مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

مشاوره سئو به طور کلی به عنوان یک راهنما محسوب میشود. یعنی یک متخصص سئو میتواند شما را در مراحل که پیش رو دارید راهنمایی و هدایت کند و میتوان گفت نقش یک نشاننما را برای شما دارد. پس وقتی میگویند مشاوره سئو بدانید که ما از کسی که در زمینه سئو تخصص دارد راهنمایی بگیریم.

با این نتیجه ما نمیتوانیم با نادیده گرفتن استراتژی اقدام به بهینه سازی سایت کنیم.این موضوع میتواند به سایت ما تاثیرمنفی بگذارد چرا که افراد متخصصی در این حوزه با هزینه سئو سایت مناسب میتوانند شما را راهنمایی کنند.

اگر تا به حال در گوگل سرچ کرده باشید دیده اید که سایت هایی به ترتیب 1،2،3 برای شما نمایش داده میشود این وبسایت ها فاکتور هایی که گوگل قرارداده است راه رعایت کرده اند و این کار را به دست یک تیم سئو سپرده اند و در نتیجه با کلمه کلیدی در سئو در نتایج برتر گوگل نمایش داده میشوند.

 

آیا شما هم مانند خیلی از مارکترها می‌خواهید روش‌های ساخت بک‌لینک رایگان را بدانید؟ پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. اگر می‌خواهید سایت شما قابل‌مشاهده باشد، باید هوشمند و مدبر باشید. روزگار ارسال پست آنلاین و افزودن چند کلمه کلیدی به سر آمده است. دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به حدی تکامل یافته است که دیگر همه می‌دانند که صدها عامل در رتبه‌بندی سایت نقش دارند.

برخی از این عوامل و به‌ویژه کلمات کلیدی، بسیار شناخته‌شده هستند. اما مشکل اینجاست که با افزایش جستجوی صوتی، کلمات کلیدی دیگر ابزار غالب سئو نیستند. درست است که اهمیت کلمات کلیدی هرگز به طور کامل از بین نخواهد رفت اما تکیه صرف به کلمات کلیدی اشتباه است. اینجاست که باید به فکر استفاده از بک‌لینک‌ها بیوفتیم.

 

قبل از پرداختن به ساخت بک‌لینک رایگان بگذارید اول تعریفی از بک‌لینک داشته باشیم. به عبارت ساده، بک‌لینک یک لینک خارجی است که کاربران را از یک سایت به سایت دیگر هدایت می‌کند. بک‌لینک‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو هستند. متأسفانه شما کنترل زیادی روی آن‌ها ندارید اما ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید بیشترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید.

 

بک لینک ها با ترافیک ارگانیک همراه هستند؛ به دلیل اینکه خزنده‌های موتورهای جستجو در هنگام ساخت فهرست خود به دنبال بک‌لینک می‌گردند، بنابراین خزنده گوگل می‌تواند نحوه اتصال صفحه‌های شما را بهتر درک کند. مهمتر از آن، بک لینک‌ها همچنین به موتورهای جستجو می‌گویند که محتوای شما چگونه با وب‌سایت‌ها و صفحات دیگر در اینترنت مرتبط است. این به قرار دادن صفحه شما در SERP کمک می کند تا بتوانید ترافیک ارگانیک را برای جستجوهای جستجوی مناسب به دست آورید.

روشی که موتورهای جستجو ایندکس و نمایش صفحات شما را انجام می‌دهند به نوبه خود مستقیما با کیفیت بک‌لینک شما مرتبط است. البته همه بک‌لینک‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای شما را با توجه به ارتباط فهرست کنند، اما این به تنهایی تأثیر زیادی بر رتبه شما ندارد.

ساخت لینک رایگان، کار خیلی سختی نیست؛ در اینجا ما 6 روش را برای ثبت لینک رایگان آورده‌ایم.

1. روش ساخت بک‌لینک رایگان: بک‌لینک‌های داخلی

یکی از راه‌های ساخت بک‌لینک رایگان، ایجاد لینک‌های داخلی است. در مقدمه بالا اشاره کردیم که بک‌لینک، اصطلاحی است که شامل لینک‌های خارجی به سایت و صفحات شما است، اما لینک‌های داخلی نیز با این اصطلاح مطابقت دارند. همه بک‌لینک‌ها به نحوه تعامل موتورهای جستجو با وب سایت شما کمک می‌کنند.

لینک‌های داخلی به ایجاد یک تجربه کاربری عالی کمک می‌کنند زیرا بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی در سایت شما حرکت کنند و مقالات مرتبطی را پیدا کنند که با صفحه‌ای که قبلا مشاهده کرده‌اند، ارتباط دارند. این امر در سئو بسیار مهم است زیرا به شما امکان می‌دهد بازدیدکنندگان را حفظ کنید؛ یعنی به جای تایپ کردن عبارت جستجوی دیگری برای یافتن اطلاعات بیشتر و مرتبط، ابزاری را برای آن‌ها فراهم می‌کنید تا آن را راحتتر پیدا کنند.

 
  • ۰۱/۰۹/۰۱
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی