مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

مقدمه:

اولین چیزی که در مورد تختخواب به ذهن ما می‌رسد حس آرامش و راحتی در هنگام خوابیدن می‌باشد، تختخواب خوب می‌تواند ساعت‌های خوشایندی برای هر شخصی در اتاق‌خواب فراهم کند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع مدل‌های تختخواب‌های دونفره آشنا کنیم با مطالعه این مقاله شاید خرید سرویس خواب دونفره دیگر کار سختی به نظر نیاید.

تختخواب دونفره

این نوع تخت معمولاً از دو قسمت جداشونده تشکیل می‌شوند که به‌وسیله قلاب یا بست‌های مخصوصی به هم متصل شده‌اند. قسمت‌های بدنه و پایه از چوب درست می‌شوند و پایه‌ها از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. پایه تخت‌ها حداقل باید طبق استاندارد 15 سانت از زمین ارتفاع داشته باشد تا امکان تغییر ارتفاع و جابه‌جایی نیز فراهم باشد. تخت‌های دونفره بسیار موردپسند هستند و بیشتر زوجین تمایل زیادی به استفاده از انواع و مدل مانند دونفره با سبک‌های مدرن، سلطنتی، کلاسیک و فانتزی دارند.

نوع اول: تختخواب سورتمه‌ای شکل

این نوع تختخواب به دلیل اینکه از نظر ظاهری شباهت زیادی به سورتمه دارد به مدل سورتمه‌ای معروف هستند. مخاطبین تخت سورتمه‌ای زیاد نیستند و این‌چنین مواردی را به‌صورت سفارشی می‌سازند. شاید تخت سورتمه‌ای از نظر ظاهر متفاوت باشد اما نظر استاندارد با تخت های دیگر تفاوتی ندارند و معمولا از چوب ساخته می شوند و برای خانه های مدرن و خاص میتواند جذاب باشد.

نوع دوم : مبل تختخواب شو

این مدل چند کاربردی میباشد و در ظاهر فقط یک مبل سه نفره به نظر میاید یکی از بهینه ترین موارد تخت ها همین تخت میباشد از مزایای این تخت اشغال کم فضا و کاربردی چند منظوره میباشد و برای آپارتمان کوچک بسیار مناسب میباشد و همچنین میتوان از مبل تختخواب شو به عنوان مبل میهمان نیز استفاده کرد . از این نوع میتوان در اتاق کودک یا محیط اداری نیز استفاده کرد .

نوع سوم : تخت خواب کشویی دو نفره

این نوع تخت بسیار مناسب برای فضا های کوچک مناسب میباشد و از مزیت این نوع تخت اشغال کم فضا و همچنین استفاده کردن دو نفر از این نوع تخت میباشد . در تخت های کشویی تختی که در پایین قرار دارد میتواند به صورت کشویی و با کمک ریل در داخل و قسمت پایین تخت قرار گیرد . امکان ایجاد کشوی لباس در این مدل ها نیز وجود دارد.

 

نوع چهارم: تختخواب متحرک

تخت متحرک که مانند یک تخت دونفره ساخته می‌شود و دارای دو بخش است بخش اول آن یک بخش ثابت و ساکن است که با امکان جداشدن از قسمت متحرک کارایی خود را در تختخواب بودن حفظ می‌کند، اما بخش دوم که قسمت چرخ‌دار این تخت از انواع تختخواب‌هاست نیاز به تخت مکمل خود دارد و به‌تنهایی کاربردی نخواهد داشت.

محبوبیت این نوع تخت در بین طرف‌داران خانه‌های با سبک مدرن بسیار زیاد است و اولین انتخاب این اشخاص می‌باشد امکان جابه‌جایی این نوع مدل بدون کمک کسی باعث شده تا بتوان ظاهر اتاق را در هر زمان به‌راحتی تغییر داد و همچنین نظافت زیر تخت نیز به‌راحتی انجام می‌گیرد.

نوع پنجم: تختخواب‌های تاشو و کم جا

در منازلی که مشکل کمبود فضا دارند می‌توان از تختخواب‌های تاشو و کم جا استفاده کرد تختخواب تاشو به‌صورت ایستاده بر روی دیوار جمع می‌شوند و در حالت بازمانند نشیمن و یا مبلمان می‌توان استفاده کرد. وجود کمد در کنار این نوع تخت باعث شده تا از فضای اتاق بیشترین استفاده را کرد. شیوه جمع‌شدن عمودی تخت‌ تاشو که با نام مورفی در دنیا معروف شده‌اند به‌صورت کمدهای دیواری نیز دیده می‌شوند و همین تنوع بالا در نحوه بسته‌شدن و عدم اشغال فضا، حضور آنها را در خانه‌های آپارتمانی پررونق کرده است.

برای دیدن مدل‌های بیشتر می‌توانید با جستجوی نام برند آریا چوب در گوگل وارد سایت شوید و از جدیدترین مدل‌های تختخواب‌ها دیدن کنید.

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۷/۰۳
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی