مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

جراحی لاغری چیست؟

جراحی لاغری روشی است که از طریق اعمال تغییرات بر روی سیستم گوارشی به کاهش وزن کمک می کند. برخی از انواع جراحی های لاغری اندازه معده را کوچک می کنند تا بیمار کمتر غذا خورده و سریع تر احساس سیری کند. دیگر انواع جراحی های لاغری ممکن است با تغییر روده کوچک و در نتیجه دستکاری جذب کالری و مواد غذایی به کاهش وزن بیمار کمک کنند.

در صورتی که مبتلا به چاقی مفرط هستید و از دیگر روش های طبیعی و غیر طبیعی جواب نگرفته اید، جدیدترین متد جراحی لاغری می تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد.

انواع جراحی لاغری

اکثر جراحان دنیا از سه روش متداول برای جراحی لاغری استفاده می کنند که شامل:

 اسلیو معده

اسلیو معده بهترین عمل جراحی لاغری شناخته شده است. طی این جراحی، بخش اعظمی از معده برداشته می شود و معده کوچک موزی شکلی باقی می ماند که جراح اطراف آن را با منگنه جراحی می بندد. مانند جراحی حلقه معده، عمل اسلیو معده نیز با کاهش میزان غذایی که فرد در هر وعده مصرف می کند، موجب می شود تا فرد زودتر احساس سیری کند و دست از خوردن بکشد.

   بای پس معده

در بای پس معده، جراح معده را به صورت افقی به دو قسمت تقسیم می کند. سپس بخش بالایی معده را مستقیما به بخش پایینی روده کوچک متصل می کند.

ساسی بای پس

ساسی بای پس جدیدترین روش جراحی لاغری و یک عمل مطمئن برای درمان دیابت و چاقی است. ساسی (sasi) مخفف اسلیو و بای پس دراز روده با یک آناستوموز می باشد. در این جراحی از هر دو روش بای پس و اسلیو معده استفاده می شود

 

هزینه جراحی لاغری چقدر است؟

هزینه عمل جراحی لاغری با نوع جراحی و مشکلات بیمار رابطه مستقیم دارد. همچنین دستمزد هر جراح می تواند با توجه به تجربه و مهارت وی با دیگران متفاوت باشد.

در صورتی که  BMIبیمار بیش از 40 بوده و یا دارای BMI بالای 35 و مبتلا به یکی از بیماری های مرتبط با چاقی باشد بیمه بخشی از هزینه های جراحی لاغری را تقبل می کند. البته برای دریافت هزینه از برخی شرکت های بیمه، فرد لازم است به آنها ثابت کند که با هیچ روش غیر جراحی دیگری قادر به کاهش وزنش نبوده است

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی