مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

جهت آشنایی با لمینت دندان های پوسیده ، با کلینیک دندانپزشکی تاج تا انتهای مقاله همراه باشید.

لمینت دندان های پوسیده

کامپوزیت و لمینت دندان ها در بیمارانی که دندان های پوسیده دارند انجام نمی شود، بنابراین اگر متخصص شما انواع مختلف لمینت ها را به شما معرفی می کند، می توانید مطمئن شویدکه دندان های شما دچار پوسیدگی نشده اند. همینطور، روکش های لمینت دندان ها مانع پوسیدگی دندان ها می شود و به شما اجازه می دهد که در روز دو مرتبه با استفاده از خمیر دندان مسواک بزنید و دهان و دندان های خود را شست و شو دهید.

بیشتر بخوانید.... لمینت دندان های پایین

یکی دیگر از عوامل کاهش پوسیدگی دندان این است که لمینت ها در قسمت جلوی دهان واقع می شوند و باعث شست و شوی راحت تر دهان و دندان شود. اما می تواند بعد از لمینت، دندان پوسیده شود. اگر روکش شما تازه باشد، پوسیدگی به آسانی پر می شود. بهترین کار در مورد این نوع از دندان ها راهنمایی از متخصص است، که تمامی جوانب را سنجیده و راه مناسبی را پیش رو شما قرار می دهد.

حدودا بعد از گذشته ده سال از مصرف لمینت دندان، نصف روکش لمینت از بین می رود و یا ترک بردارند که نیاز به تعویض لمینت ها دندان می باشد. بهداشت دهان و دندان مناسب می تواند به طولانی شدن کارایی لمینت ها کمک کند. شست و شوی مداوم دهان و دندان و مسواک زدن همراه با مراجعه همیشگی به متخصص از عوامل تاثیرگذار بر افزایش عمر لمینت ها می باشد.

در حالی که لمینت دندان هرگز امکان پوسیده شدن آن وجود دارد اما دندان های زیرین قطعاً توانایی پوسیده شدن را دارند، دندان ها در هر کجا که به شکلی با لمینت مرتبط می باشند، آسیب پذیرند.

بیشتر بخوانید... لمینت دندان پر شده

چگونه پس از لمینت دندان از پوسیدگی آن جلوگیری شود؟  

لمینت دندان ها باعث پوسیدگی دندان نمی شود و به همین دلیل تنها کاری که پس از لمینت دندان انجام داد رعایت اصول بهداشتی است. دقت داشته باشید در هنگام مسواک زدن، مسواک را به صورت ملایم بر روی دندان ها بکشید؛ زیرا در غیر این صورت لمینت های دندان هایتان خراشیده می شود. نخ دندان نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. مراجعه دوره ای به دندانپزشکی برای چکاب سلامتی دندان می تواند تاحدی در جلوگیری از پوسیدگی دندان های به شما کمک کننده باشد.

از خدمات کلینیک تاج به دندانپزشکی بارداری، دندانپزشکی کودکان، طرح لبخند و... میتوان اشاره کرد.

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی