مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۱۰۷ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با ما همراه باشید تا باهم یک بررسی کلی از جذاب ترین قسمت های رونمایی سال 2021 کیا انجام دهیم. با فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس همراه باشید.

کیا K5 (اپتیما) 2021

از دیگر ماشین های 2021 کیا ، میتوان به اپتیما اشاره داشت. کیا اپتیما سال هاست که یکی از پرچمداران سدان های اقتصادی خانواده هستند. در طی سال های متعدد، کیا با هر سری که این ماشین را تغییر داده است ، آنرا بهتر کرده و از اشتباهات خود در طی این 20 سال استفاده کرده تا ماشینی بسازد تا بتواند با تویوتا کمری و هوندا آکورد رقابت کند. اما امسال، کیا در حرکتی غیر منتظره، کیا اپتیما را از رده خارج کرده و  K5 را به جای آن معرفی کرده؛ اما آنطور که به نظر میرسد،K5 همان اپتیما است و صرفا نام آن از اپتیما به K5 تغییر کرده است. کیا K5  2021 از طراحی اسپورت بک بهره برده است.

طراحی اسپورت بک

حالا شاید بپرسید طراحی اسپورت بک چیست. اسپورت بک به نوعی از طراحی ماشین میگویند که فضای داخلی و راحت یک سدان، پشت کوتاه شده یک ماشین کوپه و حالت شیشه عقب ممتد صندوق عقب ماشین های هاچبک را داشته باشد. این رو هم در نظر داشته باشید که طراحی اسپورت بک در واقع سدانی است که حالت خشن تر و آیرودینامیک تری به خود گرفته است و در بهره اول کمپانی بی ام و بود که این نوع طراحی را مد کرد. کیا با عوض کردن طراحی این ماشین در سال جدید، قصد دارد تا نشان دهد که k5 جدید، بیشتر بر روی تجربه رانندگی تمرکز کرده و برخلاف سالهای دیگر تمرکز کامل بر روی ماشین خانوادگی بودن آن نیست. البته این به این معنی نیست که K5 جدید دیگر ماشین خانواده مناسبی محسوب نمیشود و صرفا به این معنی است که کیا بر روی تجربه رانندگی این ماشین زمان بیشتری نسبت به سال های پیش صرف کرده. در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید که پشت مدل جدید  K5به چه صورت است.

کیا سورنتو 2021

اگر 1 دهه پیش به ماشین های کیا نگاه میکردین، در رده ماشین های شاسی بلند، تنها یک ماشین داشت که آن هم اسپورتج بود، اما همان اسپورتج هم خیلی ماشین قدرت مندی نبود و صرفا طراحیش برای زمان خودش جذاب بود. اما 10 سال که به جلو آمدیم میبینیم که در سال 2020 کیا دارای بیش از 6 نوع ماشین کراس اور و شاسی بلند است که هر کدام در رده خود حرفی برای گفتن دارند. دیگر ماشین 2021 کیا که در باره ی آن بیشتر خواهیم دانست، کیا سورنتو 2021 است.

 بیشتر بخوانید... قطعات کیا

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

آیا برای انتخاب روش های جایگزین دندان های از دست رفته خود دچار سردرگمی شده اید؟ با بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی همراه باشید.

بریج دندان چیست؟

بریج دندان از دسته روش های قدیمی برای رفع بی دندانی می باشد. به طور کلی بریج تنها خود فضای خالی را درگیر نمی نماید و دندان های مجاور نیز برای بریج نمودن درگیر و در واقع تراش داده می شوند. شاید برایتان سؤال باشد که بریج برای چه افرادی مناسب است؟ برطبق بررسی های انجام شده اینطور به نظر می رسد که بریج تنها برای افرادی مناسب است که دندان های مجاور فضای خالی دارای پرشدگی زیاد بوده و به طور کلی نیاز به روکش دارد.

بیشتر بخوانید... طرح لبخند

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان به پیچ ساخته شده از جنس تیتانیوم گفته می شود که در استخوان فک کاشته و جایگزین دندان از دست رفته می شود پس از جایگذاری ایمپلنت دندان طی روندی که یکپارچگی استخوانی نام دارد ایمپلنت دندان محکم به استخوان جوش می خورد سپس روکش یا دست دندان بر روی ایمپلنت دندانی متصل می شود.

مقایسه ایمپلنت و بریج دندان

در روش ایمپلنت کردن دندان، دندان با استفاده از یک پروتز بادوام در فضای خالی اعمال می شود و دندان های اطراف به هیچ عنوان درگیر نخواهد شد، در این روش شما هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت در این روش اغلب دائمی نامیده می شود. پروتز بکار رفته برای این روش اغلب به صورتی است که به سرعت با استخوان فک و لثه شما سازگار شده و می تواند حکم دندان طبیعی را برای شما فراهم نماید.

مراقبت های دهان و دندان بسیار بهتر از بریج دندان است. توجه نمایید که در روش بریج اغلب سه تاج دندان درگیر است و مبرهن است که مسواک زدن و استفاده از نخ دندان کمی دشوار خواهد بود.  مراقبت از دندان در روش بریج دشوارتر است. شرایط همچون دندان های طبیعی پیش می رود و نیاز به حرکت اضافه تری نخواهد بود.

کدام روش زیباتر است؟

از لحاظ زیبایی می بایست فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار داد. در واقع این موضوع به تخصص دندانپزشک بر می گردد. در بررسی های انجام شده مشخص شد که این روش دارای ظاهری طبیعی تر بوده و اغلب گزینه ای مناسب تر می باشد، بهترین دندانپزشکی زیبایی با توجه به فاکتورهای زیبایی به سادگی می تواند تشخیص دهد که استفاده از این روش برای شما مناسب تر خواهد بود و یا بریج. در نظر داشته باشید که برای دندان های جلویی این روش گزینه ای زیباتر و مورد پسندتر می باشد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

هدف از دستگاه های ارتودنسی ثابت، متحرک و نامرئی جابجایی دندان ها در یک موقعیت مناسب و صاف کردن آن ها است. برای رسیدن به این هدف، از براکت ها و سیم ها استفاده میشود تا با وارد کردن نیرو به دندان، آن را به صورت آرام آرام جابجا کنند. صاف شدن دندان ها بدون این مکانیزم میسر نیست و اینکار هم بدون کمک گرفتن از سیم، براکت، بند، الاستیک و … انجام نخواهد شد. داشتن این دستگاه ها و اجزا روی دندان مسواک زدن را سخت میکند و اگر کسی به خوبی و بیشتر از همیشه مسواک نزند و بهداشت را رعایت نکند ممکن است با پوسیدگی دندان در ارتودنسی مواجه شود.

با بهترین متخصص ارتودنسی در تهران همراه باشید.

اما ارتودنسی با پوسیدگی مبارزه می‌کند

اما یک اصل مهم را هیچگاه فراموش نکنیم. و آن اصل این است که، مهمترین علت پوسیدگی دندان ها، تشکیل پلاک و تارتار در سطح و اطراف دندان ها است. دندان هایی که به علت کج بودن و نامنظمی زیاد نمیتوان به خوبی همه جایشان را تمیز کرد. در نتیجه لابلای دندان های کج کم کم بستری برای پلاک میشود که در نهایت باعث پوسیدگی دندان می شود. اما ارتودنسی دندان یک راه حل عالی برای از بین بردن پوسیدگی است. به این صورت که دندان ها را تراز و هماهنگ میکند و مانع از پوسیدگی آن ها میشود

عادات بهداشتی خوب، بزرگترین مانع پوسیدگی دندان در ارتودنسی

داشتن عادات مناسب و توصیه شده میتواند به شما در مراقبت از دندان ها در هر شرایطی (حتی در ارتودنسی) کمک کند. از اولین لحظه ای که بریس ها و دستگاه های ارتونسی نصب می شوند شما باید بیشتر  از قبل به بهداشت دهان و دندان رسیدگی کنید. با انجام اینکار می توانید نه تنها با پوسیدگی در ارتودنسی مقابله کنید که حتی از آن نیز پیشگیری کنید.

اگر باز هم از پوسیدگی دندان در ارتودنسی با بریس معمولی هراس دارید

ممکن است که دندان هایتان به صورت پیشفرض مستعد پوسیدگی باشد یا همین الان هم مقداری پوسیدگی داشته باشد و یا اینکه خودتان چندان به رعایت بهداشت اهمیت نمی دهید و فکر می کنید با وجود بریس ارتودنسی نتوانید انتظارات بهداشتی را رعایت کنید. در این صورت، شما یک گزینه جایگزین خواهید داشت با نام اینویزیلاین یا پلاک های شفاف ارتودنسی.

از خدمات کلینیک دکتر علیرضا خدیوی به لمینت دندان، ایمپلنت و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

بسیاری از مردم از وجود سرطانی با عنوان سرطان دهان هیچ گونه آگاهی‌ای ندارند. این سرطان، هشتمین سرطان شایع در مردان و پانزدهمین سرطان شایع در میان زنان است. بالا بودن شیوع آن در مردان، احتمالا به دلیل مصرف بیشتر سیگار در آنهاست. با بهترین کلینیک دندانپزشکی در جنت آباد همراه باشید.

کاهش خطر ابتلا به سرطان دهان

برای جلوگیری از مبتلا شدن سرطان دهان نیز، رعایت چند نکته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

1. میوه و سبزیجات، زیاد بخورید

کمبود مواد غذایی، منجر به تغییراتی در دهان شما می‌شود که احتمال ابتلا به سرطان دهان را افزایش می‌دهد. ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در میوه و سبزیجات، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند و از شما در مقابل بیماری های دهان محافظت می‌کند.

2. نحوه طبخ غذاها را تغییر دهید

برای اینکه بدن شما بتواند ویتامین و آنتی‌اکسیدان بیشتری از میوه و سبزیجات، جذب کند، همه‌ی آنها را نپزید، زیرا از این طریق بهتر می‌توانید از سرطان، جلوگیری کنید. برای اینکه تاثیر کامل آنها را ببینید، آنها را خام بخورید.

3. از ضد آفتاب استفاده کنید

در اکثر مواقع، تابش مستقیم نور خورشید، نه تنها، احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد، بلکه احتمال ابتلا به سرطان دهان را نیز افزایش می‌دهد. اگر می‌توانید، در اواسط روز که تابش مستقیم نور خورشید، بسیار قوی است، مقابل نور خورشید قرار نگیرید.

4. مصرف الکل را کاهش دهید

نوشیدن نوشیدنی‌های الکلی در طی سال، که باعث افزایش سوزش دهان شما می‌شود، می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان دهان را در شما افزایش دهد.

5. مراجعه به دندانپزشک

دندانپزشک، فقط دندان‌های شما را برق نمی‌اندازد! دندانپزشکان، هر چیزی داخل دهان و زیر زبان را که می‌تواند منجر به سرطان شود را مورد بررسی قرار می‌دهند.

6. ماهانه، به دهان خود رسیدگی کنید

بین زمان‌های مراجعه به دندانپزشک، به شما بستگی دارد که مراقب همه چیز باشید. ماهی یک‌بار، جلوی آینه بایستید و دهان خود را باز کنید و بدنبال زخم‌ها سفید یا زخم‌های قرمز غیرمعمول باشید که می‌توانند در طی 3 هفته یا بیشتر در دهان شما رشد کنند.

7. سیگار را ترک کنید

این بهترین چیزی است که می‌توانید نه تنها برای دهان، بلکه برای سلامت بدن خود انجام دهید. هر چه بیشتر و بیشتر، سیگار، سیگار برگ و پیپ بکشید، خطر ابتلا به سرطان نیز در شما افزایش خواهد یافت.

از خدمات کلینیک تاج به لمینت دندان، ایمپلنت دندان، ونیر کامپوزیت و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

به دلیل عوارض کراتینه کردن مو همچنان پیشنهاد می کنیم که از کراتینه کردن مو منصرف شوید! استفاده از کراتینه مو برای سلامت مو و همچنین بدنتان خطرناک است که در این مطلب از بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران می خواهیم 5 جایگزین کراتین مو را به شما معرفی کنیم.

جایگزین هایی برای کراتینه مو

1. رژیم غذایی خود را بهبود دهید

متخصص پوست و زیبایی معتقدند سلامت مو ها از داخل بدن آغاز می شود. مقدار کافی پروتئین و ویتامین به حفظ سلامت مو ها کمک می کند. آهن، ویتامین ای، مواد معدنی مانند سلنیوم، مس، منیزیم موهای سالم و درخشان برای شما به ارمغان می آورند. مصرف روزانه یک عددتخم مرغ و میوه و سبزیجات کافی در تأمین مواد مغذی مورد نیاز بدن بسیار مفید خواهند بود.

2. استفاده از محصولات طبیعی حاوی کراتین

محصولات کراتینه مو تنها منبع کراتین نیستند. شامپو ها و ماسک های طبیعی حاوی کراتین نیز در بازار وجود دارند که استفاده از آن ها بی تأثیر نیست.

3. ماسک مو خانگی

ماسک موی خانگی بسیاری برای سلامت مو ها توصیه می شوند که به تغذیه و شادابی مو ها کمک کرده و در عین حال حاوی مواد مضر و خطرناک نیستند.

موادی که در ماسک های مو طبیعی استفاده می شوند عبارتند از: روغن آرگان یا جوجوبا، آووکادو، روغن نارگیل و بیوتین مایع. ژلاتین نیز پروتئین بسیار عالی برای ترمیم موهای آسیب دیده است. ترکیبی از روغن زیتون، عسل، آووکادو، تخم مرغ ،ژلاتین و ماست برای مو ها مناسب است. تفاوت ماسک ها با کراتینه مو این است که باید به طور منظم از آن ها استفاده کرد.

4. استفاده از روغن در زمان خواب

شب زمان نسبتاً مناسبی برای اعمال مواد تأثیر گذار روی مو هاست. برای مثال حدود 10 قطره روغن آرگان روی مو ها و استفاده از کلاه برای جلوگیری از چرب شدن بالش به بهبود درخشندگی و نرمی مو ها کمک می کند. این کار را هفته ای یکبار امتحان کنید. در صورت داشتن شوره و پوست سر خشک، هفته ای دوبار نیز می توانید به موها روغن بزنید.

5. روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از روغن های همه کاره و فوق العاده است که از مو در برابر آسیب های حرارتی نیز محافظت می کند. چرب کردن نوک مو ها با روغن نارگیل از مو خوره نیز جلوگیری می کند.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش اکستنشن مژه، آموزش اکستنشن مو، آموزش بافت مو و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

خودروهای هاچبک با توجه به سایز بدنه و قیمت اقتصادی، در مقایسه با دیگر خودروها جذابیت زیادی دارند. باتوجه به واردات نسل جدید i20 به ایران و اهمیت برند هیوندای در بازار کشورمان، فروشگاه لوازم یدکی خودرو استارپارت به بررسی جامع این خودرو می‌پرازد.

بیشتر بخوانید... قطعات هیوندای

آمار فروش خیره‌کننده‌ی خودروهای کره‌ای و خصوصا برند هیوندای، غیر قابل انکار است. این گروه خودروسازی، هر روز بر انواع محصولات خود و تیراژ تولید آن‌ها اضافه می‌کند، درحالی‌که کیفیت ساخت مدل‌های هیوندای نیز با سرعتی بالا، درحال افزایش است. خودروسازان کره‌ای تلاش می‌کنند تا در هر کلاس بدنه، از کوچک و اقتصادی گرفته تا لوکس و اسپرت، حضور پررنگی در بازار جهانی داشته باشند.

کلاس هاچبک، از زمانی که فولکس گلف در ۱۹۷۳ مطرح شد؛ هواداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد. این خودروی آلمانی، همچنان در گروه پرفروش‌ترین محصولات صنعت حمل و نقل جهان دیده می‌شود، سه زیر شاخه‌ی اصلی دارد که در سایز بدنه متفاوت هستند و شامل اندازه‌ی کوچک، متوسط و استاندارد می‌شوند؛ هرچند با افزایش ارتفاع، به کراس‌اوور هم تغییر گروه می‌دهند.

باتوجه به تلاش هیوندای در تکمیل سبد محصولات خود با انواع مختلف خودروها در کلاس بدنه‌های متفاوت، مدل‌های i10 ،i20 و i30 در بازار جهان و ایران؛ قابل خرید هستند. طبیعتا، مدل i20 باتوجه سایز بدنه‌ی متوسط و بازه‌ی قیمتی متعادل در مقایسه با دو خودروی دیگر، جذابیت خاصی برای افراد علاقه‌مند به محصولات کامپکت خواهد داشت؛ چراکه مشکلات مربوط به فضای محدود i10 و قیمت نسبتا بالای i30، در آن وجود ندارد.

نسل اول i20 در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و تا پایان تولید در سال ۲۰۱۴، در کشورمان نیز حضور داشت. این خودرو، برای پر کردن فاصله‌ی میان i10 و i30، در نظر گرفته شده بود و محبوبیت زیادی در هندوستان داشت. هیوندای i20، همزمان در سه کارخانه‌ی بزرگ هیوندای در ترکیه، هندوستان و موزامبیک، تولید و مونتاژ می‌شد. این خودرو، با دریافت ۵ ستاره‌ی ایمنی از بنیاد تست تصادفات اروپا، معادل ارزان‌قیمت مدل اکسنت برای بازارهای جهان سوم بود، به‌طوری‌که در آمریکا و بسیاری از کشورهایی که اکسنت عرضه می‌شد، خبری از i20 نبود.

نسل دوم هیوندای i20 که به‌تازگی وارد ایران شده است، در ظاهر بدنه و طراحی کلی، فراتر از انتظار ظاهر شد. این خودرو از سال ۲۰۱۵، فروش خود را آغاز کرد و در کنار تولید پرتیراژ کارخانه‌های هیوندای در ترکیه و هند، در خط تولید کرمان موتور هم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید... بغل یاتاقان ٦ سیلندری

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم به دنبال لمینت دندان اقساطی هستید ، با دندانپزشک ترمیمی خوب تا انتهای مقاله همراه باشید.

با توجه به هزینه های گزاف دندانپزشکی و عدم پوشش بیمه ها به تازگی لمینت دندان های اقساطی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و استقبال مردم از این نوع از خدمات باعث گرایش کلینیکها و مراکز درمانی به پرداخت اقساطی هزینه های لمینت می شود.

لمینت دندان اقساطی

لمینت دندان روکش ظریفی است که با توجه به فرم و شکل دندان ها افراد ایجاد می شود. هدف از لمینت دندان تغییر رنگ، شکل و افزایش زیبایی دندان های شما است. این روکش از جنس سرامیک بوده و برای قرارگیری آن بر روی دندان ها نیاز به تراشیدن بخشی از دندان است تا لمینت دندان بر روی دندان ها قرار بگیرد.

اگر در شرایطی قرار دارید که امکان بازپرداخت تمام هزینه های لیمنت و درمان دندان های خود را ندارید، می توانید با مراجعه به کلنیک ها، بخشی از هزینه لمینت درمانی را از شما دریافت کنند و شما مابقی آن را به صورت ماهانه از حسابتان برداشت کنید. در این نوع از پرداخت، تمام هزینه ی درمان به صورت کامل پرداخت نمی شود.

بیشتر بخوانید... پوسیدگی دندان

مزایای لمینت دندان

  • لمینت دندان با توجه به کیفیت خوبی که دارند در برابر رنگ ها و لکه ها مقاوم است.
  • یکی دیگر از ویژگی های اصلی لمینت دندان کیفیت شفافیت آن ها است که باعث می شود که اطرافیان متوجه وجود لمینت در دندان های شما نشوند.
  • طول و ماندگاری لمینت دندان بسیار بالا است و نیازی به تعویض و جایگزینی هر ساله آن ها نمی باشد.
  • انجام لمینت دندان علاوه بر این که باعث ایجاد لبخندی زیبا برای افراد می شود، به سلامتی دهان و دندان شما نیز کمک می کند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لمینت دندان اقساطی

  • نوع لمینت
  • میزان کیفیت ابزار و وسایل مورد استفاده
  • هزینه دستمزد دندانپزشک
  • تعداد لایه های لمینت دندان
  • تعداد دندان هایی تحت مراقبت
  • دانش و تجربه کاری دندانپزشک
  • مکان انجام لمینت دندان
  • میزان سلامتی دندان های بیمار

هزینه لمینت دندان

هزینه لمینت دندان در پایتخت با توجه به مواد اولیه و مکانی که لیمنت در آن صورت می گیرد، از پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان متفاوت است.

بیشتر بخوانید.... پر کردن دندان

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

جهت اشنایی با ارتودنسی دو دندان جلو ، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بعضی از بیماران تصور می کنند که ارتودنسی دندان برای کسانی می باشد که از ارتودنسی تمامی دندان ها رنج می برند ولی ارتودنسی دو دندان جلو این آن را رد می کند و معتقد است که اگر فقط بعضی از دندان های شما نامنظم باشد دکتر متخصص می تواند بدون جابجایی سایر دندان ها، دو دندان جلو را درمان نماید. تعرفه ارتودنسی دو دندان جلو با در نظر گرفتن این که چه روشی درمانی برای افراد انتخاب می گردد و نیز پروسه درمانی، متغیر است.

دندان های جلویی به خصوص دو دندان جلو در فک بالا در زیبایی افراد بسیار موثر است. یک لبخند زیبا بسیار تحت تاثیر فرم دندان ها می باشد. زیرا در هنگام خندیدن و حتی لبخندن زدن توجه افراد به دندان های جلویی شما جلب می شود.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی بی رنگ

دلایل نیاز به ارتودنسی دو دندان جلو عبارت اند از:

  • مسئله زیبایی صورت که اهمیت فراوانی دارد.
  • در هنگام خوردن غذا فشار بسیاری به دندان ها وارد می گردد و به راحتی آسیب پذیر خواهد بود.
  • عدم ارتودنسی دو دندان جلو موجب می شود که انحراف موجود در دو دندان جلویی به سایر دندان ها فشار وارد کند.
  • کج بودن دو دندان جلو می تواند سلامتی دهان و دندان را به خطر اندازد و باعث پوسیدگی استخوان فک و دندان ها گردد.

اقدامات متخصص ارتودنسی دو دندان جلو قبل از شروع درمان

اگر شما برای درمان دو دندان جلو به متخصص ارتودنسی مراجعه می کنید، ابتدا وی با استفاده از عکسبرداری از وضعیت دندان و فک افراد تشخیص می دهد که شیوه درمان انحراف دندان ها را به چه شکلی باید آغاز کند و همچنین دوره درمان را به صورت تقریبی معین می کند. همینطور اگر شیوه ای برای درمان دو دندان جلو وجود داشته باشد پیش از شروع درمان،  بیمار را آگاه خواهد کرد.

روش درمان ارتودنسی دندان جلو

از سیم های ارتودنسی متفاوتی مانند سیم های ثابت، سیم پشت دندانی یا لینگوال، اینویزالاین و سیم های خود باز شونده، در درمان ارتودنسی دندان جلو استفاده می شود. برخی متخصصان نیز از فیس ماسک و روش های ارتودنسی متحرک، در شرایط ویژه برای خردسالان انجام استفاده می کنند.

از انواع ارتودنسی به ارتودنسی ثابت، ارتودنسی نامرئی و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

جهت آشنایی با لمینت دندان های پوسیده ، با کلینیک دندانپزشکی تاج تا انتهای مقاله همراه باشید.

لمینت دندان های پوسیده

کامپوزیت و لمینت دندان ها در بیمارانی که دندان های پوسیده دارند انجام نمی شود، بنابراین اگر متخصص شما انواع مختلف لمینت ها را به شما معرفی می کند، می توانید مطمئن شویدکه دندان های شما دچار پوسیدگی نشده اند. همینطور، روکش های لمینت دندان ها مانع پوسیدگی دندان ها می شود و به شما اجازه می دهد که در روز دو مرتبه با استفاده از خمیر دندان مسواک بزنید و دهان و دندان های خود را شست و شو دهید.

بیشتر بخوانید.... لمینت دندان های پایین

یکی دیگر از عوامل کاهش پوسیدگی دندان این است که لمینت ها در قسمت جلوی دهان واقع می شوند و باعث شست و شوی راحت تر دهان و دندان شود. اما می تواند بعد از لمینت، دندان پوسیده شود. اگر روکش شما تازه باشد، پوسیدگی به آسانی پر می شود. بهترین کار در مورد این نوع از دندان ها راهنمایی از متخصص است، که تمامی جوانب را سنجیده و راه مناسبی را پیش رو شما قرار می دهد.

حدودا بعد از گذشته ده سال از مصرف لمینت دندان، نصف روکش لمینت از بین می رود و یا ترک بردارند که نیاز به تعویض لمینت ها دندان می باشد. بهداشت دهان و دندان مناسب می تواند به طولانی شدن کارایی لمینت ها کمک کند. شست و شوی مداوم دهان و دندان و مسواک زدن همراه با مراجعه همیشگی به متخصص از عوامل تاثیرگذار بر افزایش عمر لمینت ها می باشد.

در حالی که لمینت دندان هرگز امکان پوسیده شدن آن وجود دارد اما دندان های زیرین قطعاً توانایی پوسیده شدن را دارند، دندان ها در هر کجا که به شکلی با لمینت مرتبط می باشند، آسیب پذیرند.

بیشتر بخوانید... لمینت دندان پر شده

چگونه پس از لمینت دندان از پوسیدگی آن جلوگیری شود؟  

لمینت دندان ها باعث پوسیدگی دندان نمی شود و به همین دلیل تنها کاری که پس از لمینت دندان انجام داد رعایت اصول بهداشتی است. دقت داشته باشید در هنگام مسواک زدن، مسواک را به صورت ملایم بر روی دندان ها بکشید؛ زیرا در غیر این صورت لمینت های دندان هایتان خراشیده می شود. نخ دندان نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. مراجعه دوره ای به دندانپزشکی برای چکاب سلامتی دندان می تواند تاحدی در جلوگیری از پوسیدگی دندان های به شما کمک کننده باشد.

از خدمات کلینیک تاج به دندانپزشکی بارداری، دندانپزشکی کودکان، طرح لبخند و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

نمک دریا در حال محبوب شدن است، نه فقط در آشپزی، بلکه در محصولات پوستی نیز هست. یکی از فواید نمک دریا درمان جوش و آکنه صورت است. همچنین نمک دریا حاوی مواد معدنی، پتاسیم، کلسیم، منیزیم بوده و برای پوست فواید زیادی دارد. با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

برخی از خواص نمک دریا برای پوست عبارتند از :

1. درمان منافذ باز پوست

یکی از خواص نمک دریا برای پوست، کوچک کردن منافذ عمیق پوست است. نمک دریا بین تولید چربی و خنثی کردن باکتری ها تعادل ایجاد می کند. باکتری هایی که باعث جوش و آکنه می‌شوند. برای استفاده از این خاصیت نمک دریا باید یک قاشق چای خوری نمک دریا را با 114 گرم آب گرم در یک بطری بریزید.

سپس آن را آنقدر هم بزنید تا نمک دریا خوب در آب حل شود، حالا باید این محلول را روی صورت تمیز و خشک اسپری کنید.

2. سم زدایی پوست

نمک دریایی مواد سمی و مضر را از سطح پوست خارج کرده و باعث می‌شود پوست شما زیبا و نرم شود. برای استفاده از این خاصیت سم‌زدایی باید مقداری نمک دریایی را با آب مخلوط کنید و لایه‌ی ضخیمی از آن را روی پوستتان بمالید.

3. درمان آکنه

یکی دیگر از خواص نمک دریا برای پوست، درمان آکنه است. نمک دریا دارای پتاسیم،گوگرد،کلسیم و منیزیم می‌باشد. پتاسیم برای متابولیسم سلولی پوست مناسب است. گوگرد هم کمک زیادی به حمل اکسیژن خواهد کرد. کلسیم موجود در نمک دریا منافذ پوست را تمیز می‌کند. منیزیم هم مواد سمی را از بین می‌برد.

4. جوانسازی پوست

برای جوان سازی پوست از خواص نمک دریا استفاده کنید. حمام نمک دریا باعث رفع چین و چروک پوست می شود. در نهایت باعث جوانی و شادابی پوست می‌شود.

5. لایه برداری پوست

نمک دریا یک لایه بردار قوی پوست بوده و به زیبایی پوست شما کمک زیادی می‌کند. برای استفاده از این خاصیت می‌توانید یک قاشق چای خوری نمک دریا و یک قاشق چای خوری روغن زیتون را مخلوط کرده تا یک ماسک پوست تهیه کنید.

6. تونر مناسب پوست

برای کاهش چربی اضافی پوست می توانید از فواید نمک دریا استفاده کنید. برای این کار کافیست ، یک بطری آب ولرم را با یک قاشق چایخوری نمک دریا ترکیب کرده و داخل بطری اسپری بریزید. سپس آن را بر روی صورت خود اسپری کنید.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش ناخن، آموزش تاتو، آموزش گریم و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio