مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو سایت علاوه براینکه تکنیک‌های بسیار زیادی در یادگیری دارد دو تکنیک بسیاررایج و مهم سئوداخلی و سئوخارجی دارد که در این مقاله به تعریف این‌دو اصول مهم می‌پردازیم.

سئوداخلی چیست؟

در سئوداخلی هدف این‌است که روی تمام ابزارها و اصول‌های مهم کارشود. درواقع منظور از سئوداخلی این‌است که درچه جاهایی اختیارکامل روی و کنترل را روی وب‌سایت و موارد مربوط به آن است.

سئوداخلی مجموعه‌ای است از تمام فعالیت و تکنیک‌ها جهت بهینه‌سازی و بالابردن رتبه در موتورهای‌جستجو می‌باشد. درحالت‌کلی هدف از سئوداخلی برمبنای تولیدمحتوای خوب و محتوایی که بیشتر کاربران آن را بپسندند.همچنین رعایت معیارهای موتورجستجو و تولیدمحتواهایی در جهت تشخیص موتورهای‌جستجوی گوگل از دیگر اهداف سئوداخلی است.

اگر می‌خواهید در تولیدمحتوایتان از سئوداخلی استفاده نمایید باید نکات زیر را رعایت کنید:

●محتواهای کپی به هیچ‌عنوان تولید نکنید

●سعی‌کنید محتواهای ارزشمند و خاص تولیدکنید

●محتواهایی تولیدکنید که ازمنابع معتبر باشند

●محتواهایی تولیدکنید که سلیقه اکثر مخاطبان باشد

 

سئوخارجی چیست؟

یکی دیگر از مواردی که به رشد سایت و بالابردن رتبه آن بسیارکمک می‌کند سئوخارجی است. سئوخارجی استراتژی‌هایی است که در خارج از سایت خود انجام می‌دهید که این‌کار موجب کاهش‌رتبه در موتورجستجو یعنی گوگل می‌شود. در سئوخارجی شما می‌توانید لینک سایت خود را در سایر سایت‌ها قراردهید و با این‌کار مخاطبان را به بازدید از سایت‌خود افزایش می‌دهید.

همچنین در سئوخارجی لینک‌بلدینگ بسیار مهم است چون در لینک ‌بلدینگ یا همان لینک‌سازی شما محتوای خود را در انواع سایت‌ها و فضای‌مجازی به اشتراک می‌گذارید و گوگل با این‌کار متوجه می‌شود که این محتوا بسیار خاص و ارزشمند است که در نتیجه‌ی این رتبه و بازدید بسیارخوبی به سایتتان در موتورهای‌جستجو می‌دهد. همچنین رعایت همیشگی الگوریتم‌های گوگل که همیشه درحال بروزرسانی هستند در هردو سئوی‌داخلی و خارجی بسیارمهم است و در سئوخارجی از موارد بک‌لینک هم استفاده می‌شود ازجمله وبلاگ نویسی کامنت‌گذاری در انواع سایت‌ها رپورتاژ سئو.

  • NetWare Studio