مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

درحقیقت، ما اولین کسی هستیم که اعتراف می‌کنیم بیدار شدن زود هنگام و ترک تخت خواب همیشه راحت نیست؛ اما طراحی یک اتاق خواب با انرژی و شاداب می‌تواند به میزان قابل توجهی حال و هوای شما را عوض کرده و روحیه شما را تقویت کند. از آنجا که رنگ‌ها و نور بر روحیه ما اثری مثبت دارند، یک اتاق خواب رنگارنگ می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. در ادامه به این موضوع که چه رنگی برای سرویس خواب مناسب است، اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به سؤال چه رنگی برای سرویس خواب مناسب است، پاسخ دهیم قطعاً رنگ بژ یکی از انتخاب‌های اصلی است. رنگ بژ یکی از بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب و سرویس خواب است و حس اعتماد، ظرافت و گرمی را در محیط به وجود می آورد. همچنین، می‌توان گفت ترکیب این رنگ با برخی از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، زرشکی و طوسی گرما را به محیط تزریق می‌کند.

سایه‌های گرم و خنثی: بژ، سفید خامه‌ای، زرد خردلی و خاکستری روشن، فضایی دلپذیر را ایجاد می‌کند که آرامش را در محیط به وجود خواهد آورد.

از چه رنگ‌هایی باید اجتناب کرد؟

به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است از رنگ‌های بیش از حد پرانرژی در اتاق خواب‌ها اجتناب شود. این رنگ‌ها شامل قرمز پر رنگ و نارنجی است که رنگ‌های پر انرژی و نشاط آور محسوب می‌شود. تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۴ نشان می‌دهد که رنگ قرمز می‌تواند شما را هوشیارتر و از محیط اطراف خودآگاه کند. رنگ‌های صورتی یا بنفش روشن نیز ممکن است هنگام خوابیدن برای شما بسیار تحریک کننده باشد. در صورتی ‌که می‌خواهید از این رنگ‌ها برای اتاق خواب خود استفاده کنید، بهتر است سایه‌های روشن را نیز برای رنگ آمیزی دیوارها مدنظر قرار دهید.

برای خرید سرویس خواب و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آریاچوب مراجعه کنید

  • ۰۰/۰۹/۱۰
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی