مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۱۹ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرویس خواب چیست؟

سرویس خواب مجموعه‌ای از اجزا و وسایلی است که در اتاق‌خواب قرار می‌گیرند. سرویس خواب ها از لحاظ ابعاد انواع مختلفی دارند که عبارتند از: سرویس خواب کودکان ،سرویس خواب تک نفره و سرویس خواب دو نفره . برای مشاهده ی انواع آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شرکت آریاچوب مراجعه فرمایید و اما در ادامه ی این مقاله خواهیم خواند:

سرویس خواب چه چیزهایی را شامل می‌شود؟

مهم‌ترین جزء یک سرویس خواب، تخت خواب آن است اما به‌طور معمول یک ‌تخت خواب استاندارد علاوه بر تخت خواب اجزای دیگری مثل پاتختی، کمد، آینه، پاف (مبل پاتختی) و میز آرایش نیز دارد.

انواع سرویس خواب تک نفره

سرویس اتاق خواب تک‌ نفره مخصوص کودک

سرویس اتاق خواب پسرانه

سرویس خواب مخصوص دختران

ابعاد تخت خواب یک نفره

سایز همه تخت های تک نفره مثل هم نیست، طول اکثراً تخت خواب یک نفره ۲۰۰ سانتی متر و عرض آن ممکن است ۱۴۰- ۱۲۰ ابعاد طول ۲۰۰ سانتیمتر عرض ۹۰ سانتیمتر ارتفاع ۳۵ سانتی متر است.ابعاد تخت یک و نیم نفره یا همان تخت دو قلو به :طول ۲۰۰ سانتیمتروعرض ۱۴۰ سانتیمترمی باشد.

معرفی انواع مدل تخت خواب تک نفره

جنس یا متریالی که در ساخت تخت مورد استفاده شده از مهم ترین چیز هایی است که باید به آن توجه کرد .

متریال های استفاده شده اغلب از جنس چوب و یا MDF  هستند و مدل چوبی از خاص ترین و مرغوب ترین هاست و در هر نوع دکوری می شود و مقاومت بالایی دارد.

در هنگام خرید سرویس های تک نفره باید به موارد زیر توجه کرد :

اندازه مناسب :

اندازه تخت خواب تک نفره باید بسیار دقیق باشد . بهتر است که قبل از اینکه بخواهید برای خرید به خارج از خانه بروید قد فرزند یا کسی که قصد خرید برای آن را دارید اندازه گیری کنید.

وزن قابل تحمل :

استحکام تخت بسیارازاهمیت بالایی برخوردار است زیرا ممکن است با توجه به وزنی که میبایست تحمل کند دچار شکستگی شود و صدمات زیادی به بار آورد .

جنس پایه های تخت :

 پایه ها معمولا در سه جنس چوبی ، پلاستیکی و فلزی یافت می شوند . امروزه بیشتر از یک فریم یک تکه به جای پایه استفاده میشود و هم شیک تر و هم با دوام تر است .

رنگ :

انتخاب کردن یک رنگ مناسب با توجه به هر نوع مدل تختی از مهم ترین نکات است . باید با توجه با هارمونی رنگ های اتاق یک رنگ خوب برای تخت خود برگزینید که باعث اختلال و نا هماهنگی در اتاق نشود .

هزینه سرویس خواب تک نفره بر چه مبنایی محاسبه می شود؟

سرویس خواب های تک نفره براساس اجزای آن که شامل چه چیزهایی است (کمد، پاف و ....) و از چه متریالی استفاده شده ،با چه ابعادی سفارش داده باشید و زمان تحویل آن متفاوت است.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

قرار گیری صحیح تخت خواب  در بسیار موضوع حیاطی برای فنگ شویی اتاق خواب محسوب می شود.درفنگ شویی باید به سرویس خواب توجه کرد حال

به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

هرگز تخت خواب و یا رختخواب خود را به گونه ای قرار ندهید که پاهایتان به سمت  درب ورودی اتاق خواب قرار گیرد.

برای ایجاد جریان هوا در اتاق خواب لازم است تاج تخت خواب را (قسمتی که سرتان را قرار می دهید) از دیوار پشت، 5تا 7 سانتی متر فاصله دهید. و همچنین فاصله 5 تا 7 سانتی کناره های  تخت خواب را با دیوار فراموش نکنید.

آینه و یا میز آینه دار (میز آرایشی) را روبروی تخت خواب قرار ندهید. توجه داشته باشید در صورتی می توانید از آینه روبروی تخت خواب استفاده کنید که آینه خیلی بالاتر قرار بگیرد به گونه ای که هنگام دراز کشیدن بر روی تخت تصویر خود را نبینید.

توجه داشته باشید اتاق خواب محل استراحت به حساب می آید و سعی کنید  میز کار و میز تحریر (فضای اداری) را از محل استراحت و یا  تخت خواب خود جدا کنید.(این جدا سازی را می توانید با یک پارتیشن بندی مناسب و هماهنگ با فضای اتاق خواب خود انجام دهید)

کتاب های خود را درون قفسه های درب دار قرار دهید و به هیچ عنوان در قسمت بالای تخت خواب (بالای سرتان) قرار ندهید.

فضای زیر تخت خواب خود را به انباری تبدیل نکنید. با استفاده از تخت های باکس دار و کشودار به راحتی فضای تخت خود را نظم ببخشید .

به خواب خود اهمیت زیادی دهید.روی تخت خواب خود ملحفه های تمییز و صاف قرار دهید.

مهم نیست که شما در مناطق گرمسیر و یا سردسیر هستید مهم این است که در اتاق خواب خود از پنجره نیم متر فاصله داشته باشید.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجایی که خرید سرویس خواب اهمیت بسیاری دارد مردم باید دقت نظر خود را در خرید سرویس خواب بالا ببرند تا بتوانند محصول با کیفیت و در عین حال قیمت مناسبی را تهیه کنند.

سرویس خواب ام دی اف از جمله سرویس خواب هایی می باشد که برای اتاق های کوچک  مناسب هستند.مجموعه آریا چوب یکی از مجموعه های قابل اطمینانی می باشد که برای راهنمایی و کمک به شما برای خرید سرویس خواب راحت و مناسب ، این مقاله را نوشته است.

 سرویس خواب ام دی اف چقدر تنوع دارد؟

سرویس خواب دو نفره ام دی اف از نظر رنگ بسیار متنوع می باشد به طوریکه شما میتوانید سرویس خواب دو نفره مناسب  را با رنگ دلخواه خود سفارش دهید. یکی از دلایلی که باعث شده است ام دی اف تنوع بیشتری نسبت به چوب داشته باشد ، قابلیت شکل پذیری آسان آنها است. انعطاف پذیری ام دی اف باعث شده است تا شکل های متنوع تر و بیشتری در بازار وجود داشته باشد.

سرویس خواب ام دی اف مناسب چه فضاهایی می باشد؟

سرویس خواب های ام دی اف به دلیل سادگی که دارند برای اتاق خواب های کوچک بسیار مفید هستند .البته سرویس خواب های ام دی اف ، همانطور که گفتیم ب دلیل انعطاف پذیری که دارند ، میتوانید به شکل های مختلفی که می خواهید متناسب با محیط و فضای مورد نظر سفارش دهید.

مزیت انتخاب ام دی اف برای سرویس خواب چیست؟

بسیاری از افراد سرویس خواب های دو نفره ام دی اف را برای اتاق خواب خود به دلیل استحکام زیاد و قیمت ماسبی که دارد سفارش می دهند . هم چنین ام دی اف جلوه ای شبیه به چوب دارد و همین باعث شده است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

چوب به دلیل زیبایی خاصی که دارد از قیمت بالایی هم برخوردار است و در آب و هوای مرطوب به مراقبت بیشتری احتیاج دارد .

اما ام دی اف به خاطر قیمت پایین تر و نگهداری آسان تر جایگزین مناسب تری برای چوب می باشد.

سرویس خواب ام دی اف چقدر کیفیت دارد؟

سرویس خواب های ام دی اف محدودیتی در طرح و رنگ  ندارند.شما می توانید انواع مختلفی ازسرویس خواب ام دی اف را متناسب با هر سلیقه ای پیدا کنید. هم چنین سرویس خواب ام دی اف به طبع از سریس خواب فلزی گران تر می باشد چون از نظر کیفیت سطح بالاتری دارد.

قیمت سرویس خواب های ام دی اف چقدر است؟

بعد از اینکه سرویس خواب مورد نظر خود را انتخاب کردید به یک منبع اکتفا نکنید و قیمت آن را از سایر مکان ها هم جویا شوید تا بتوانید بهترین محصول را با مطلوب ترین کیفیت ممکن تهیه کنید.

به این نکته توجه کنید که قیمت گران و ظاهری زیبا  همیشه نشان دهنده کیفیت بالای سرویس خواب شما نیست و باید سعی کنید که به جزئیات بیشتر توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.

همانطور که گفته شد مجموعه آریا چوب دارای محصولات متنوعی از سرویس خواب های دو نفره می باشد که شما میتوانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید تا از خدمات آنها استفاده کنید.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین روش های موجود برای ایجاد یک اتاق خواب زیبا استفاده از سرویس خواب های کشودار می باشد.که با داشتن تعداد زیادی کشو و پارتیشن های مختلف،شما را از کمبود فضا بی نیاز می کند و بهترین فضا را برای شما به وجود می آورد .در واقع سرویس خواب کشوداری که دارای ابعاد 200*160 می باشد تماما زیر تخت خواب دارای باکس های مختلفی می باشد که فضای زیر تخت کاملا قابل استفاده می شود که با طراحی مناسب ،به راحت ترین شکل ممکن قابل دسترسی می باشد. به طور کلی می توان بیان کرد که این نوع سرویس خواب ها مخصوص افرادی است که می خواهند اتاق خوابی منظم داشته باشند و تمام لوازم را در جای مناسب خود قرار دهند.

سرویس خواب کشودار :

بخش عمده ای از تشک بر روی باکس های تخت قرار می گیرند که فشار زیادی بر روی تخت قرار دارد و به همین دلیل کیفیت ،سرویس تخت خواب کشودار مهم ترین موضوعی است که باید در نظر داشت.در واقع باکس های موجود باید به گونه ای ساخته شود تا توان تحمل وزنی بالا را داشته باشد و از بهترین نگهدارنده ها و یراق آلات موجود استفاده شود و در بعضی از قسمت ها طراح سرویس خواب کشودار باید از فلز نگهدارنده کمک بگیرد.و به هیچ وجهی خرید تختخواب های کشو دار با جنس نئوپان و یا همان ملامینه پیشنهاد نمی شود.بهترین کیفیت مواد اولبه برای تولید سرویس خواب کشو دار ام دی اف با تراکم و فشردگی بالا می باشد.وجود کشو در سرویس خواب بسیار ایده آل است اما طراحی صحیح و اصولی برای در نظر گرفتن فضای هر وسیله را در اتاق خوابتان داشته باشید.

انواع تخت خواب کشودار:

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین تختخواب‌های کشودار این است که طراحی آن‌ها برای کودکان و بزرگ‌سالان کاملاً متفاوت است. در واقع می‌توان گفت که از نظر ظاهری شاید این تخت‌ها با هم شباهت داشته باشند ولی دارای تفاوت‌های کلیدی هستند.

 

تخت خواب‌های کشودار بزرگسالان :

به‌طور معمول با سبک‌های مدرن‌تر و به‌روزتری طراحی شده‌اند تا متناسب با دکور اتاق و سلیقه افراد مختلف باشند. البته، همچنان در تمام نمونه‌ها کشوها در زیر تخت تعبیه می‌شوند و تنها تفاوت در نوع طراحی، تعداد کشوها می‌باشد و این ویژگی موجب ایجاد تفاوت‌های زیادی می‌شود.کشوها در این نوع تختخواب‌ها معمولاً به‌ خوبی پنهان شده و در بعضی از طراحی‌ها، کشوها اصلاً تا زمانی که باز نشوند، دیده نمی‌شوند و این یک ویژگی طراحی فوق‌العاده و هوشمندانه است. قاب تخت در تخت خواب کشودار می‌تواند طرح‌های مختلفی داشته باشد و معمولاً دارای خطوط تمیز و زیبا در طرح‌های خود است.

تخت خواب‌های کشودار کودکان :

طراحی تختخواب کشودار برای سرویس خواب کودکان کمی متفاوت است. این مدل تختخواب‌ها معمولاً طراحی مدرنی ندارند، بلکه فقط مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی آن‌ها لحاظ شده است کاربردی بودن و راحتی استفاده از آن‌ها است. طرح‌های تختخواب کاپیتان در این زمینه بسیار رایج است و کشویی‌هایی که باز و بسته کردن آن‌ها بسیار آسان است، در زیر تشک تخت خواب قرار می‌گیرد. نمونه‌های پیچیده‌تری نیز وجود دارد که به‌طور معمول در این نمونه‌ها علاوه بر زیر تشک، از فضای بالای تخت نیز به‌عنوان کشو استفاده می‌شود.

تخت خواب‌های کشودار نوجوان  :

برای نوجوانان، طراحی این فضا گاهی اوقات به صورت یک قلعه شکل می‌گیرد. در این تخت خواب‌ها علاوه بر اینکه به حداکثر رساندن مقدار فضای برای کاربر منظور شده است، طراحی و ساخت آن‌ها به‌گونه‌ای است که  فرصتی برای ایجاد محیطی جدید و سرگرم کننده برای فرزند شما ایجاد می‌کند.

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

انسان ها روزانه ساعت های زیادی را در تخت خواب خود سپری می کنند و بدین جهت احساس آرامش و راحتی داشتن در آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد . امروزه تخت خواب های مختلف و متفاوتی در بازار وجود دارد که شما با در نظر گرفتن میزان فضای در دسترس و سلیقه خود ، سرویس خواب مناسبی را تهیه می کنید . شرکت آریا چوب در این مقاله به معرفی انواع تخت خواب ها و کاربرد هریک از آنها می پردازد تا بتواند کمکی به شما برای خرید سرویس خواب مناسب کرده باشد .

انواع تخت خواب ها :

تخت خواب دو نفره : تخت خواب های دو نفره عموما توسط بست هایی به یک دیگر متصل شده اند و در سبک های مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی و . . . تولید می شوند . برخی از این تخت خواب ها دارای کشو هایی هستند که شما می توانید به راحتی وسایل خود را درون آن قرار دهید و از فضای اتاق خواب به صورت بهینه استفاده کنید .

تخت خواب دو طبقه : این نوع تخت خواب اصولا در مکان های عمومی مثل خوابگاه ها قابل استفاده هستند . هم چنین این نوع تخت خواب برای اتاق خواب های کوچک بسیار مناسب هستند چرا که هر دو فرزند شما می توانند در اتاق خواب خود از تخت خواب بهره مند باشند . این نوع تخت خواب ها این گونه است که دو تخت بر روی هم قرار گرفته و یک نردبان به آن متصل است، که از طریق این نردبان می توان بالا یا پایین رفت .

تخت خواب سلطنتی : یکی از محبوب ترین تخت خواب ها در میان مردم ، تخت خواب های سلطنتی هستند چرا که دارای تاج های بلند با منبت کاری های زیاد می باشند . اگر به سبک و دکوراسین سلطنتی علاقه مند هستید ، این نوع تخت خواب می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد . هم چنین تخت خواب های سلطنتی بسیار با دوام و با کیفیت هستند و جنس این نوع تخت خواب از چوب است .

تخت خواب مورفی : تخت خواب های مورفی از جمله تخت خواب هایی هستند که می توانید پس از استفاده آن ها را به حالت اول جمع کنید . این نوع تخت خواب ها مناسب اتاق های کوچک می باشند که در تولید آن ها از ام دی اف فشرده استفاده می شود . این تخت خواب های تاشو دارای درب ، جک  و بدنه می باشند که بسیار با دوام و مقاوم هستند .

مبل تخت خواب شو : مبل تخت خواب شو فضای کمتری از اتاق خواب را اشغال می کنند که بهترین گزینه برای خانه های کوچک است چرا که شما می توانید در تمامی نقاط خانه از این مبل استفاده کنید و در زمان خواب آن را به تخت خواب تبدیل کنید .

نکاتی که باید هگام خرید تخت خواب به آن ها توجه کنید :

  • اندازه گیری و محاسبه میزان فضای اتاق خواب
  • توجه به کیفیت و متریال به کار رفته در تخت خواب
  • در نظر گرفتن قیمت کالا
  • برخورداری از گارانتی و ضمانت پس از فروش
  • میزان راحتی تخت خواب

امیدواریم که با مطالبی که گفته شد ، کمکی به شما در خرید تخت خواب کرده باشیم . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آریا چوب مراجعه فرمایید .

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

از انجایی که اتاق خواب مرکز و کانون خانه به شمار می رود باید به نحوه چیدمان آن دقت کنید تا بتوانید اتاق خوابی شیک و پر از آرامش داشته باشید . هم چنین امروزه انواع مختلفی از سرویس خواب ها در بازار موجود می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز  سلیقه خود ، سرویس خواب موردنظر را تهیه کنید .

یک سرویس خواب کامل از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

همانطور که میدانید یک سریس خواب کامل شامل تخت خواب دو نفره ، پاتختی ، میز آرایش و آیینه و پاف می باشد . شما برای خرید سریس خواب پیش از هر اقدامی باید به عواملی مانند میزان فضای اتاق خواب خود ، بودجه در دسترس و . . .  توجه کنید .

ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره :

تخت خواب های دو نفره در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند اما اغلب تخت خواب های دو نفره در سایز های 160 تا 180 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول سفارش داده می شوند .

رنگ مناسب سرویس خواب :

شما می توانید بر اساس سلیق خود سرویس خوابی را تهیه نمایید اما باید به نکته توجه کنید که رنگ سرویس خواب شما باید با عواملی مثل رنگ اتاق خواب ، کوچکی یا بزرگی اتاق خواب ، رنگ پرده ها و . . .   ساازگاری داشته باشد . بیشتر افراد رنگ سفید را برای سرویس خواب ترجیح می دهند چرا که این رنگ ، اتاق خواب شما را بزرگ تر و زیباتر جلوه می دهد .

هزینه سرویس خواب چقدر است ؟

از انجایی که هزینه سرویس خواب با توجه به تعداد وسایل سفارش داده شده ، جنس و کیفت سرویس خواب و . . .  تعیین می شود ، نمیتوان هزینه دقیقی در این باره بیان کرد اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق مشاوره رایگان مجموعه آریا چوب که یکی از بهترین مجموعه ها می باشد اقدام نمایید .

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

تخت خواب تاشو

امروزه یکی از پیشنهاد هایی که برای اتاق خواب های کوچک مطرح می شود تخت خواب تاشو می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بعد از استفاده، آن را به راحتی به سمت دیوار جمع کرده و فضای اتاق خواب را به شما بر می گرداند.و می توان تعدادی کمد ،میز آرایشی و آینه قدی، کتابخانه و میز کامپیوتر را کنار سرویس تخت خواب قرار داد، تا بتوانید بهترین فضا را برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

بدنه تخت خواب تاشو:

بدنه تخت خواب تاشو نگهدارنده اصلی تخت خواب می باشد و تمامی یراق آلات و پمپ های نگهدارنده تخت بر رو آن نصب می شوند که تنها قسمتی از تخت می باشد که به دیوار پشت اتاق توسط یراق آلات و پیچ های فیکس وصل می شود.و به همین دلیل بدنه باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد تا تحمل وزن اصلی تخت را داشته باشد.داخل و خارج بدنه این تخت باید دارای تعداد زیادی نگهدارنده های مختلف باشد تا بدنه بتواند دارای استحکام لازم باشد.

 لازم به ذکر است مهندس طراح تخت خواب تاشو می تواند به گونه ای از دانش طراحی نوین ساخت شلف و باکس استفاده کند تا با ایجاد تعدادی شلف و باکس در داخل تخت علاوه بر اینکه زیبایی و فضای مناسب ایجاد کند تمام نگهدارنده ها را بپوشاند تا فضایی زیبا و مفید ایجاد شود.

درب تخت خواب تاشو:

شامل نگهدارنده های شبکه ای فلزی و ام دی اف یا نئوپان های روکش دار می باشد.(لازم به ذکر است بهترین مواد اولیه برای تولید آن ، ام دی اف با فشردگی و تراکم بالا می باشد)

در حالتی که تخت خواب تاشو در حالت بسته شده قرار دارد تمام نمای تخت را شامل می شود که علاوه بر داشتن زیبایی باید دارای استحکام بالایی باشد زیرا در حالتی که تختخواب در حالت باز شده است به عنوان کف تخت و تحمل کننده فشار تشک و وزن می باشد.

جک تخت خواب تاشو:

جک ، مهم ترین یراق در تخت خواب تاشو محصوب می شود. که باعث نگهداری درب بر روی بدنه می شود که در قسمت پایین تخت نصب می شود و فرایند نصب آن توسط متخصص در منزل شما انجام می شود.و شما می توانید میزان محکمی و نرمی باز شدن درب را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

متعلقات تخت خواب تاشو:

می توان در کنار تخت خواب تاشو از کمد های ریلی و لولایی، دراور و آینه قدی، کتابخانه، میز تحریر و کامپیوتر، باکس های بالای تخت و ویترین با توجه به سلیقه شما ساخته شود.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید خرید سرویس خواب یکی از مهم ترین و اصلی ترین خرید های  منزل به شمار می رود چراکه اتاق خواب هم به نسبت دیگر بخش های خانه از اهمیت یشتری برخوردار است.

سرویس خواب دو نفره از اجزاء مختلف و متفاوتی تشکیل شده است که هرکدام از این اجزاء دارای ویژگی منحصر ب فرد خود می باشند. در ادامه این مقاله مجموعه آریا چوب به شما کمک خواهد کرد تا در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پاف چیست؟

پاف ها از جمله مواردی هستند که به عنوان یک اکسسوری در اتاق خواب شما استفاده میشوند. پاف ها امروزه بسیار کاربردی هستند زیرا علاوه بر جنبه دکوری به عنوان نشینمن در اتاق خواب استفاده می شوند. یکی از ویژگی های شاخص پاف ها ، ارتفاع کم آنها می باشد.

چه رنگی مناسب پاف سرویس خواب دو نفره است؟

پاف سرویس خواب می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد و حتما نیازی نیست که مطابق رنگ سرویس خواب شما باشد. با انتخاب رنگ مناسب و درست پاف سرویس خواب خود ، می توانید اتاق خوابی زیبا تر داشته باشید.

چه ابعادی برای پاف سرویس خواب مناسب است؟

پاف سرویس خواب باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که از عرض هر دو طرف تخت حدود 20 سانتی متر کمتر باشد. با رعایت اینکه پاف شما کوچک تر از تخت خواب باشد ، ظاهراتا ق خواب شما زیباتر می شود.

چه ارتفاعی مناسب پاف می باشد ؟

بهتر است ک پاف ها ارتفاع کم تری داشته باشند. مناسب ترین و بهترین ارتفاع برای ساخت پاف ها ، 15 الی 20 سانتی متر پایین تر از سطح تخت خواب است . هم چنین اگر تخت خواب شما بلند است می توانید پاف متناسب با آن را سفارش دهید.

انواع جنس پاف؟

پاف ها جنس های مختلفی دارند مثلا در قسمت نشینمن از پارچه ، چرم و مخمل استفاده می شود و در قسمت پایه چوب و فلز هم قابل استفاده هستند .

البته باید به این نکته اشاره کنم که معمولا جنس پارچه با جنس سرویس خواب شما یکی می باشد.

انواع مدل پاف تخت خواب ؟

پاف ساده : این نوع پاف ها ، اولین مل پاف ها هستند که به عنوان صندلی در کنار تخت خواب قرار میگیند و داراع تنوع خیلی زیادی هستند. البته ین نوع پاف ها دارای دسته و  تکیه گاه نیستند.

پاف صندوفی : پاف های صندوقی گزینه مناسبی برای اتاق خواب های کوچک هستند زیرا لوازم زیادی را درون خود جای می دهند.

پاف دسته دار : این مدل پاف ها دارای طرح های مدرن و کلاسیک هستند و فضای راحت تری را برای افراد جهت نشستن فراهم میکنند.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

درحقیقت، ما اولین کسی هستیم که اعتراف می‌کنیم بیدار شدن زود هنگام و ترک تخت خواب همیشه راحت نیست؛ اما طراحی یک اتاق خواب با انرژی و شاداب می‌تواند به میزان قابل توجهی حال و هوای شما را عوض کرده و روحیه شما را تقویت کند. از آنجا که رنگ‌ها و نور بر روحیه ما اثری مثبت دارند، یک اتاق خواب رنگارنگ می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. در ادامه به این موضوع که چه رنگی برای سرویس خواب مناسب است، اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به سؤال چه رنگی برای سرویس خواب مناسب است، پاسخ دهیم قطعاً رنگ بژ یکی از انتخاب‌های اصلی است. رنگ بژ یکی از بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب و سرویس خواب است و حس اعتماد، ظرافت و گرمی را در محیط به وجود می آورد. همچنین، می‌توان گفت ترکیب این رنگ با برخی از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، زرشکی و طوسی گرما را به محیط تزریق می‌کند.

سایه‌های گرم و خنثی: بژ، سفید خامه‌ای، زرد خردلی و خاکستری روشن، فضایی دلپذیر را ایجاد می‌کند که آرامش را در محیط به وجود خواهد آورد.

از چه رنگ‌هایی باید اجتناب کرد؟

به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است از رنگ‌های بیش از حد پرانرژی در اتاق خواب‌ها اجتناب شود. این رنگ‌ها شامل قرمز پر رنگ و نارنجی است که رنگ‌های پر انرژی و نشاط آور محسوب می‌شود. تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۴ نشان می‌دهد که رنگ قرمز می‌تواند شما را هوشیارتر و از محیط اطراف خودآگاه کند. رنگ‌های صورتی یا بنفش روشن نیز ممکن است هنگام خوابیدن برای شما بسیار تحریک کننده باشد. در صورتی ‌که می‌خواهید از این رنگ‌ها برای اتاق خواب خود استفاده کنید، بهتر است سایه‌های روشن را نیز برای رنگ آمیزی دیوارها مدنظر قرار دهید.

برای خرید سرویس خواب و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آریاچوب مراجعه کنید

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

همانطر که می دانید مبلمان خانه که شامل سرویس خواب ، مبل و میز نهار خوری ، میز کنسول و .  . . . می شود . ما در ادامه مطلب با شما اطلاعات مفیدی در رابطه با چگونگی ضد عفونی کردن سرویس خواب و سایر مبلمان خانه  در شرایط کرونا به اشتراک گذاشته ایم .

نحوه ضد عفونی کردن مبلمان و سرویس خواب در کرونا :

اکثر افراد بر این باور هستند که ویروس کرونا تنها از فردی به فرد دیگر منتقل می شود اما جالب است بدانید که با توجه به توصیه پزشکان علاوه بر رعایت های شخصی مانند ضدعفونی کردن دست و زدن ماسک ، ضد عفونی کردن سطوح وسایل خنه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در منزل سطوح مختلفی وجود دارد که ممکن است ویروس در انجا تجمع کند .

به هیچ وجه تسلیم نشوید و نگذارید تلاش چند ماه شما برای مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامتی خانوادتان هدر رود ،تنها کافیست با رعایت یکسری اقدامات نظافتی ساده خیالتان را راحت کنید، باید دقیقا همانطور که نسبت به مسائل بهداشتی و حفاظتی خارج از خانه جدیت و وسواس به خرج می‌دهید به همان اندازه حواستان به سطوح پرخطر خانه مثل مبل راحتیتان باشد چرا که ممکن است با هر رفت و آمد از خارج به داخل خانه میکروب را وارد فضای امن منزلتان کنید .

ترفند های ضد عفونی کردن مبلمان :

اگر مبل های پارچه ای دارید بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید .

با توجه به سخنان پزشکان ویروس کرونا در دمای بالا از بین می رود پس استفاده از بخارشو می تواند انتخاب مناسبی باشد .

هنگام تمیز کاری حتما از دستکش استفاده کنید و پس از اتمام کار آن را دور بیندازید .

 اگر تختخواب و یا مبلی دارید که در آن از پارچه مخملی استفاده شده است بجای تمیزکاری با انواع مواد شوینده کافیست آن را با پارچه و ملافه رنگ روشن بپوشانید تا از معرض ویروس کرونا در امان بماند .

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آریا چوب سر بزنید .

 

 

  • NetWare Studio