مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۳۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درمان های زیبایی محافظه کارانه یا کم تهاجمی دندانپزشکی (کمترین نیاز به تغییر و مداخله در بافت های طبیعی دندان و لثه) روز به روز بین مردم محبوب تر می شوند. بلیچینگ دندان  (سفید کردن دندان) یکی از این روش های درمانی هست که در موارد تغییر رنگ دندان ها کاربرد دارد. سفیدکردن دندان‌ها فقط به دنیای امروز محدود نمی‌شود.استفاده از هیدروژن پروکساید برای ازبین بردن لکه‌ها و سفیدکردن دندان‌ها به سال 1884 میلادی برمی‌گردد. تقاضا برای طرح لبخند سفید و جذاب از سال ها قبل وجود داشته و همچنان این درخواست ادامه دارد. با دندانپزشک ترمیمی خوب همراه باشید.
بنابراین برای برآوردن این خواسته افراد به سراغ یکی از روش‌های سفیدکردن دندان‌ها می‌روند. روش‌های درمانی زیادی برای سفیدکردن دندان یا بلیچینگ در منزل و یا داخل مطب وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده از خمیردندان‌های سفیدکننده، ژل‌ها، تری ها و … اشاره کرد. بلیچینگ تغییر رنگ های خارجی و داخلی دندان ها را از بین می‌برد و رنگ آن‌ها را سفید می‌سازد. با این روش می‌توان لکه‌های ناشی از غذاها و نوشیدنی ها، سن و همچنین تغییر رنگ های مربوط به برخی بیماری‌های دهانی و دندانی را برطرف نمود و سفیدی را به دندان‌ها بازگرداند.

امروزه بلیچینگ دندان با استفاده از ژلی صورت می‌گیرد که در ترکیب آن هیدروژن پروکساید وجود دارد و با استفاده از روش‌ها و ابزار‌های مختلف روی دندان‌ها اعمال می‌شود. یکی از پیشرفته‌ترین درمان‌ها برای بلیچینگ دندان، بلیچینگ دندان با لیزر (Diode) است. سفید کردن دندان ها با کمک این دستگاه فواید زیادی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به افزایش اثربخشی در کنار کاهش حساسیت دندان ها و تحریکات لثه ای اشاره کرد.

 لیزر چیست و چه تفاوتی با نور معمولی دارد ؟

لیزر ، مخفف عبارت light amplification by stimulated emission ray می باشد که در واقع به معنی تحریک پرتوهای نور در یک جهت و یک سو برای دستیابی به اثر و قدرتی بسیار فراتر از نور معمولی می باشد.

استفاده از لیزر امروزه کاربرد های بسیاری در صنعت و طراحی و برش قالب ها به صورت بسیار دقیق ، موارد نظامی و دفاعی ، لوازم الکترونیکی و تلفن های همراه و حتی در اسباب بازی های کودکان دارد. اما بی شک یکی از مهمترین کاربرد های آن در پزشکی و دندانپزشکی می باشد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی دندان، یک دندانپزشک متخصص است که با گذراندن چند سال تحصیلی دیگر صلاحیت انجام اقدامات و پروسه‌های تخصصی جهت بهبود ظاهر دندان‌ها، همچنین ترمیم دندان و سایر بافت‌های داخل دهان را پیدا می‌کند.

متخصص ترمیمی و زیبایی دندان چه خدماتی به مراجعانش ارائه می‌دهد؟

اینله و انله دندان

اینله و انله دندان در اصطلاح تحت عنوان پرکردگی غیرمستقیم نیز شناخته می‌شوند، در لابراتوراهای دندانپزشکی ساخته می‌شوند. این دو مورد در اصل نوعی ترمیم دندان هستند که برای ترمیم پوسیدگی دندان بکار برده می‌شوند.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان  یک فرآیند شیمیایی رایج در تخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دندان است که جهت سفید کردن دندان‌های افراد کاربرد دارد.

ونیر دندان

ونیر دندان لایه‌های نازکی از مواد هستند که برای پنهان کردن مشکلات ظاهری دندان مانند ترک خوردگی، لپ پر شدگی، فاصله بین دندان‌ها، کوتاه بودن برخی دندان‌ها، تغییر رنگ و … توسط بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی دندان بکار برده می‌شود.

روکش دندان

روکش دندان نوعی درمان غیرمستقیم دندان است که همچون یک روکش به طور کامل روی یک دندان یا ایمپلنت دندان را می‌پوشاند. روکش های تمام سرامیک دندان جهت ترمیم یک دندان که دارای یک حفره یا سوراخ یا پوسیدگی نسبتا بزرگ است روش بسیار مناسبی است.

بریج دندان

بریج دندانی نوعی روش جایگزین دندان است که می‌تواند فاصله‌های قابل توجه بین دندانی را پر کند. زمانی که یک یا چند دندان مجاور از بین بروند یا به هر شکلی کشیده شوند، بریج دندان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پر کردن جای خالی دندان‌ها است.

باندینگ دندان

باندینگ یک پروسه زیبایی دندان است که در آن یک متخصص ترمیمی و زیبایی دندان به منظور بهبود ظاهر دندان‌ها یا پنهان کردن عیوب ظاهری دندان، موادی همرنگ دندان را به سطح دندان متصل یا باند می‌کند.

تراشیدن و شکل دادن مینای دندان

از این پروسه جهت کاهش اندازه یا تغییر شکل دندان استفاده می‌شود. گاهی اوقات لازم است تا بخشی از مینای دندان به جهت بهبود ظاهر و نمای دندان کمی تراشیده شود.

کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش‌ها برای جایگزینی دندان از دست رفته است. زمانی که بخواهیم جای دندان را با کمک ایمپلنت پر کنیم نیاز به یک متخصص جراح لثه و یک متخصص زیبایی و ترمیمی دندان داریم.

بیشتر بخوانید

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

در اینجا، به مزایای  خانه هوشمند برای ساکنین سالخورده اشاره می کنیم.

  • جلوگیری از آسیب و جراحت

یکی از برجسته ترین مزایای هوشمند سازی خانه این است که:

به جای انجام دادن دستی بسیاری از کارها، می توان آنها را با دستگاه و به کمک تکنولوژی پیش برد.

این مزیت برای افراد سالخورده یا کم توانی که ممکن است هنگام راه رفتن زمین بخورند یا نمی توانند خیلی در حرکت باشند، مانند یک معجزه عمل می کند.

زیرا این افراد می توانند بدون آنکه از جایشان تکانی بخورند،

تنها با لمس صفحه ی گوشی یا تبلت لامپ ها را خاموش یا روشن، درب ها را باز یا بسته و دمای اتاق را تنظیم کنند.

علاوه بر آن با افزایش سن، چشم نور کمتری را از محیط دریافت می کند.

زمانی که یک شخص مسن از یک اتاق به اتاق دیگری می رود، شاید یک دقیقه طول بکشد که چشمانش خود را با نور محیط هماهنگ کنند که این زمان برای زمین و سر خوردن کافی است.

روشن شدن خودکار یا از راه دور چراغ ها خطر افتادن و مرگ تصادفی این عزیزان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

  • راحتی
  • امنیت

دزدی و کلاهبرداری رایج ترین نگرانی های افراد سالمندی است که به تنهایی در خانه زندگی می کنند.

سیستم امنیتی یک خانه ی هوشمند مانند چشم سوم شما تمامی رفت و آمدها را بطور زنده نشان می دهد.

و فعالیت های مشکوک را خبر می دهد و امکان قفل و باز کردن درب ها از راه دور را برای شما فراهم می کند.

بعلاوه، برخی سیستم ها در صورت پر شدن دود، مونوکسیدکربن یا دمای بیش از اندازه در فضا به شما هشدار می دهند.

  • نظارت بر سالمندان حتی از راه دور

شما می توانید بر سالمندانی که تنها زندگی می کنند نظارت داشته باشید.

اعضای خانواده می توانند با نظارت ویدیویی از حال پدر یا مادر مسن خود باخبر شوند

و خطرات تهدیدکننده مانند آتش سوزی، افراد مزاحم و غیره را از آنها دور کنند.

  • افزایش استقلال

پیشرفت تکنولوژی زندگی مسن تر ها و افرادی که از آنها مراقبت می کنند را تغییر داده است.

بزرگترهای خانواده با فناوری خانه ی هوشمند می توانند بسیاری از کارهایشان را خودشان انجام دهند

و همین باعث می شود دیگر حس سربار بودن نداشته باشند و امید به زندگی در آنها افزایش بیابد.

از خدمات مجموعه اُویو به سنسور درب و پنجره هوشمند، ترموستات هوشمند، سیستم امنیتی هوشمند،  تجهیزات هوشمند و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

طبق آمار مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا، از هر 10 بزرگسال، 9 نفر دارای درجاتی از پوسیدگی دندان هستند. این آمار در کشور ما نیز احتمالا به همین صورت و حتی بیشتر است. بنابراین با این آمار، می‌توان فهمید که چرا بیشترین مراجعه بیماران به مراکز دندانپزشکی به خاطر پوسیدگی دندان و مسائل مرتبط با آن‌ها است.

پر کردن دندان چیست؟

به برداشته شدن پوسیدگی دندان، تمیز کردن جای پوسیدگی و پر کردن آن با کمک مواد پر کننده‌ای نظیر آمالگام، کامپوزیت و … پر کردن دندان گفته می‌شود. این پروسه از رایج‌ترین و پرتقاضاترین خدمات دندانپزشکی در سراسر جهان و بالاخص در کشور ما است که معمولا توسط دندانپزشک عمومی یا دندانپزشک ترمیمی خوب انجام داده می‌شود.

طرح لبخند

چه زمانی باید دندان‌ها را پر کرد؟

هر زمانی که یک یا تعدادی از دندان‌های شما دچار درجاتی از پوسیدگی شده باشد می‌توانید برای برداشتن پوسیدگی و پر کردن دندان یا دندان‌های خود به یک دندانپزشک مراجعه کنید.

مراحل پر کردن: در هر مرحله از پر کردن دندان ها  چه اتفاقی می‌افتد؟

مرحله اول: مشخص کردن محل دقیق پوسیدگی دندان

طی این جلسه، دندانپزشک به شما اطلاعاتی درباره تعداد دندان‌های پوسیده و همچنین درجه و عمق پوسیدگی می‌دهد.

مرحله دوم: بیحس کردن دندانی که دچار پوسیدگی شده است

دندانپزشک کار ترمیم دندان را با بیحس کردن دندان و بافت لثه اطراف آن شروع می‌کند.

مرحله سوم: پوشاندن اطراف دندان

تا بی‌حسی اعمال شود و تاثیراتش شروع شود، دندانپزشک، دندانی که قرار است از پوسیدگی خالی شده و با پر کننده ترمیم شود را با کمک یک کاور از سایر دندان‌ها و بخش‌های داخلی دهان جدا می‌کند.

مرحله چهارم: برداشتن پوسیدگی

با استفاده از یک هندپیس پر سرعت که توربین دندانپزشکی نامیده می‌شود، دندانپزشک ساختار دندان پوسیده و آسیب دیده را از تراش داده و حذف می‌کند.

مرحله پنجم: تمیز و آماده کردن دندان برای قرار دادن مواد پر کننده

در این مرحله دندان آماده است تا مواد پر کننده را درون خود جای دهد. نحوه پر کردن دندان بسته به نوع ماده پر کننده متفاوت است.

مرحله ششم: پالیش کردن مواد پر کننده

در این مرحله دندانپزشک ماده پر کننده که اکنون سفت شده است را پالیش می‌کند تا هیچ لبه تیز و اضافی نداشته باشد.

مرحله هفتم: بررسی بایت و آناتومی دهان و دندان

قبل از اینکه مراحل پر کردن دندان به اتمام برسد یک دندانپزشک ترمیمی خوب با دقت دندان پر شده را بررسی کرده تا مطمئن شود کاملا ظاهری طبیعی دارد و از لحاظ آناتومیکی دچار تغییر نشده باشد.

بیشتر بخوانید... مجله تخصصی دندانپزشکی

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

آیا کشیدن دندان برای ارتودنسی ضروری است ؟ آیا برای انجام ارتودنسی، من باید بعضی از دندان هایم را بکشم؟ آیا کشیدن دندان باعث خرابی چهره من نمی شود ؟ این سوالاتی است که اکثر مراجعین ارتودنسی دندان با نگرانی از متخصص ارتودنسی خود می پرسند. ما در این مقاله به طور کامل به پاسخ این سوالات پرداخته ایم. چنانچه در این خصوص کنجکاو هستید پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را بخوانید تا به طور کامل با چون و چرایی کشیدن دندان در ارتودنسی آشنا شوید.

هدف از کشیدن دندان برای ارتودنسی چیست؟

کشیدن دندان برای ارتودنسی یکی از مهمترین بخش های درمان برای برخی از بیماران است. اینکار برای پیشبرد درمان و از بین بردن موانع احتمالی در طول یا بعد از درمان ارتودنسی انجام داده میشود. به عبارتی برخی از بیماران ممکن است دندان عقل نهفته داشته باشند یا اینکه دندان های دائمیشان با فرم نامناسب و بسیار کجی بیرون زده باشد که این باعث میشود سایر دندان کج شوند یا به آن ها آسیب وارد شود.

آیا هر کسی که ارتودنسی میکند باید یک یا تعدادی از دندان هایش را بکشد؟

خیر، همانطور که در بخش قبل نیز اشاره شد، کشیدن دندان برای ارتودنسی تنها محدود به برخی از افراد میشود و اینطور نیست که همه بیماران یک یا تعدادی از دندان های خود را بکشند.

آیا در همه روش های ارتودنسی باید دندان کشید؟

ما روش  های مختلفی برای درمان ارتودنسی دندان داریم که هر کدام از دستگاه ها و تکنیک های مختلفی تبعیت میکنند. مهمترین روش های ارتودنسی عبارتند از:

چه کسانی باید حین ارتودنسی دندان های خود را بکشند؟

  • کوچک بودن فک
  • بزرگ بودن دندان ها
  • ازدحام بیش از حد دندان ها (بالا بودن تعداد دندان ها)
  • ناهماهنگی فکی ناشی از ازدیاد دندان ها شامل انواع مال اکلوژن ها
  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

حتی اگر دندان‌های زیبا و سالمی داشته باشید باید هر روز از آنها مراقبت کنید تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید. بنابراین مراقبت از دهان و دندان به حفظ سلامت دندان‌ها و جلوگیری از پیشرفت بیماری‌های لثه کمک می‌کند. برای داشتن زندگی سالم، طولانی و بدون درد باید مراقبت‌های لازم از دهان و دندان را انجام دهیم. برای سالم نگه داشتن دندان‌ها باید به صورت روزانه از آنها مراقبت کنیم. برای این منظور با رعایت بهداشت مناسب دهان و دندان، تغذیه و رژیم سالم و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی از بروز هرگونه بیماری مربوط به دهان و دندان جلوگیری کنیم.

مراقبت‌های دندانپزشکی

یکی از راه‌های مراقبت از دهان و دندان مراجعه به دندانپزشکی است. حتی اگر احساس درد هم نداشته باشید بهتر است هر 6 ماه یکبار به دندانپزشکی مراجعه کنید و از سلامت دندان‌های خود مطلع شوید. گام اول در این راه انتخاب یک دندانپزشک خوب است و بعد از اولین ملاقات تاریخ مراجعات بعدی را برای شما مشخص می‌کند.

مراقبت از دندان‌ها

  • دو بار در روز مسواک بزنید

بسیاری از ما از مسواک زدن در شب کوتاهی می‌کنیم و نسبت به آن بی توجه هستیم. مسواک زدن در شب قبل از خواب باعث می‌شود میکروب‌ها و باکتری‌هایی که در طول روز در دهان تجمع کرده‌اند خلاص شوید. مسواک زدن باید حداقل 2 دقیقه زمان ببرد تا بتوانید در این زمان بر روی تمامی دندان‌ها مسواک بزنید. در هر بار مسواک زدن از مسواک زدن بر روی دندان‌های عقبی و پشت دندان‌ها مطمعن شوید. دو بار در روز مسواک بزنید، بهترین زمان برای مسواک زدن شب قبل از خواب و صبح به هنگام بیدار شدن است.

  • استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید

انتخاب مناسب یک خمیر دندان از اهیت بالای برخوردار است. یک خمیر دندان خوب و مناسب دهان شما را خنک و خشبو می‌کند و باعث می‌شود دندان‌های تمیز و زیبا داشته باشید. سعی کنید خمیردندان که انتخاب می‌کنید حتما دارای فلوراید باشد. فلوراید یک عامل اصلی در بهداشت دهان و دندان است.

  • استفاده روزانه از نخ دندان
  • استفاده از دهانشویه
  • زبانتان را مسواک بزنید
  • سیگار نکشید
  • مراقبت از دندان‌ها با رژیم غذایی مناسب
  • نوشیدن آب کافی
  • خوردن میوه و سبزیجات
  • محدود کردن مصرف مواد قندی و شیرین
  • مواد غذایی چسبناک
  • کاهش مصرف نوشیدنی‌ها الکلی

از خدمات کلینیک تاج به دندانپزشکی بارداری، دندانپزشکی کودکان، ایمپلنت دندان و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

بطور کلی، سیستم روشنایی هوشمند از طریق یک شبکه عمل می کند که در آن، هر لامپ هوشمند به طور بی سیم به نزدیکترین لامپ وصل می شود.

کل این شبکه به روتر یا مسیریاب متصل می گردد و دیگر وسیله های شبکه را به لامپ ها وصل می کند.

بعضی سیستم ها آپشن کنترل از راه دور دارند و شما را قادر می سازند حتی زمانی که در خانه نیستید، روشنایی منزل را مدیریت کنید.

توضیحی مختصر درمورد تکنیک های روشنایی خانه

در کل، سه نوع نورپردازی وجود دارد:

  1. کلی و عمومی که شامل نور خورشید و لامپ های وسط سقف است،
  2. کاری که برای مطالعه و انجام کارها، و معمولا روی یک میز اجرا می شود،
  3. متمرکز که جنبه ی زینتی دارد و توجه بیننده را به سمت یک شیء یا یک دیوار می کشاند.

ریسه های ال ای دی، یار خانه هوشمند

نور پس زمینه را چه دور آینه ی حمام و چه زیر کانتر آشپزخانه ایجاد کنید، برجسته ترین نقطه ی خانه ی شما خواهد شد.

ریسه های ال ای دی هم شیوه ی دیگری برای زیباتر کردن خانه و جلب توجه به سمت یک وسیله است.

ال ای دی های هوشمند از لحاظ مصرف انرژی، از سایر لامپ های الکتریکی مقرون به صرفه تر هستند.

بعلاوه، شما می توانید از ریسه های خودکار بهره بگیرید؛

این ریسه ها برنامه پذیرند و با توجه به برنامه ی زمانی که شما به آنها می دهید، روشن و خاموش می شوند و یا تغییر رنگ می دهند.

دیمرهای خودکار

تحقیقات نشان داده اند که میزان نور محیط و رنگ آن می تواند بر چرخه ی خواب شما اثر بگذارد.

بودن در معرض نور آبی روشن یا سفید، خواب را از چشمان شما می گیرد؛

در حالی که نور زرد ملایم باعث می شود زودتر به خواب بروید.

دیمر وسیله ای است که نور لامپ ها را بطور خودکار کم می کند.

دیمرهای هوشمندی که روی دیوارها نصب می شوند به شما امکان کنترل میزان روشنایی هر نوع نور در اتاق را می دهند.

برخی دیمرها علاوه بر این، قابلیت تغییر رنگ نور لامپ را نیز دارند.

بنابراین، شما می توانید برای سناریوها و اوقات مختلف، برنامه های متفاوتی برای طول روز به سیستم هوشمند روشنایی خانه ی خود بدهید.

از سایر خدمات هوشمند مجموعه اُویو به ترموستات هوشمند، سنسور هوشمند و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

دیپ بایت دندان در اصل یک نوع ناهنجاری ساختاری فکین است که نمونه ساده تر آن اوربایت دندان است. در حالت نرمال فکین بالا و پایین با هم هماهنگ بوده و همدیگر را میپوشانند. جز اینکه فک فوقانی چند میلیمتر  جلوتر از فک تحتانی است، در حالت عادی هیچ مشکلی متوجه این موقعیت فک ها نیست. اما زمانی که فک بالا نزدیک ۳ میلی متر جلوتر از فک پایین باشد میگوییم که شخص اوربایت دارد.

حال اگر این عدد، بین ۴ تا ۱۰ سانتی متر باشد میگوییم شخص اوربایت شدید یا دیپ بایت دندان دارد. در این مشکل، گاهی اوقات فک بالا به قدری از فک پایین جلوتر است که دندان های فک پایین، از جلو ،به کلی پشت دندان های فک بالا پنهان شده اند.

بیشتر بخوانید

عوارض دیپ بایت دندان چیست؟

این عارضه مشکل شدیدی است که روی عملکردهای مختلف دهان و دندان و حتی تنفس تاثیر میگذارد. مشکل در جویدن، دشواری در صحبت کردن و حتی سخت نفس کشیدن تنها تعدادی از عوارض دیپ بایت دندان هستند. کسانی که از این  مشکل رنج میبرند معمولا صورتی گرد و کوتاه دارند و ظاهرشان به مراتب مسن تر و پیرتر از سن و سال واقعی آن ها است.

علت دیپ بایت چیست؟

به طور کلی در اغلب موارد اوربایت و نمونه شدیدتر آن ژنتیکی هستند و از والدین به ارث برده میشود.

به طور کلی مهمترین علت ایجاد اوربایت شدید دندان عبارتند از:

  • بزرگ بودن غیرطبیعی فک بالا
  • بزرگ بودن اندازه و سایز دندان های فک بالا
  • عدم تشکیل صحیح فک طی دوره رشد استخوانی
  • میکیدن پستانک و انگشت بعد از دوره شیرخوارگی
  • عادت به جویدن اشیاء سفت و سخت مانند ناخن، یخ، مداد و ..

درمان دیپ بایت چیست؟

فرقی نمیکند که شما چه سنی داشته باشید، کودک یا بزرگسال، در هر صورت متخصص ارتودنسی در تهران میتواند با انواع روش های ارتودنسی دندان مانند ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی نامرئی ، ثابت و … اقدام به درمان مال اکلوژن دیپ کند. اما بهترین سن برای اصلاح این مشکل دوره کودکی است زیرا استخوان فک هنوز به رشد و تکامل نهایی خود نرسید و راحتتر میتوان هر نوع مال اکلوژنی را در این سنین اصلاح کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

اگر همیشه یک لبخند با دندان هایی سفیدتر می خواهید میتوانید از طریق چند روش ساده اقدام به سفید کردن آن ها کنید. به تمام فرآیندهای سفید شدن دندان در اصطلاح دندانپزشکی بلیچینگ دندان گفته میشود. در این مقاله شما را با این روش ها و به طور کلی قیمت و هزینه بلیچینگ دندان آشنا خواهیم کرد.

هزینه بلیچینگ دندان به صورت حدودی چقدر است؟

بر اساس نوع روشی که برای سفید کردن دندان ها بکار برده میشود هزینه بلیچینگ دندان نیز متفاوت است. به طور کلی قیمت این کار برای آفیس بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها در مطب دندانپزشک حدود 1.000.000 میلیون تومان است. قیمت بلیچینگ دندان با در خانه و با کمک محصولات سفید کننده نیز چیزی حدود 2.000.000 است.

بیشتر بخوانید

انواع بلیچینگ دندان چیست؟

  • آفیس بلیچینگ
  • هوم  بلیچینگ
  • محصولات سفید کننده غیر نسخه ای
  • نوارهای بلیچینگ
  • مداد سفید کننده
  • خمیردندان سفید کننده
  • ذغال فعال
  • جوش شیرین

هزینه بلیچینگ دندان در مطب چقدر است؟

سفید شدن چشمگیر دندان ها در مدت زمان کوتاه، مهمترین مزیت آفیس بلیچینگ دندان در داخل کلینیک دندانپزشکی است. این پروتکل شامل استفاده از ژل پراکسید با غلظت نسبتاً زیاد است که توسط دندانپزشک  زیبایی دندان یا تکنسین آموزش  دیده به دندان ها اعمال میشود.

هزینه بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشک چیزی حدود 1 میلیون تومان است. قیمت بلیچینگ دندان در خارج  از کشور نیز 650 دلار برای هر جلسه است.

هزینه بلیچینگ دندان در خانه چقدر است؟

هزینه بلیچینگ دندان در خانه نزدیک 2 میلیون تومان است. همین هزینه در خارج از کشور 100 تا 400 دلار است. اگر سفید کردن دندان ها در مطب دندانپزشکی برایتان مقدور نیست میتوانید رو به هوم بلیچینگ دندان بیاورید. محصولاتی هستند که به توصیه دندانپزشکان جهت سفید شدن دندان ها در خانه و بدون مداخله دندانپزشک قابل خریداری هستند. استفاده از این کیت های سفید کننده دندان در خانه بسیار آسان است و مقادیر پرکسید بکار رفته در آن ها نیز کمتر است.

از خدمات کلینیک تاج به دندانپزشکی بارداری، دندانپزشکی کودکان، ایمپلنت دندان و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

برخی از خانم ها به خاطر حضور در محل کار یا اجتماعات مجبورند روزانه آرایش کنند. خود آرایش کردن یک دردسر است و پاک کردن آن یک دردسر دیگر. استفاده زیاد از مواد آرایشی و به طبع پاک کردن روزانه آن نیز میتواند به پوست خانم ها آسیب برساند. در این بین پاک کردن آرایش چشم کمی دشوارتر است زیرا ما با پلکها، مژه ها و ساختار های ظریفتر سروکار داریم که میتوانند طی فرآیند پاک کردن مواد آرایشی آسیب ببینند. ما در آموزشگاه آرایشگری الماس نشان در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه و به طریقی میتوانید آرایش چشم خود را بدون وارد شدن آسیب و به راحتی پاک کنید.

پاک کردن آرایش چشم با کمک شامپو بچه

هرچند که انواع پاک کننده های چشمی در بازار وجود دارد، اما احتمالا همه توانایی خرید آن ها را ندارند و یا اصلا تمایلی به خرید آن ها از خود نشان نمیدهند. زیرا میتوان با کمک روش های ساده تری آرایش چشم ها را پاک کرد. یکی از این روش ها استفاده از شامپو بچه است. شامپو بچه نسبتا قیمت کمتری دارد و نوعی شوینده قوی است که با پوست های نازک، حساس و ظریف بسیار سازگار است. بنابراین از آنجایی که چشم ها حساس هستند برای پاک کردن محصولات آرایشی آن، میتوان از شامپو بچه کمک گرفت.

برخی از مزایای پاک کردن محصولات آرایش چشم با شامپو بچه

  • عدم سوزش چشم ها
  • عدم ریزش اشک
  • عدم بروز حساسیت یا واکنش ها آلرژیک
  • پاک کننده قوی ریمل های مژه و ابرو کاهش احتمال آسیب به بافت چشم و بخش های اطراف آن
  • هزینه پایین

نحوه پاک کردن مواد آرایش چشم

  • چشم های خود را در معرض مقدار کمی آب قرار دهید یا با کمک یک دستمال مرطوب تمیز آن ها را خیس کنید
  • مقداری از شامپو بچه را روی کف دست خود ریخته و آن را پخش کنید
  • دست خود را نزدیک چشم ها برده و به آرامی چشم ها و اطراف آن ها را ماساژ دهید
  • بعد از چند ثانیه ماساژ چشم ها، و جدا شدن مواد آرایش چشم ، دست های خود را با آب ولرم بشویید
  • در مرحله بعدی نیز با کمک آب ولرم چشم ها را بشویید.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش اکستنشن مژه، آموزش اکستنشن مو، آموزش تاتو و... میتوان اشاره کرد.

  • NetWare Studio