مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بنر

لیبل چیست؟

برچسب ظریفی که بر روی کالا چسبانده می‌ شود لیبل نام دارد. لیبل حاوی اطلاعاتی درباره مشخصات یک کالا یا شی می‌ باشد. لیبل روی اجسام چسبانده می‌ شود در حالی که موارد مشابه مانند “تگ” بر روی اجسام (توسط نخ یا پلاستیک) نصب می‌ شوند که این مورد درباره‌ همه‌ اجسام امکان‌ پذیر نمی‌ باشد. قیمت لیبل در مقایسه با تگ و موارد مشابه ارزان‌ تر است. استفاده‌ رسمی از لیبل و بارکد به سال 1930 باز می‌گردد.

انواع لیبل :

کاغذی و سلفونی و پی وی سی سفید وپی وی سی شیشه ای و متالایزوگچی و. . .

لیبل های کاغذی بدون پوشش در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار مناسب در خانه چاپ و گرافیک آماده و چاپ می شوند.

لیبل های سلفونی در دو نوع مات و براق موجود می باشند. پوشش سلفون باعث ایجاد جذابیت و همچنین استحکام لیبل در مقابل پارگی و رطوبت می شود. لیبل سلفونی پشت چسبدار در بسته بندی محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی و همچنین صنایع تولیدی و تبلیغاتی کاربرد دارد. لیبل های سلفونی همان لیبل های کاغذی هستند که روی آن ها را روکشی از سلفون مات یا براق کشیده می شود تا مقاومت آن ها افزایش یابد.

 

لیبل های پی وی سی در دو نوع لیبل پی وی سی شیشه ای سفید موجود

 می باشند که هر دو این لیبل ها کاملا ضد آب، مقاوم و قابل شستشو می باشد.

 پی وی سی سفید تشکیل دهنده این لیبل باعث می شود پشت این لیبل ها دیده نشود و کنتراست و تسلط بیشتری در طراحی لیبل خود داشته باشید و از نظر مقاومت و ماندگاری مانند لیبل های پی وی سی شفاف بسیار بالاتر از سایر

 لیبل ها می باشد.

 

لیبل شیشه ای یا همان لیبل پی وی سی شفاف مانند لیبل پی وی سی سفید

روی پی وی سی ضد آب، مقاوم و قابل شستشو چاپ می شود که از نظر ماندگاری و مقاومت بسیار با کیفیت تر از لیبل های کاغذی است. استفاده از پی وی سی شفاف در این لیبل باعث می شود که لیبل شما در نقاطی که چاپ انجام نمی شود کاملا شیشه ای باشد و پشت آن دیده شود.

لیبل متالایز پی وی سی، نوعی لیبل با خاصیت ضد آب است.

لیبل های گچی که با نام لیبل خرد شونده نیز شناخته می شوند به نوعی از لیبل ها گفته می شود که پس از چسبیدن به سطح مورد نظر دیگر قابل کندن نیستند. لیبل های عادی را به دلیل انعطاف پذیر بودن می توان پس از چسباندن بارها و بارها کند و دوباره چسباند اما این نوع از لیبل ها پس از چسبیدن سخت شده و در صورتی که بخواهید آن ها را از روی سطح بکنید خرد شده و پاره پاره می شوند به همین دلیل به آن ها لیبل گچی می گویند.

ارزان ترین لیبل کدام است؟

بین لیبل های دیجیتال، لیبل کاغذی به دلیل اینکه بدون پوشش است ارزان ترین و سریع ترین نوع چاپ لیبل محسوب می شود.

  • ۰۰/۰۷/۲۵
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی