مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شینیون یکی از انواع رایج و پرطرفدار حرفه آرایش مو در تمام دنیا است. در اصل این واژه یه واژه فرانسویه و یه جورایی یعنی پسِ گردن. چون قدیما موها رو جمع میکردند و با سنجاقی چیزی پشت گردن یا بالای سر، اون ها رو میبستند.

در این مقاله قصد داریم شما رو با دوره آموزش شینیون مو آشنا کنیم و بهتون بگیم که چه جوری میتونید از این هنر پول در بیارید. پس با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه شوید.

شینیون چیه؟

بر اساس یه قاعده کلی، شینیون یعنی اینکه شما موهای خودتون رو جمع کرده و با کمک وسیله هایی اون ها رو بخشهای مختلف سر ثابت نگه دارید. البته یادمون باشه که این مدل آرایش مو ، بیشتر به خاطر اینه که ما، مو ها رو به منظور زیبایی با مدل ها و فرم های مختلف میبندیم.

شکل گرفتن طرحها، مدلها و نماهای زیبا و خیر کننده در این هنر خلاقانه، علاوه بر نوع آموزش های گذرانده شده، به خلاقیت، نوآوری و سلیقه آرایشگر شینیون بستگی داره.

چرا یادگیری و آموزش شینیون میتونه درآمدزا باشه؟

به هر روی، به خاطر دلایل زیر می تونید با گذروندن دوره آموزش شینیون مو درآمد خوبی برای خودتون دست و پا کنید:

بازار کار خوب این هنر

تنوع مدل های اجرایی

توانایی الگوبرداری از هنرمندان مشهور این رشته

از هر سنی که شما فکرش رو بکنید مشتری برای اینکار هستش

هر روز آپدیت میشه و اگه یک سبک و مدل دمده بشه سبگ دیگری جاشو میگیره

دوره آموزشی شینیون به درد چه کسایی میخوره؟

کسایی که عاشق خلاقیت و نوآوری هستن

کسایی که دنبال منبع درآمدن

کسایی که توی کار آرایش مو هستند

کسانی که کوپ کار میکنند

برای یادگیری شینیون مو کجا ثبت نام کنم؟

خوشبختانه یکی از بهترین دوره هایی که در کل کشور تدریس میشه متعلق به سالن الماس نشان هستش. که توسط اساتید مجرب و دارای مدارک معتبر داخلی و بین المللی تدریس میشه. نکته جالب درباره این دوره ها اینه که، ما به قدری جامع و تخصصی به هنرجو آموزش میدیم که تمام هنرجوهامون با نمرات بالا موفق به دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای و بین المللی  میشن.

 

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

 جدیدترین روش جراحی لاغری مانند  بای پس ، ساسی بای پس  یا اسلیو معده  با کوچک کردن اندازه معده موجب محدود شدن کالری دریافتی بدن می شوند. جراحی لاغری می تواند به افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، کمک کند تا میزان قابل توجهی (تا ۸۰ درصد) وزن کم کنند. در عوض جراحی های پیکر تراشی هیچ تاثیری بر اشتها، گوارش یا متابولیسم نداشته و موجب کاهش وزن قابل توجهی نمی شوند. در واقع در پیکر تراشی بیمار تنها به اندازه خارج کردن بافت های چربی وزن کم می کند که بسیار اندک است

امکان بازگشت وزن پس از جراحی پیکرتراشی به مراتب بیش از جراحی لاغری است

همانطور که قبل تر گفته شد، جراحی لاغری موجب تغییر سیستم گوارش بدن می شود. از این رو می توان گفت کاهش اشتها و کاهش وزن حاصل از آن می تواند دائمی و همیشگی باشد. در مقابل در پیکرتراشی صرفا چربی های موضعی از برخی نقاط بدن خارج می شوند که می توانند با عدم رعایت تغذیه مناسب و تحرک کافی، به راحتی برگردند. در نتیجه می توان گفت کاهش وزن حاصل از جراحی های لاغری بسیار ماندگار تر از پیکر تراشی می باشد.

بیمه هزینه پیکر تراشی را تقبل نمی کند اما هزینه جراحی لاغری را تا حد زیادی پوشش می دهد

پیکر تراشی جزو جراحی های زیبایی محسوب می شود به همین دلیل شرکت های بیمه هزینه آن را تقبل نمی کنند. اما جراحی لاغری به بهبود سلامت فرد کمک می کند. از این رو در صورتی که BMI فرد ۴۰ باشد و یا از بیماری های مرتبط با چاقی رنج ببرد، بیمه تا حد زیادی هزینه عمل جراحی لاغری را پوشش می دهد

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

به طور خلاصه،به کسی که به کمک تکنیک‌های جراحی، به لاغر شدن بیماران دچار چاقی مفرط کمک می‌کنند متخصص لاغری گفته می‌شود. جراح لاغری به افرادی که با روش‌های دیگر موفق به کاهش وزن نشده‌اند کمک می‌کند تا در یک مدت زمان کوتاه‌تر، به هدف خود یعنی لاغری برسند. البته جراح لاغری واژه مناسبی برای این جراحان نیست. از آنجایی که این پزشکان راه‌کار جراحی برای افراد چاق ارائه می‌دهند، بهتر است آن‌ها را جراح چاقی خطاب کرد نه لاغری

 

 

دکتر طاها عنبرا

 

از جمله بهترین جراحان لاغری:

دکتر علی امیراحمدی در سال 1371 در رشته پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز پذیرفته شد. سپس، رشته جراحی عمومی را برای مقطع تخصص در دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب نمود. در همان سال ها، ایشان به عنوان دانشجوی نمونه برای فراگیری جراحی لاپاراسکوپی گزینش شد و تنها فرد ذی صلاحی بود که در بیمارستان های نیروی انتظامی، جراحی های لاپاراسکوپی را انجام می داد. به طوریکه، در طول سه سال، بالغ بر 120 جراحی لاپاراسکوپی موفق را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

دکتر طاها عنبرا متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی پیشرفته در تهران می باشند و سال های متمادی در زمینه جراحی چاقی، لاپاراسکوپی و دیگر انواع جراحی فعالیت داشته اند. ایشان دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران بوده و در سال 2012 برگزیده ی کنگره ی بین المللی لاپاراسکوپی در بروکسل شدند. دریافت مدرک MIC از آمریکا، european scholl mis از بلژیک، euromi ایتالیا و دانشگاه شانگهای چین، از دیگر مدارک و افتخارات او در این زمینه می باشد. ایشان در سال 1395 به عنوان پزشک نمونه در زمینه اخلاق و در سال 1393 به عنوان پزشک نمونه نظام پزشکی و همچنین خیر نمونه سال انتخاب شدند. تاسیس بخش جراحی بیمارستان بین المللی تبریز از دیگر خدمات این پزشک موفق و پر تلاش بوده است که خود ایشان ریاست بخش را به عهده دارند.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

جراحی لاغری چیست؟

جراحی لاغری روشی است که از طریق اعمال تغییرات بر روی سیستم گوارشی به کاهش وزن کمک می کند. برخی از انواع جراحی های لاغری اندازه معده را کوچک می کنند تا بیمار کمتر غذا خورده و سریع تر احساس سیری کند. دیگر انواع جراحی های لاغری ممکن است با تغییر روده کوچک و در نتیجه دستکاری جذب کالری و مواد غذایی به کاهش وزن بیمار کمک کنند.

در صورتی که مبتلا به چاقی مفرط هستید و از دیگر روش های طبیعی و غیر طبیعی جواب نگرفته اید، جدیدترین متد جراحی لاغری می تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد.

انواع جراحی لاغری

اکثر جراحان دنیا از سه روش متداول برای جراحی لاغری استفاده می کنند که شامل:

 اسلیو معده

اسلیو معده بهترین عمل جراحی لاغری شناخته شده است. طی این جراحی، بخش اعظمی از معده برداشته می شود و معده کوچک موزی شکلی باقی می ماند که جراح اطراف آن را با منگنه جراحی می بندد. مانند جراحی حلقه معده، عمل اسلیو معده نیز با کاهش میزان غذایی که فرد در هر وعده مصرف می کند، موجب می شود تا فرد زودتر احساس سیری کند و دست از خوردن بکشد.

   بای پس معده

در بای پس معده، جراح معده را به صورت افقی به دو قسمت تقسیم می کند. سپس بخش بالایی معده را مستقیما به بخش پایینی روده کوچک متصل می کند.

ساسی بای پس

ساسی بای پس جدیدترین روش جراحی لاغری و یک عمل مطمئن برای درمان دیابت و چاقی است. ساسی (sasi) مخفف اسلیو و بای پس دراز روده با یک آناستوموز می باشد. در این جراحی از هر دو روش بای پس و اسلیو معده استفاده می شود

 

هزینه جراحی لاغری چقدر است؟

هزینه عمل جراحی لاغری با نوع جراحی و مشکلات بیمار رابطه مستقیم دارد. همچنین دستمزد هر جراح می تواند با توجه به تجربه و مهارت وی با دیگران متفاوت باشد.

در صورتی که  BMIبیمار بیش از 40 بوده و یا دارای BMI بالای 35 و مبتلا به یکی از بیماری های مرتبط با چاقی باشد بیمه بخشی از هزینه های جراحی لاغری را تقبل می کند. البته برای دریافت هزینه از برخی شرکت های بیمه، فرد لازم است به آنها ثابت کند که با هیچ روش غیر جراحی دیگری قادر به کاهش وزنش نبوده است

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

مطمئنأ همه شما با روکش دندان یا به اصطلاح پروتز ثابت دندان آشنا هستید روکش یا ونیر دندان برای افرادی ساخته شده که به هر دلیلی دندان هایشان از بین رفته یا شکسته یا ظاهر مطلوبی ندارد و این روکش ها مانند کلاهک می باشند که از انواع روکش دندان ها میتوان به نوع سرامیک یا فلز یا ترکیب هر دو آن ها اشاره کرد.

همچنین این روکش ها ظاهری بسیار شبیه به دندان بیمار دارند و بر روی این دندان از بین رفته قرار میگیرند تا هم زیبایی را در دهان فرد به وجود آوردند و هم از شکستن مجدد دندان های بیمار جلوگیری کنند ما که شبیه دندان در می اورند و بر روی دندانهایی که خیلی خراب هستند می گذارند. این روکش دندان در کنار خاصیت زیبایی که دارد از دندان در مقابل شکستن مجدد جلوگیری میکند.

انواع روکش دندان ها

1.روکش های فلزی

اولین نوع روکش ها روکش های فلزی می باشند که در ساخت این روکش ها به طور کامل از فلر استفاده میشود البته با توجه به نوع فلزات استفاده شده در روکش ها آلیاژ آن سفید یا زرد رنگ میتواند باشد.

2. روکش های سرامیکی

این نوع روکش ها هم نوع دوم روکش ها هستند که معمولا از نوع چینی هایی مثل پرسلن ساخته میشوند و امروزه کارایی بیشتری دارند.

3.روکشهای ترکیب سرامیک و فلز(pfm )

این روکش که از بهترین نوع است از ترکیب فلز و سرامیک ساخته میشود به صورتی که شما در این روکش هم زیبایی روکشهای سرامیکی را دارید و هم قدرت روکش های فلزی را طرز ساخت این روکش ها هم به این صورت است که بخش فلزی دور تا دور دندان را می پوشاند و هسته ی اصلی روکش است. ولی بخش دور روکش که دیده می شود از جنس سرامیک ساخته میشود تا زیبایی خود را داشته باشد.

نتیجه گیری:

امروزه افراد زیادی دچار مشکلات دهان و دندان می شوند. این می تواند ناشی از خوردن بعضی از غذاها، نوشیدن نوشیدنی ها، کمبود ویتامین های اساسی، عفونت های دهان و دندان و  یا مشکلات روزمره بهداشت دهان و دندان باشد. با این حال، هنگامی که یک فرد قادر به جلوگیری از این عمل نیست، مراجعه به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کار عاقلانه ای خواهد بود.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

به منظور مرتب کردن و زیباتر کردن دندان های خود با ارتودنسی به کلینیک دندانپزشکی تاج مراجعه کنید.

مراحل مختلف ارتودنسی در دندان با توجه به نوع و میزان ناهنجاری در افراد مختلف متفاوت است. ارتودنتیست پس از معاینه اولیه و بررسی ایرادات در رابطه با مراحل و نوع ارتودنسی و همچنین هزینه آن به بیمار خود اطلاعاتی میدهد. برای دریافت نتیجه مطلوب همکاری بیمار، مراجعه منظم و همینطور رعایت بهداشت دهان و دندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مراحل ارتودنسی به منظور زیبایی

در این مرحله از ارتودنسی دندان، فک بیمار توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار می گیرد تا بتواند در مورد طرح درمان مناسب تصمیم گیری کند. متخصص ارتودنسی باید از سلامت لثه‌های شما اطمینان حاصل کند و رادیوگرافی از تک تک دندانها باعث میشود این اطمینان حاصل شود. پس از معاینه و رفع همه مشکلات و تشخیص نیاز به درمان با ارتودنسی متحرک نوبت به قالب‌گیری از فک بالا و پایین بیمار میرسد.

مراحل ارتودنسی برای نصب براکت ها بر روی دندان ها

این مرحله اصلی‌ترین بخش درمان محسوب میشود. قراردادن براکت‌ها روی دندان بسیار ظریف و پیچیده است و متخصص ارتودنسی دقت و زمان زیادی را برای قرار دادن براکت‌ها بر روی هر دندان میگذارد. قرار گرفتن براکت‌ها روی دندان بیمار به دندان‌ها و لثه صدمه نمیزند و درد ندارد.

مراحل ارتودنسی برای تنظیم براکت‌های ارتودنسی

پس از قرار دادن براکت‌ها بر روی دندان بیمار متخصص ارتودنسی جلساتی را برای نظارت بر روند کار و پیشرفت بدست آمده و یا تنظیم دستگاه ارتودنسی زمانبندی میکند. در این جلسات که به فاصله‌ی زمانی هر 4 تا 8 هفته یکبار است، تنظیماتی مربوط به کش‌های ارتودنسی، سیم‌ها و یا براکت‌ها صورت میگیرد.

مراحل ارتودنسی استفاده از نگهدارنده

پس از پایان دوره ارتودنسی دستگاه از دهان بیمار خارج شده و پس از آن از نگهدارنده دندان استفاده میشود. نگهدارنده دندان برای ثابت نگه داشتن وضعیت دندان‌ها و فک و جلوگیری از برگشت به حالت قبل توسط متخصص ارتودنسی تجویز میشود. دوره نگهداری به معنای پایان دوره درمان نیست در این دوره بیمار باید به طور منظم برای چک کردن دندان‌های خود مراجعه کند. طول دوره نگهداری بسته به سن فرد و نوع ناهنجاری در افراد مختلف متفاوت است.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

 

خیلی از خانم ها از موهای بلند خسته شده اند و نیاز دارند با ظاهر جدید در مهمانی ها باشند اما ترس از کوتاه کردن موی خود دارند به این دلیل که شاید از زیبایی چهره کاسته شود و برای رفتن به مهمانی های رسمی نتوانند با وجود کوتاه بودن موها آنها را آرایش کنند.

در این مطلب قصد دارم شما را برای داشتن یک مدل موی کوتاه شیک و زیبا راهنمایی کنم تا اگر تردیدی در کوتاه کردن موهایتان داشتید را از بین ببرید.

انتخاب درست آرایش مو برای بانوان یکی از موارد جذاب شدن چهره به حساب می آید، انواع و اقسام مدل های مو برای خانم ها وجود دارد و حالا انتخاب یک مدل مو مناسب نیاز به دقت لازم دارد تا بتواند چهره شما را مطلوب تر از همیشه نشان دهد.

مدل موی کوتاه زنانه و مدل موی بلند زنانه از انواع مدل موهای متنوع برای خانم ها هستند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود مدل موی خود را از بین این مدل های متنوع انتخاب کنید.

انواع مدل مو زنانه کوتاه ۲۰۱۹ برای انواع سلیقه ها

بعد از کوتاه شدن مو نوبت به براشینگ (آموزش شینیون مو) و آرایش مو می رسد در ادامه با مدل موهای کوتاه ۲۰۱۹ که به استایل شما تغییرات اساسی می دهد آشنا می شویم:

مدل مو کوتاه مخصوص موهای هایلایت شده

مدل مدل مو کوتاه برای صورت گرد

مدل مو کوتاه برای صورت کشیده

 مو کوتاه دخترانه ساده

مدل مو کوتاه برای موهای کم پشت

آرایشگران حرفه ای باتوجه به فرم صورت مدل مو کوتاهی که بیشتر به شما بیایید را انتخاب می کنند و اگر فرم صورت طوری باشد که بطور کل مدل مو کوتاه زیبایی چهره شما را بیشتر نکند از این کار صرف نظر می کنند.اگر علاقمند هستید که بدانید چگونه می شود یک کوتاهی مو خوب و عالی داشت باید تکنیک های صحیح آن را با ثبت نام در دوره آموزش کوپ  بصورت آنلاین و حضوری در کوتاه ترین زمان توسط بهترین مدرسین فرا بگیرید آموزش کوپ زنانه در تهران در آموزشگاه آرایشگری الماس نشان  برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

افرادی هستند که بطور ژنتیکی و طبیعی جنس موهایشان فر و مجعد است واز آنجایی که این دسته از موها نیاز به مراقبت و حفاظت بیشتری نسبت به موهای لخت دارند، نگهداری و مراقبت از موی فر برای خیلی از افراد سخت و دشوار است از این رو پیشنهاد ما برای این دسته از افراد صافی مو به روش ریباندینگ می باشد.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندیگ مو یا اسم دیگرش صافی مو به روش ژاپنی می باشد که وظیفه صاف کردن موها را برعهده دارد و تقریباً ۸۰ درصد به ما صافی را می دهد اما فقط روی موهای کاملاً طبیعی و صدرصد طبیعی انجام می شود. یعنی اگر موی شما قبلا رنگ و مش شده است یا کار موادی روی مو انجام شده است دیگر نمی توان کار ریباندینگ را با محصولات ریباندیگ صافی را روی مو انجام دهیم.

مزایای ریباندینگ مو

صاف نگه داشتن موها بصورت مادام العمر

عدم بازگشت به حالت فر و وز حتی در اثر خیسی و رطوبت

همیشه و در همه جا مرتب و حالت دار

عوارض ریباندینگ مو

خشک شدن موها که حتما باید از نرم کننده های مو استفاده شود

هر ۶ ماه یکبار نیاز به چک کردن دارد

فقط برای موهای تیره رنگ و طبیعی قابل استفاده است

بعد از انجام ریباندینگ مو  مو فرم و حالت نمی گیرد

ریباندینگ یا کراتینه

صافی مو با کراتین احیاء هم روش رایج دیگری برای صافی مو می باشد که مزایا و معایب خودش را دارد. تنها تفاوت ریباندیگ و کراتینه  در این است که در روش کراتینه مو هیچ تغییری در ساختار مو وارد نمی شود و ۸۰ درصد صافی و ۸۰ درصد احیاء تضمینی دارد. اما در روش ریباندینگ با تغییر و از بین بردن ساختار گوگردی مو باعث صافی مو می شود این روش هم صدرصد تضمینی است.

اگر دوست دارید بعد از صاف شدن موهایتان را حالت دار و دکلره کنید از کراتین احیاء کننده مو می توانید استفاده کنید اما دوام حداکثری آن ۶ ماه می باشد. ولی اگر دنبال این هستید که برای همیشه با فر بودن موها و روشن بودن موها خداحافظی کنید ریباندینگ مو روش مناسبی است.

کسانی که دوست دارند آموزش ریباندینگ مو را ببینند می توانند به قسمت دوره های آموزش آرایشگری مراجعه کنند و در آموزش کار با مواد ثبت نام می توانند نحوه انجام کار این محصولات را دقیقا یاد بگیرند.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

ارتودنسی متحرک دندان یکی از روش‌های درمان ارتودنسی است که در آن دستگاه به دندان نمیچسبد و بیمار قادر است آن را از دهان خود خارج کند ارتودنسی متحرک برای هر دو فک بالا و پایین قابل استفاده است و میزان اثربخشی در ارتودنسی متحرک بستگی به همکاری بیمار و متخصص ارتودنسی دارد. ارتودنسی متحرک بیشتر برای مشکلات جرئی بهم‌ریختگی دندان‌ها بکار میرود و طول درمان کوتاه‌تری دارد. در صورتی که ناهنجاری و نامرتبی دندان زیاد باشد ارتودنسی متحرک توصیه نمیشود و بیمار بهتر است برای کسب نتیجه مطلوب از ارتودنسی ثابت استفاده کند.

دستگاه ارتودنسی متحرک از یک صفحه پلاستیکی همراه با سیم که فشار ملایمی به دندان وارد میکند تشکیل شده است.

مزایای استفاده از ارتودنسی متحرک دندان

ارتودنسی متحرک برای فک بالا و فک پایین و یا برای هر دو فک قابل استفاده است.

پلاک ارتودنسی متحرک را میتوان هنگام غذا خوردن و مسواک زدن از دهان خارج کرد.

کمتر به دندان آسیب میرساند و بیماری های لثه را کاهش میدهد.

ارتودنسی متحرک چون سقف دهان را پوشش میدهد انکوریج بهتری میدهد.

تنظیم پلاک ارتودنسی متحرک راحت و آسان است.

در اختلالات جزئی دندان ارتودنسی متحرک گزینه بهتری است.

طول دوره ی درمان ارتودنسی متحرک دندان

به طور کلی درمان با ارتودنسی متحرک کمتر از ارتودنسی ثابت زمان میبرد، اما مدت زمان دقیق آن با توجه به میزان اختلالات دندان توسط متخصص ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی تعیین میشود. مدت زمانی که برای طول درمان بیمار لازم است در جلسه اول توسط ارتودنتیست تخمین زده میشود. در بسیاری از موارد زمانی که بیمار طول درمان ارتودنسی ثابت را با موفقیت گذرانده باشد برای ثابت ماندن دندان‌ها متخصص ارتودنسی برای آن‌ها ارتودنسی متحرک را توصیه میکند.

تجربه درمان به وسیله ی ارتودنسی متحرک چگونه است؟

در ارتودنسی متحرک دندان ممکن است به مدت زمان 3 الی 5 روز تا قبل از عادت کردن دهان و دندان آزار‌دهنده باشد و احساس درد کنید. استفاده از قرص‌های مسکن میتواند در کاهش درد موثر باشد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هواخواه پیدا کرده و هرچند که پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش.

با توجه به بهبود فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، مجموعه الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزش لیفت و اکستنشن مژه بپردازه و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند.

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟

لیف مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.”

منو قانع کنید که چرا باید دوره آموزشی لیفت مژه رو بگذرونم؟

هیچ روش دائمی برای اینکه مژه های شما رو تا آخر عمر ضخیم و بلند کنه وجود نداره و هرکسی چنین ادعایی کنه، شاید چیزی از آرایشگری نمیدونه. کسانی که مژه هاشون رو لیفت میکنند، معمولا بعد از مدتی دوباره برای اینکه به حالت دلخواهشون برسن، باید لیفتشون رو تجدید و تمدید کنند.

معمولا بعد از دو تا ۳ ماه، افراد باید دوباره به سالن های آرایشی مراجعه کنند، تا دوباره مژه های خودشون رو فردار کنند. و این یعنی وفور مشتری و کیس آرایشی!

فکرش رو بکنید که علاوه بر مشتری های همیشگیتون، مشتری های جدید هم همیشه بهتون مراجعه میکنند، به نظرتون این عالی نیست؟ اینکه شغلی وجود داشته باشه، که پرطرفدار باشه و ساده، و بشه ازش پول در آورد، براتون جالب نیست؟

من میخوام وارد بازار کار لیفت مژه بشم باید چکار کنم؟

همونطور که شاید خودتون هم بدونید، تعداد کسایی که به صورت تخصصی اینکار رو انجام میدن کمه و با انبوهی از مشتریا سروکار دارند. خیلی دوست داشتیم که در اینترنت یا جای دیگه ای میتونستید به صورت رایگان این حرفه رو یاد بگیرید. اما متاسفانه چنین چیزی هیچ جا وجود نداره. و شما ناچارا باید توی کلاس های آموزش آرایشگری ثبت نام کنید

 

  • NetWare Studio