مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

تخت خواب تاشو

امروزه یکی از پیشنهاد هایی که برای اتاق خواب های کوچک مطرح می شود تخت خواب تاشو می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بعد از استفاده، آن را به راحتی به سمت دیوار جمع کرده و فضای اتاق خواب را به شما بر می گرداند.و می توان تعدادی کمد ،میز آرایشی و آینه قدی، کتابخانه و میز کامپیوتر را کنار سرویس تخت خواب قرار داد، تا بتوانید بهترین فضا را برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

بدنه تخت خواب تاشو:

بدنه تخت خواب تاشو نگهدارنده اصلی تخت خواب می باشد و تمامی یراق آلات و پمپ های نگهدارنده تخت بر رو آن نصب می شوند که تنها قسمتی از تخت می باشد که به دیوار پشت اتاق توسط یراق آلات و پیچ های فیکس وصل می شود.و به همین دلیل بدنه باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد تا تحمل وزن اصلی تخت را داشته باشد.داخل و خارج بدنه این تخت باید دارای تعداد زیادی نگهدارنده های مختلف باشد تا بدنه بتواند دارای استحکام لازم باشد.

 لازم به ذکر است مهندس طراح تخت خواب تاشو می تواند به گونه ای از دانش طراحی نوین ساخت شلف و باکس استفاده کند تا با ایجاد تعدادی شلف و باکس در داخل تخت علاوه بر اینکه زیبایی و فضای مناسب ایجاد کند تمام نگهدارنده ها را بپوشاند تا فضایی زیبا و مفید ایجاد شود.

درب تخت خواب تاشو:

شامل نگهدارنده های شبکه ای فلزی و ام دی اف یا نئوپان های روکش دار می باشد.(لازم به ذکر است بهترین مواد اولیه برای تولید آن ، ام دی اف با فشردگی و تراکم بالا می باشد)

در حالتی که تخت خواب تاشو در حالت بسته شده قرار دارد تمام نمای تخت را شامل می شود که علاوه بر داشتن زیبایی باید دارای استحکام بالایی باشد زیرا در حالتی که تختخواب در حالت باز شده است به عنوان کف تخت و تحمل کننده فشار تشک و وزن می باشد.

جک تخت خواب تاشو:

جک ، مهم ترین یراق در تخت خواب تاشو محصوب می شود. که باعث نگهداری درب بر روی بدنه می شود که در قسمت پایین تخت نصب می شود و فرایند نصب آن توسط متخصص در منزل شما انجام می شود.و شما می توانید میزان محکمی و نرمی باز شدن درب را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

متعلقات تخت خواب تاشو:

می توان در کنار تخت خواب تاشو از کمد های ریلی و لولایی، دراور و آینه قدی، کتابخانه، میز تحریر و کامپیوتر، باکس های بالای تخت و ویترین با توجه به سلیقه شما ساخته شود.

  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی