مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

به منظور مرتب کردن و زیباتر کردن دندان های خود با ارتودنسی به کلینیک دندانپزشکی تاج مراجعه کنید.

مراحل مختلف ارتودنسی در دندان با توجه به نوع و میزان ناهنجاری در افراد مختلف متفاوت است. ارتودنتیست پس از معاینه اولیه و بررسی ایرادات در رابطه با مراحل و نوع ارتودنسی و همچنین هزینه آن به بیمار خود اطلاعاتی میدهد. برای دریافت نتیجه مطلوب همکاری بیمار، مراجعه منظم و همینطور رعایت بهداشت دهان و دندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مراحل ارتودنسی به منظور زیبایی

در این مرحله از ارتودنسی دندان، فک بیمار توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار می گیرد تا بتواند در مورد طرح درمان مناسب تصمیم گیری کند. متخصص ارتودنسی باید از سلامت لثه‌های شما اطمینان حاصل کند و رادیوگرافی از تک تک دندانها باعث میشود این اطمینان حاصل شود. پس از معاینه و رفع همه مشکلات و تشخیص نیاز به درمان با ارتودنسی متحرک نوبت به قالب‌گیری از فک بالا و پایین بیمار میرسد.

مراحل ارتودنسی برای نصب براکت ها بر روی دندان ها

این مرحله اصلی‌ترین بخش درمان محسوب میشود. قراردادن براکت‌ها روی دندان بسیار ظریف و پیچیده است و متخصص ارتودنسی دقت و زمان زیادی را برای قرار دادن براکت‌ها بر روی هر دندان میگذارد. قرار گرفتن براکت‌ها روی دندان بیمار به دندان‌ها و لثه صدمه نمیزند و درد ندارد.

مراحل ارتودنسی برای تنظیم براکت‌های ارتودنسی

پس از قرار دادن براکت‌ها بر روی دندان بیمار متخصص ارتودنسی جلساتی را برای نظارت بر روند کار و پیشرفت بدست آمده و یا تنظیم دستگاه ارتودنسی زمانبندی میکند. در این جلسات که به فاصله‌ی زمانی هر 4 تا 8 هفته یکبار است، تنظیماتی مربوط به کش‌های ارتودنسی، سیم‌ها و یا براکت‌ها صورت میگیرد.

مراحل ارتودنسی استفاده از نگهدارنده

پس از پایان دوره ارتودنسی دستگاه از دهان بیمار خارج شده و پس از آن از نگهدارنده دندان استفاده میشود. نگهدارنده دندان برای ثابت نگه داشتن وضعیت دندان‌ها و فک و جلوگیری از برگشت به حالت قبل توسط متخصص ارتودنسی تجویز میشود. دوره نگهداری به معنای پایان دوره درمان نیست در این دوره بیمار باید به طور منظم برای چک کردن دندان‌های خود مراجعه کند. طول دوره نگهداری بسته به سن فرد و نوع ناهنجاری در افراد مختلف متفاوت است.

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی