مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی ازمهم ترین و اساسی ترین نیاز های بشر خواب کافی و مناسب است.از انجایی که خواب روی کیفیت زندگی انسان ها تاثیر گذار است در این مطلب قرار است به چندین نکته مهم در خرید تخت خواب مناسب اشاره کنیم  تا یک محیط مناسب برای خواب سالم و مفید فراهم کنیم.

توجه به راحتی تخت و محیطی که در آن میخوابیم روی کیفیت خواب هم بسیار تاثیرگزار میباشد پس لطفا به نکاتی که در این مطلب قرار میدهیم خوب توجه کنید تا تخت مناسب خود را تهیه کنید.

چند نوع تخت خواب داریم؟

تخت خواب دونفره: این نوع تخت معمولا از دو قسمت جداشونده تشکیل شده است.همچنین پایه های این نوع تخت چوبی هستند و حداقل 15 سانتی متر ارتفاع دارند.تخت خواب های دو نفره بسیار پر طرفدار هستند و کارایی بالایی دارند.از سوی دیگر این تخت خواب ها دارای تنوع بالایی مانند کلاسیک ، سلطنتی ، مدرن وفانتزی هستند.

تخت خواب سورتمه ای شکل:

همان طور که از اسمش پیداست این تخت شباهت زیادی به سورتمه دارد. این نوع تخت خواب معمولا سفارش داده میشود زیرا چندان طرفداری برای خود ندارد . تخت خواب سورتمه ای ظاهری تمام چوب دارد که معمولا در کنارش مبل و کمد شبیه به خود دارد .

این سبک از تخت خواب عموما برای دکوراسیون مدرن و خاص استفاده میشه.

 

مبل تخت خواب شو: این تخت خواب ها علاوه بر اینکه به عنوان تخت استفاده میشوند ، به عنوان مبل هم مورد استفاده قرار میگیرند. معمولا این نوع مبل ها به خاطر فضای کمی که اشغال میکنند و هم چنین به دلیل قیمت مناسبی که دارند بسیار پر طرفدار هستند.

تخت خواب دو طبقه:

این نوع تخت خواب بیشتر در خوابگاه های مدارس ، دانشگاه ها و محیط های نظامی واردوگاه ها  استفاده میشود. استفاده از این تخت سبب صرفه جویی در اشغال فضای اتاق خواب ها است. این تخت خاب ها در دو نوع چوبی و فلزی تولید میشوند و همانطور که میدانید ، تخت خواب دو طبقه چوبی بسیار مستحکم تر هستند.

 

تخت خواب سلطنتی:

یکی از خاص ترین و محبوب ترین تخت خواب ها در میان مردم تخت خواب سلطنتی میباشد. در این تخت از چوب با کیفیت بسیار بالایی استفاده شده است و در قسمت چوب و ستون های تخت ، نقش و نگار های زیبایی کنده کاری شده است.

 

توجه به ابعاد و اندازه تخت مورد نظر:

به این نکته توجه داشته باشید که حتما متناسب با فضای مورد نظرتان ، تخت خود را سفارش دهید .اگر فضای کمی دارید میتوانید از تخت خواب های کم جا استفاده کنید و اگر ه فضای کافی دارید میتوانید با توجه به اندازه گیری که انجام داده اید ، تخت مناسبتان را تهیه کنید.

 

کیفیت تشک:

در هنگام خرید تخت باید تشک مناسب با همان تخت را تهیه کنید تا در اینده دچار مشکلات جسمی چون کمردرد ، سردرد و .. نشوید چراکه تشک عضو اصلی و کانونی تخت شما بشمار می آید.

 

تناسب با محیط:

علاوه بر اینکه تخت شما باید ظاهری زیبا و قیمتی مناسب داشته باشد، محیطی که در آن تخت خود را قرار میدهید باید محیطی ارام باشد تا علاوه بر ارامش جسمی ،ارامش روحی شما هم تامین شود.

 

  • ۰۰/۰۷/۲۵
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی