار دهید و از فضای اتاق خواب به صورت بهینه استفاده کنید. اگر فضای اتاق شما خیلی کوچک است و نیاز به کشوهای بیشتری در زیر تختخواب خود دارید هیچ ایرادی ندارد. شما می‌توانید تختی سفارش دهید که  کشوهای بیشتری داشته باشد و فضای بیشتری را در دسترس شما قرار دهد.

کدام تخت خواب برای اتاق خواب شما مناسب است؟

رنگ ، ابعاد و شکل تخت خواب شما به فضای مورد نظر شما بستگی دارد اما عموما برای فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده می کنند تا اتاق خواب بزرگ تر نشان داده شود.

در نهایت به شما مجموعه آریا چوب را معرفی میکنم که در حال حاظر یکی از مجموعه های فروش سرویس خواب می باشد همچنین این مجموعه دارای محصولات متنوعی هستند که شما می توانید به این مجموعه مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

طراحی بسته بندی عسل :

قبل از شروع طراحی بسته بندی محصول باید به چند نکته توجه کرد :

نکته ی اول محصول چیست؟ مخاطب محصول چه کسی است؟ محصول را چگونه طراحی کنم؟

محصول مورد نظر ما عسل است و نیاز به بسته بندی محکمی دارد  و نیاز عام مردم است پس باید تمام اقشارجامعه رادرنظرربگیریم و از جمله محصولاتی است که توسط بسیاری از خانواده‌های ایرانی به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌‌گیرد

بسته بندی محصول باید مصرف کننده ایده آل خود را جذب کند. طراحی بسته بندی عسل از جمله کارهای مهمی است که باید برای افزایش فروش این محصول انجام دهیم. یکی از موارد بسیار مهمی که می‌تواند تاثیر زیادی بر میزان فروش محصولات داشته باشد بسته بندی خلاقانه است. طراحی بسته بندی عسل در روش‌های گوناگون و با استفاده از ایده‌های خلاقانه مختلفی انجام می‌شود. برای آنکه در طراحی بسته بندی عسل موفق باشید باید به نکات مختلفی از جمله رنگ‌بندی مناسب، استفاده از لوگو برند، و همچنین استفاده از نوشته‌ها با رنگ و فونت مناسب باید توجه کرد.

انواع طراحی بسته بندی عسل:

یکی از انواع بسیار رایج طراحی بسته بندی عسل استفاده از ظروف شیشه‌ای است البته از ظروف پلاستیکی و نظیر آن نیز استفاده می شود .

نکات مهم در طراحی بسته بندی عسل:

جذابیت، زیبایی، و کارایی بسته بندی نظر خریداران را جلب کرده و آن‌ها را به خرید محصول تشویق می‌کند. رنگبندی بسته بندی باید با نوع محصول مطابقت داشته باشد؛ به طوری که خریداران با مشاهده بسته بندی به ماهیت محصول موجود در آن پی ببرند. معمولاً در طراحی بسته بندی عسل از رنگ‌های زرد و نارنجی استفاده می‌شود. لوگو برند خود را فراموش نکنید. از نوشته‌های مناسب استفاده کنید  وسعی کنید تمام این اطلاعات را با استفاده از فونت و رنگ مناسب و سایز صحیح بر روی بسته بندی درج کنید.

 

شما می توانید طراحی و بسته بندی مورد نظرخود را در شرکت قصر یخ  دریافت کنید.

 

 

 

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

تراکت چیست؟

تراکت یک برگه چاپی است که معمولا صاحبان صنایع از آن برای تبلیغ کسب و کار یا محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

چاپ تراکت چگونه انجام می‌شود؟

پیام تبلیغاتی که قرار است روی آن نوشته شود، باید ساده باشد تا به راحتی به مخاطبان انتقال پیدا کند. تراکت‌ها بر روی کاغذ و در سایزهای مختلف چاپ می‌شوند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی و چاپ تراکت، کیفیت فایل طراحی است. همچنین، در نرم افزارهای گرافیکی، فرمت فایل ذخیره شده نباید طوری باشد که موجب کاهش کیفیت طرح شود.

خصوصیات تراکت :

شامل دانستن اینکه به مخاطب  خود چه چیزهایی را انتقال دهید و مخاطب چه چیزهایی دریافت کند.

از کلماتی که بار مثبتی دارند استفاده کنید زیرا واژه ها در ذهن افراد پیام ایجاد میکند

از بهترین رنگ ها استفاده کنید :

سیاه روی زرد / سبز روی سفید / قرمز روی سفید / سفید روی آبی / آبی روی سفید

سیاه روی سفید / زرد روی سیاه / سفید روی قرمز / سفید روی سبز / سفید روی سیاه

قرمز روی زرد / سبز روی قرمز / قرمز روی سبز / آبی روی نارنجی / نارنجی روی سفید / نارنجی روی سیاه

این تداخل رنگی باعث جلب توجه بیشتر و بهتر خواندن آن می شود.

فونت مناسب انتخاب کنید، برای تبلیغات چاپی بهتر است از فونت های ساده و کلاسیک استفاده کنید

مخاطبان شما به جنس ورقی که به آن ها داده می شود توجه می کنند، در صورت امکان با جنس ورق تراکت نویسی طلایی انجام دهید، تا مشتری ارزش کار شما را بیشتر لمس کند.

در تراکت نویسی متفاوت باشید ، از حروف ایتالیک استفاده کنید / درشت تر بنویسید / به آن رنگ بدهید/ زیر کلمات خط بکشید / علامت خاص را در اول و آخر آن قرار دهید/ شکل نوشتن واژه ها بهتر است بصورت افقی یا همان شکل ساده باشد/ از شکل های دارای انحنا و مارپیچ خودداری کنید/ خواندن شکل ساده حروف راحت تر است/ سرعت خواندن شکل ساده حروف بیشتر می باشد/ روف چینی را به شکل متداول و معمول در نظر بگیرید/خوانا باشد.

باید اصل سادگی را رعایت کنید

اگر متن شما بیش از اندازه طولانی می شود حتما حداقل از یک زیرعنوان استفاده کنید تا مخاطب با یک نگاه کوتاه بتواند مفهوم کلی آن را متوجه شود.

جملات خود را با لحنی دوستانه ، صمیمی و خودمانی بنویسید.

کلمات ساده و متداول استفاده کنید .

کاربرد تراکت :

تبلیغات رویدار های اجتماعی و سیاسی و یا جشنواره یا کنسرت ، عملکردهای تجاری ،جهت فراخوان استخدام  و یا یک پیام سیاسی یا مذهبی را به مخاطبان انتقال دهد.

 

 

 

انواع تراکت ها :

تراکت ها به چند دسته تقسیم میشوند ، از نظر جنس ، سایز و کاربرد بسته به نوع مصرفشان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مزایای چاپ تراکت :

چاپ تراکت مزایای بسیار زیادی دارد از جمله می توان به در دسترس و قابل مشاهده بودن ، قدرت اطلاع رسانی سریع و در عین حال ساده و ...  اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی ازمهم ترین و اساسی ترین نیاز های بشر خواب کافی و مناسب است.از انجایی که خواب روی کیفیت زندگی انسان ها تاثیر گذار است در این مطلب قرار است به چندین نکته مهم در خرید تخت خواب مناسب اشاره کنیم  تا یک محیط مناسب برای خواب سالم و مفید فراهم کنیم.

توجه به راحتی تخت و محیطی که در آن میخوابیم روی کیفیت خواب هم بسیار تاثیرگزار میباشد پس لطفا به نکاتی که در این مطلب قرار میدهیم خوب توجه کنید تا تخت مناسب خود را تهیه کنید.

چند نوع تخت خواب داریم؟

تخت خواب دونفره: این نوع تخت معمولا از دو قسمت جداشونده تشکیل شده است.همچنین پایه های این نوع تخت چوبی هستند و حداقل 15 سانتی متر ارتفاع دارند.تخت خواب های دو نفره بسیار پر طرفدار هستند و کارایی بالایی دارند.از سوی دیگر این تخت خواب ها دارای تنوع بالایی مانند کلاسیک ، سلطنتی ، مدرن وفانتزی هستند.

تخت خواب سورتمه ای شکل:

همان طور که از اسمش پیداست این تخت شباهت زیادی به سورتمه دارد. این نوع تخت خواب معمولا سفارش داده میشود زیرا چندان طرفداری برای خود ندارد . تخت خواب سورتمه ای ظاهری تمام چوب دارد که معمولا در کنارش مبل و کمد شبیه به خود دارد .

این سبک از تخت خواب عموما برای دکوراسیون مدرن و خاص استفاده میشه.

 

مبل تخت خواب شو: این تخت خواب ها علاوه بر اینکه به عنوان تخت استفاده میشوند ، به عنوان مبل هم مورد استفاده قرار میگیرند. معمولا این نوع مبل ها به خاطر فضای کمی که اشغال میکنند و هم چنین به دلیل قیمت مناسبی که دارند بسیار پر طرفدار هستند.

تخت خواب دو طبقه:

این نوع تخت خواب بیشتر در خوابگاه های مدارس ، دانشگاه ها و محیط های نظامی واردوگاه ها  استفاده میشود. استفاده از این تخت سبب صرفه جویی در اشغال فضای اتاق خواب ها است. این تخت خاب ها در دو نوع چوبی و فلزی تولید میشوند و همانطور که میدانید ، تخت خواب دو طبقه چوبی بسیار مستحکم تر هستند.

 

تخت خواب سلطنتی:

یکی از خاص ترین و محبوب ترین تخت خواب ها در میان مردم تخت خواب سلطنتی میباشد. در این تخت از چوب با کیفیت بسیار بالایی استفاده شده است و در قسمت چوب و ستون های تخت ، نقش و نگار های زیبایی کنده کاری شده است.

 

توجه به ابعاد و اندازه تخت مورد نظر:

به این نکته توجه داشته باشید که حتما متناسب با فضای مورد نظرتان ، تخت خود را سفارش دهید .اگر فضای کمی دارید میتوانید از تخت خواب های کم جا استفاده کنید و اگر ه فضای کافی دارید میتوانید با توجه به اندازه گیری که انجام داده اید ، تخت مناسبتان را تهیه کنید.

 

کیفیت تشک:

در هنگام خرید تخت باید تشک مناسب با همان تخت را تهیه کنید تا در اینده دچار مشکلات جسمی چون کمردرد ، سردرد و .. نشوید چراکه تشک عضو اصلی و کانونی تخت شما بشمار می آید.

 

تناسب با محیط:

علاوه بر اینکه تخت شما باید ظاهری زیبا و قیمتی مناسب داشته باشد، محیطی که در آن تخت خود را قرار میدهید باید محیطی ارام باشد تا علاوه بر ارامش جسمی ،ارامش روحی شما هم تامین شود.

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

بنر

لیبل چیست؟

برچسب ظریفی که بر روی کالا چسبانده می‌ شود لیبل نام دارد. لیبل حاوی اطلاعاتی درباره مشخصات یک کالا یا شی می‌ باشد. لیبل روی اجسام چسبانده می‌ شود در حالی که موارد مشابه مانند “تگ” بر روی اجسام (توسط نخ یا پلاستیک) نصب می‌ شوند که این مورد درباره‌ همه‌ اجسام امکان‌ پذیر نمی‌ باشد. قیمت لیبل در مقایسه با تگ و موارد مشابه ارزان‌ تر است. استفاده‌ رسمی از لیبل و بارکد به سال 1930 باز می‌گردد.

انواع لیبل :

کاغذی و سلفونی و پی وی سی سفید وپی وی سی شیشه ای و متالایزوگچی و. . .

لیبل های کاغذی بدون پوشش در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار مناسب در خانه چاپ و گرافیک آماده و چاپ می شوند.

لیبل های سلفونی در دو نوع مات و براق موجود می باشند. پوشش سلفون باعث ایجاد جذابیت و همچنین استحکام لیبل در مقابل پارگی و رطوبت می شود. لیبل سلفونی پشت چسبدار در بسته بندی محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی و همچنین صنایع تولیدی و تبلیغاتی کاربرد دارد. لیبل های سلفونی همان لیبل های کاغذی هستند که روی آن ها را روکشی از سلفون مات یا براق کشیده می شود تا مقاومت آن ها افزایش یابد.

 

لیبل های پی وی سی در دو نوع لیبل پی وی سی شیشه ای سفید موجود

 می باشند که هر دو این لیبل ها کاملا ضد آب، مقاوم و قابل شستشو می باشد.

 پی وی سی سفید تشکیل دهنده این لیبل باعث می شود پشت این لیبل ها دیده نشود و کنتراست و تسلط بیشتری در طراحی لیبل خود داشته باشید و از نظر مقاومت و ماندگاری مانند لیبل های پی وی سی شفاف بسیار بالاتر از سایر

 لیبل ها می باشد.

 

لیبل شیشه ای یا همان لیبل پی وی سی شفاف مانند لیبل پی وی سی سفید

روی پی وی سی ضد آب، مقاوم و قابل شستشو چاپ می شود که از نظر ماندگاری و مقاومت بسیار با کیفیت تر از لیبل های کاغذی است. استفاده از پی وی سی شفاف در این لیبل باعث می شود که لیبل شما در نقاطی که چاپ انجام نمی شود کاملا شیشه ای باشد و پشت آن دیده شود.

لیبل متالایز پی وی سی، نوعی لیبل با خاصیت ضد آب است.

لیبل های گچی که با نام لیبل خرد شونده نیز شناخته می شوند به نوعی از لیبل ها گفته می شود که پس از چسبیدن به سطح مورد نظر دیگر قابل کندن نیستند. لیبل های عادی را به دلیل انعطاف پذیر بودن می توان پس از چسباندن بارها و بارها کند و دوباره چسباند اما این نوع از لیبل ها پس از چسبیدن سخت شده و در صورتی که بخواهید آن ها را از روی سطح بکنید خرد شده و پاره پاره می شوند به همین دلیل به آن ها لیبل گچی می گویند.

ارزان ترین لیبل کدام است؟

بین لیبل های دیجیتال، لیبل کاغذی به دلیل اینکه بدون پوشش است ارزان ترین و سریع ترین نوع چاپ لیبل محسوب می شود.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

بعد از رخ دادن پاندمی کرونا کمتر حوزه ای به چشم میخوره که دچار تغییر و تحول نشده باشه . از جمله تاثیرات کووید بر شاخه ی بیزنس و شرکت ها استفاده بیشتر از بستر فضای مجازی بوده است . تو زمانی که تمامی کسب و کار ها فعالیت خودشون رو در اینترنت گسترش دادند ، برندی میتونه در این فضای رقابتی ماندگار باشه که بتونه هویت بصری خودش رو در ذهن گروه مخاطب تثبیت و ماندگار کنه . هویت بصری یک برند مجموعه مواردی ( مثل نام برند لوگو و... )هست که گروه هدف کسب و کار شما در برخورد اول  با اون مواجه میشه .

در ادامه اگر به دنبال تثبیت برند خود در ذهن مخاطب هستید مطالعه این مقاله از سری مقالات تیم قصر یخ برای شما سودمند خواهد بود .

هویت بصری و نقش کلیدی لوگو در تصویر سازی مناسب برند :

هویت بصری تصویر مناسب از برند شماست که در ذهن مخاطب ثبت میشه . شناسنامه بصری خوب ارتباط موثر با مشتری رو سبب میشه .

لوگو پایه ای از ارتباط موثر با مشتری هست . در نگاه اول ممکنه طراحی لوگو ساده به نظر برسه اما، این قدرت رو داره که تصویر برند بیزنستون رو ماندگار یا خراب کنه .

لوگو چیست ؟

لوگو چهره ی یک کسب و کار است و اولین چیزی است که مشتریان و سایر همکاران همصنف با آن مواجه می شوند . این نشانه ی گرافیکی می تواند به صورت علامت ، سمبل ، نوشتار و یا ترکیبی از این اینها طراحی شود .این سمبل به وسیله ی شرکت های تولیدی ، تجاری و همچنین کسب و کارهای کوچک و بزرگ استفاده می شود تا از این طریق اهداف و محصولاتشون رو سریع تر به مخاطب معرفی کنند . به بیان دیگر لوگو نماد تجاری برند شما خواهد بود . نماد تجاری ترکیبی از تایپوگرافی و تصاویر مختلفه اما هر نشانه تجاری شخصیت متفاوتی به بیزنس شما می بخشد .

مشخصه های یک لوگوی طراحی شده حرفه ای :

ایده پردازی و خلاقیت :

ایده پردازی خلاق در طراحی لوگو مهم ترین عاملی بشمار می رود که شمارو نسبت به سایر رقبا تمایز میکنه .

تاثیر در نگاه اول :

این نشانه تجاری باید به نحوی طراحی شود که با اولین نگاه در ذهن مخاطب ثبت شود .

مفهوم داشتن :

گاهی ممکن است نمادی در طراحی لوگو کاملا با آن حرفه بی ربط باشد اما مطمئنا مفهومی را می رساند .

ماندگار بودن :

نباید طراحی اجرا شده تاریخ انقضا داشته باشد .

انعطاف پذیری :

لوگو باید در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی و چاپ قابل اجرا باشد

سادگی :

سادگی طرح مهم ترین اصل محسوب می شود . هرچی طراحی لوگو برند شما ساده تر باشد اصولی تر خواهد بود .

 

 

 

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

تو این مقاله قصد داریم با دنیای ساک دستی ها  آشنا بشیم . علارغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به نو بودن آن، تا الان اسم های  متنوعی به آن اطلاق گردیده است . مانند : ֦ ساک دستی ֦  ֦ساک خرید ֦  ֦ بگ شاپ ֦ و ...  . به همین علت ما در قصر یخ شرایطی رو فراهم کردیم تا با معرفی انواع ساک دستی ها و طراحی های خاص و شیک شما رو برای انتخاب های بهینه همراهی کنیم .ساک دستی علاوه بر اینکه به عنوان وسیله ای برای حمل وسایل استفاده میشود می تونه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای شما کار کنه به گونه ای که شما با چاپ طرح یا لوگو ی برند خود بر روی کیف خرید تبلیغات برند خود را در سطح یک منطقه انجام دهید و در واقع آن کیف خرید به عنوان یک رسانه برای شما کار می کنه . امروزه کسب و کار ها به دنبال راه هایی برای جذب و نگه داشتن مشتریان خود هستند و قطعا اولین اولویت برای هر کسب و کاری احترام و رضایت مشتری می باشد . شما کمتر کسب و کار رو مشاهده می کنید که پس از خرید وسایل شما را همچون قدیم در کیسه نایلکس بگذارند و به جای آن از ساک های دستی استفاده می کنند که هم جلوه بهتری دارند و باعث کسب رضایت مشتری ها می شود و هم همچون یک رسانه در سطح جامه عمل نموده و اقدام به تبلیغاتی برند شما می کنند بدون اینکه شما کار خاصی انجام دهید .

 

انواع ساک دستی :

این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند .

کاربرد ساک دستی شاپینگ بگ :

به اشتراک گذاری نام تجاری

یکی از اصلی ترین اهداف از طراحی و چاپ ساک دستی، به اشتراک گذاری نام تجاری خاص می باشد. شما می توانید با چاپ ساک دستی مناسب، نام تجاری خود را در ذهن افراد ذخیره کنید. استفاده افراد از ساک دستی باعث می شود تا نام یا لوگوی مخصوص کسب و کار شما ناخوداگاه در ذهن آنان ذخیره شود. البته مد نظر داشته باشید که در اینجا، مقاومت و کیفیت بالای ساک دستی طراحی شده از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا یک ساک دستی بی کیفیت باعث خلق خاطره ای ناخوشایند در ذهن افراد می شود .

 

افزایش درآمد

 

با استفاده از ساک دستی، فروش و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید! همان طور که می دانید هدف تمامی کسب و کار ها افزایش سود و کسب و درآمد بیشتر می باشد که با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی این رسیدن به این هدف کار ساده ایست. برای افزایش فروش و درآمد بیشتر شما نیاز به خریداران بیشتری دارید که در نتیجه بهره گیری از ساک دستی تبلیغاتی باعث گرایش بیشتر افراد به کسب و کار شما می شود. اما چگونه؟ در نظر داشته باشید که یک ساک دستی با کیفیت ممکن است مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد که همین مسئله نیز باعث آشنایی بیشتر افراد با کسب و کار شما می شود .

بصرفه بودن

همان طور که می دانید، برای آشنایی و به اشتراک گذاری کسب و کار ها در میان دیگران، روش های تبلیغاتی فروانی وجود دارد که البته از هزینه زیادی نیز برخوردارند. یکی از مزیت های استفاده از ساک های دستی تبلیغاتی، هزینه کم آنها می باشد. طراحی و چاپ ساک دستی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی از هزینه کمتری برخوردار است که به عامل نیز سبب محبوبیت بیشتر این روش تبلیغاتی شده است .

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

مقدمه:

اولین چیزی که در مورد تختخواب به ذهن ما می‌رسد حس آرامش و راحتی در هنگام خوابیدن می‌باشد، تختخواب خوب می‌تواند ساعت‌های خوشایندی برای هر شخصی در اتاق‌خواب فراهم کند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع مدل‌های تختخواب‌های دونفره آشنا کنیم با مطالعه این مقاله شاید خرید سرویس خواب دونفره دیگر کار سختی به نظر نیاید.

تختخواب دونفره

این نوع تخت معمولاً از دو قسمت جداشونده تشکیل می‌شوند که به‌وسیله قلاب یا بست‌های مخصوصی به هم متصل شده‌اند. قسمت‌های بدنه و پایه از چوب درست می‌شوند و پایه‌ها از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. پایه تخت‌ها حداقل باید طبق استاندارد 15 سانت از زمین ارتفاع داشته باشد تا امکان تغییر ارتفاع و جابه‌جایی نیز فراهم باشد. تخت‌های دونفره بسیار موردپسند هستند و بیشتر زوجین تمایل زیادی به استفاده از انواع و مدل مانند دونفره با سبک‌های مدرن، سلطنتی، کلاسیک و فانتزی دارند.

نوع اول: تختخواب سورتمه‌ای شکل

این نوع تختخواب به دلیل اینکه از نظر ظاهری شباهت زیادی به سورتمه دارد به مدل سورتمه‌ای معروف هستند. مخاطبین تخت سورتمه‌ای زیاد نیستند و این‌چنین مواردی را به‌صورت سفارشی می‌سازند. شاید تخت سورتمه‌ای از نظر ظاهر متفاوت باشد اما نظر استاندارد با تخت های دیگر تفاوتی ندارند و معمولا از چوب ساخته می شوند و برای خانه های مدرن و خاص میتواند جذاب باشد.

نوع دوم : مبل تختخواب شو

این مدل چند کاربردی میباشد و در ظاهر فقط یک مبل سه نفره به نظر میاید یکی از بهینه ترین موارد تخت ها همین تخت میباشد از مزایای این تخت اشغال کم فضا و کاربردی چند منظوره میباشد و برای آپارتمان کوچک بسیار مناسب میباشد و همچنین میتوان از مبل تختخواب شو به عنوان مبل میهمان نیز استفاده کرد . از این نوع میتوان در اتاق کودک یا محیط اداری نیز استفاده کرد .

نوع سوم : تخت خواب کشویی دو نفره

این نوع تخت بسیار مناسب برای فضا های کوچک مناسب میباشد و از مزیت این نوع تخت اشغال کم فضا و همچنین استفاده کردن دو نفر از این نوع تخت میباشد . در تخت های کشویی تختی که در پایین قرار دارد میتواند به صورت کشویی و با کمک ریل در داخل و قسمت پایین تخت قرار گیرد . امکان ایجاد کشوی لباس در این مدل ها نیز وجود دارد.

 

نوع چهارم: تختخواب متحرک

تخت متحرک که مانند یک تخت دونفره ساخته می‌شود و دارای دو بخش است بخش اول آن یک بخش ثابت و ساکن است که با امکان جداشدن از قسمت متحرک کارایی خود را در تختخواب بودن حفظ می‌کند، اما بخش دوم که قسمت چرخ‌دار این تخت از انواع تختخواب‌هاست نیاز به تخت مکمل خود دارد و به‌تنهایی کاربردی نخواهد داشت.

محبوبیت این نوع تخت در بین طرف‌داران خانه‌های با سبک مدرن بسیار زیاد است و اولین انتخاب این اشخاص می‌باشد امکان جابه‌جایی این نوع مدل بدون کمک کسی باعث شده تا بتوان ظاهر اتاق را در هر زمان به‌راحتی تغییر داد و همچنین نظافت زیر تخت نیز به‌راحتی انجام می‌گیرد.

نوع پنجم: تختخواب‌های تاشو و کم جا

در منازلی که مشکل کمبود فضا دارند می‌توان از تختخواب‌های تاشو و کم جا استفاده کرد تختخواب تاشو به‌صورت ایستاده بر روی دیوار جمع می‌شوند و در حالت بازمانند نشیمن و یا مبلمان می‌توان استفاده کرد. وجود کمد در کنار این نوع تخت باعث شده تا از فضای اتاق بیشترین استفاده را کرد. شیوه جمع‌شدن عمودی تخت‌ تاشو که با نام مورفی در دنیا معروف شده‌اند به‌صورت کمدهای دیواری نیز دیده می‌شوند و همین تنوع بالا در نحوه بسته‌شدن و عدم اشغال فضا، حضور آنها را در خانه‌های آپارتمانی پررونق کرده است.

برای دیدن مدل‌های بیشتر می‌توانید با جستجوی نام برند آریا چوب در گوگل وارد سایت شوید و از جدیدترین مدل‌های تختخواب‌ها دیدن کنید.

 

 

 

 

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

 

 این روز ها  کارت ویزیت یکی از ابزار های  موثر در زمینه معرفی  کسب و کار به شمار میره . شما می تونید برای بازدهی بیشتر مشاغلتون از بیزنس کارت استفاده کنید . در واقع با همین حجم کوچیک از کارت ویزیت یک تصویر کلی از کسب و کار خودتون رو به مخاطب منتقل می کنید . در ایران کارت ویزیت در اکثر موارد آخرین چیزی است که تجار و صاحبان مشاغل آن را مورد توجه قرار می دهند ومتوجه اهمیت بالای  تبلیغات غیر مستقیم بوسیله کارت ویزیت نمی باشند. در اینجا توصیه ما این است که برای طراحی کارت ویزیت خود وقت گذاشته و در صورتی که وقتی برای این کار ندارید حتما طراحی و چاپ اختصاصی آن را به تیمی متخصص و با تجربه واگذار نمایید و خود بر روی طراحی ها نظارت داشته باشید . در ادامه برای اینکه بتونید یک دیدگاه اولیه و مطلوب از این موضوع کسب کنید توجه شما رو به ادامه مطالب جمع آوری شده توسط تیم قصر یخ جلب می کنم .

کارت ویزیت چیه و اصلا به چه دردی میخوره ؟

کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و بیزنسمون به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام بشه  میتونه تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشه . کارت ویزیت برای تبلیغات و معرفی شما به طور مستقیم استفاده نمیشه . اما از آنجا که اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتون هست و با توجه به این نکته  که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار معرفی و تبلیغات شما را عهده دار خواهد بود .

انواع کارت ویزیت ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟

 انواع کارت ویزیت ها را می تونیم بسته به نوع کاغذ و روکش و سایز و عمومی یا اختصاصی چاپ شدنشان ، دسته بندی کرد. اگر بخواهیم انواع کارت ویزیت ها را بر حسب جنس کارت ویزیت و کاربردهای کارت ویزیت و قیمت کارت ویزیت مورد بررسی قرار دهیم ، باید به این نکته اشاره کنیم که کارت ویزیت ها به چند دسته کلی تقسیم می شوند. اغلب در چاپ کارت ویزیت ها از کاغذ گلاسه 300 گرمی استفاده می شود و در کارت ویزیت ارزان از روکش بر روی کارت ویزیت ها برای محافظت و ماندگاری بالاتر کارت ویزیت استفاده نمی شود، اغلب به این کارت ویزیت ها، کارت ویزیت گلاسه گفته می شود که برای افرادی که قیمت چاپ کارت ویزیت برایشان خیلی اهمیت دارد و ارزانترین کارت ویزیت را می خواهند مورد استفاده قرار می گیرد . کارت ویزیت بعدی کارت ویزیت سلفون مات و براق هست که برای مقاومت بیشتر از ان کارت ویزیت ها نسبت به کارت ویزیت گلاسه استفاده می شود. کارت ویزیت کتان هم زیبایی خاصی بخاطره بافتی که روی کارت ویزیت وجود دارد نسبت به کارت ویزیت گلاسه دارد. کارت ویزیت بعدی کارت ویزیت لمینیت مات و لمینیت براق است که می توان از آنها به عنوان مقاوم ترین و مستحکم ترین کارت ویزیت و یا پر فروش ترین کارت ویزیت و یا بهترین کارت ویزیت نام برد. و در آخر به کارت ویزیت پی وی سی می توان اشاره کرد که به کارت ویزیت پاستوری یا کارت ویزیت ورقی و یا کارت ویزیت عابر بانکی و کارت ویزیت کارت تلفن مشهور می باشند. کارت ویزیت پی وی سی به چند صورت مورد تولید قرار میگیرند ، کارت ویزیت پی وی سی 300 و 500 و 760 میکرون .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • NetWare Studio