مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

به دلیل عوارض کراتینه کردن مو همچنان پیشنهاد می کنیم که از کراتینه کردن مو منصرف شوید! استفاده از کراتینه مو برای سلامت مو و همچنین بدنتان خطرناک است که در این مطلب از بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران می خواهیم 5 جایگزین کراتین مو را به شما معرفی کنیم.

جایگزین هایی برای کراتینه مو

1. رژیم غذایی خود را بهبود دهید

متخصص پوست و زیبایی معتقدند سلامت مو ها از داخل بدن آغاز می شود. مقدار کافی پروتئین و ویتامین به حفظ سلامت مو ها کمک می کند. آهن، ویتامین ای، مواد معدنی مانند سلنیوم، مس، منیزیم موهای سالم و درخشان برای شما به ارمغان می آورند. مصرف روزانه یک عددتخم مرغ و میوه و سبزیجات کافی در تأمین مواد مغذی مورد نیاز بدن بسیار مفید خواهند بود.

2. استفاده از محصولات طبیعی حاوی کراتین

محصولات کراتینه مو تنها منبع کراتین نیستند. شامپو ها و ماسک های طبیعی حاوی کراتین نیز در بازار وجود دارند که استفاده از آن ها بی تأثیر نیست.

3. ماسک مو خانگی

ماسک موی خانگی بسیاری برای سلامت مو ها توصیه می شوند که به تغذیه و شادابی مو ها کمک کرده و در عین حال حاوی مواد مضر و خطرناک نیستند.

موادی که در ماسک های مو طبیعی استفاده می شوند عبارتند از: روغن آرگان یا جوجوبا، آووکادو، روغن نارگیل و بیوتین مایع. ژلاتین نیز پروتئین بسیار عالی برای ترمیم موهای آسیب دیده است. ترکیبی از روغن زیتون، عسل، آووکادو، تخم مرغ ،ژلاتین و ماست برای مو ها مناسب است. تفاوت ماسک ها با کراتینه مو این است که باید به طور منظم از آن ها استفاده کرد.

4. استفاده از روغن در زمان خواب

شب زمان نسبتاً مناسبی برای اعمال مواد تأثیر گذار روی مو هاست. برای مثال حدود 10 قطره روغن آرگان روی مو ها و استفاده از کلاه برای جلوگیری از چرب شدن بالش به بهبود درخشندگی و نرمی مو ها کمک می کند. این کار را هفته ای یکبار امتحان کنید. در صورت داشتن شوره و پوست سر خشک، هفته ای دوبار نیز می توانید به موها روغن بزنید.

5. روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از روغن های همه کاره و فوق العاده است که از مو در برابر آسیب های حرارتی نیز محافظت می کند. چرب کردن نوک مو ها با روغن نارگیل از مو خوره نیز جلوگیری می کند.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش اکستنشن مژه، آموزش اکستنشن مو، آموزش بافت مو و... میتوان اشاره کرد.

  • ۹۹/۰۷/۳۰
  • NetWare Studio

نظرات (۱)

همیشه دنبال یه وبلاگ خوب برای گذروندن وقتم میگشتم که وبلاگ شمارو دیدم خیلی از تم و مطالبتون خوشم اومد ولذت بردم

 من هم خواستم یه سایتی بهتون معرفی کنم که هم کلی مطلب درمورد تلفن همراه وحتی لوازم جانبی و اپلیکیشن های مختلف داره ومهمتر از این که این سایت یک سایت انلاین فروش تلفن همراه

https://mariatell.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی