مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بسیاری از مردم از وجود سرطانی با عنوان سرطان دهان هیچ گونه آگاهی‌ای ندارند. این سرطان، هشتمین سرطان شایع در مردان و پانزدهمین سرطان شایع در میان زنان است. بالا بودن شیوع آن در مردان، احتمالا به دلیل مصرف بیشتر سیگار در آنهاست. با بهترین کلینیک دندانپزشکی در جنت آباد همراه باشید.

کاهش خطر ابتلا به سرطان دهان

برای جلوگیری از مبتلا شدن سرطان دهان نیز، رعایت چند نکته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

1. میوه و سبزیجات، زیاد بخورید

کمبود مواد غذایی، منجر به تغییراتی در دهان شما می‌شود که احتمال ابتلا به سرطان دهان را افزایش می‌دهد. ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در میوه و سبزیجات، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند و از شما در مقابل بیماری های دهان محافظت می‌کند.

2. نحوه طبخ غذاها را تغییر دهید

برای اینکه بدن شما بتواند ویتامین و آنتی‌اکسیدان بیشتری از میوه و سبزیجات، جذب کند، همه‌ی آنها را نپزید، زیرا از این طریق بهتر می‌توانید از سرطان، جلوگیری کنید. برای اینکه تاثیر کامل آنها را ببینید، آنها را خام بخورید.

3. از ضد آفتاب استفاده کنید

در اکثر مواقع، تابش مستقیم نور خورشید، نه تنها، احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد، بلکه احتمال ابتلا به سرطان دهان را نیز افزایش می‌دهد. اگر می‌توانید، در اواسط روز که تابش مستقیم نور خورشید، بسیار قوی است، مقابل نور خورشید قرار نگیرید.

4. مصرف الکل را کاهش دهید

نوشیدن نوشیدنی‌های الکلی در طی سال، که باعث افزایش سوزش دهان شما می‌شود، می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان دهان را در شما افزایش دهد.

5. مراجعه به دندانپزشک

دندانپزشک، فقط دندان‌های شما را برق نمی‌اندازد! دندانپزشکان، هر چیزی داخل دهان و زیر زبان را که می‌تواند منجر به سرطان شود را مورد بررسی قرار می‌دهند.

6. ماهانه، به دهان خود رسیدگی کنید

بین زمان‌های مراجعه به دندانپزشک، به شما بستگی دارد که مراقب همه چیز باشید. ماهی یک‌بار، جلوی آینه بایستید و دهان خود را باز کنید و بدنبال زخم‌ها سفید یا زخم‌های قرمز غیرمعمول باشید که می‌توانند در طی 3 هفته یا بیشتر در دهان شما رشد کنند.

7. سیگار را ترک کنید

این بهترین چیزی است که می‌توانید نه تنها برای دهان، بلکه برای سلامت بدن خود انجام دهید. هر چه بیشتر و بیشتر، سیگار، سیگار برگ و پیپ بکشید، خطر ابتلا به سرطان نیز در شما افزایش خواهد یافت.

از خدمات کلینیک تاج به لمینت دندان، ایمپلنت دندان، ونیر کامپوزیت و... میتوان اشاره کرد.

  • ۹۹/۰۷/۳۰
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی