مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بعضی از مردم پول زیادی را از این راه کسب کرده اند، ولی با این وجود بعضی از افراد دیگر پول زیادی را از دست داده‌ اند. در این مقاله به افرادی که علاقمند به یادگیری ترید رمزارزها هستند، کمک می‌ کنیم که فعالیت خود را در این زمینه شروع نمایند. این راهنما مختص افراد تازه وارد می باشد و قصد دارد هر چیزی را که در این زمینه نیاز دارید، توضیح دهد.

امروزه هر کس که علاقمند به یادگیری در خصوص ارزهای دیجیتال باشد، به نوعی در فرآیند ترید ارز دیجیتال شرکت کرده است. با توجه به علاقه روز‌افزون عامه مردم به ارزهای دیجیتال، افراد بیشتری قصد دارند وارد بازار شوند و ارزهای دیجیتال بیشتری به دست آورند، لذا برای کمک به ورود این افراد به این بازار مهیج، ما این مطلب را با عنوان راهنمای معامله ارز دیجیتال به وجود آورده ایم.

به بیانی دیگر یکی از روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال تریدینگ می باشد. هر روز افراد بیشتری به معامله رمزارزها علاقه مند می شوند. چنانچه شما هم جزو این گروه از افراد هستید، باید در نظر داشته باشید که این کار به هیچ وجه ساده نیست. در این مطلب قصد داریم ۱۰ نکته را بیان کنیم که هر کس پیش از ورود به تریدینگ ارز دیجیتال باید آن ها را بداند، پس همچنان با کد بورسی همراه بمانید.

۱) وقت گذراندن با تریدرهای حرفه ای

معامله گران تازه وارد به صورت معمول با سوالات بسیاری روبرو می شود و در مورد مسائل زیادی به شک و تردید دچار می شوند. یکی از بهترین روش ها برای حل کردن این سوالات و رفع شک صحبت کردن و وقت گذراندن با معامله گران حرفه ای است. معامله گران حرفه ای اطلاعات بسیار مناسبی در این زمینه دارند و لذا می توانند منبع خوبی برای رفع اشکالات به حساب آیند. همچنین می توان با مراجعه به وب سایت های این معامله گرها هم اطلاعات خوبی به دست آورد. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که یک وب سایت برای آن که بتواند به شما اطلاعات خوبی برساند، بایستی قابل اطمینان و معتبر باشد، بنابراین در انتخاب وب سایت ها بسیار دقت کنید.

۲) استفاده از کیف پول‌ های معتبر 

کیف پول‌ های معتبری را برای ذخیره و نگهداری بیت کوین‌ های خود انتخاب نمایید. کلاهبرداری در حوزه رمزارزها بسیار رایج است، اما می‌ توانید با انتخاب کیف پول معتبر و مطمئن تا حدی از این کلاهبرداری‌ ها جلوگیری نمایید. این را در نظر داشته باشید که حتما از کیف پول خود بک‌ آپ بگیرید.

۳) یادگیری از نمودارها

روش درست یا غلط برای ایجاد نمودارها وجود ندارد، چرا که هر کسی سبک خودش را دارد که یا برای آن ها مؤثر است یا نیست. روبه رو شدن با چندین مبادله کننده که هر کدام آنها یک روش متفاوت برای تحلیل تکنیکال دارند، به رشد خوبی مثل یک نمودار ساز کمک می کند.

اولین کوین‌های خود را از کجا خریداری کنید؟

صرافی‌های ارز دیجیتال بهترین و راحت‌ترین مکان برای خریداری اولین رمز رازها هستند. آن‌ها به شما امکان خریداری، فروش و معامله راحت دارایی‌های رمز ارز خود را می‌دهند. بسیاری از صرافی‌های دیجیتال معروف مانند ‌کوین بایننس، ‌بایننس، چنجلی، بیترکس و کراکن، در حقیقت پلتفرم‌های مبادله ارز هستند.
اغلب صرافی‌های رمز ارز، صرافی‌های تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال هستند که به شما اجازه خریداری کوین با استفاده از ارز فیات سنتی خود از طریق انتقال بانکی، کارت اعتباری یا PayPal را می‌دهند. اما اگر قصد خرید یک ارز دیجیتال کوچکتر را دارید، شاید آن را در این صرافی‌های رمز ارز پیدا نکنید. بلکه باید از یک پلتفرم میانی مانند اتریوم استفاده کنید، سپس به یک صرافی تبدیل رمز ارز به رمز ارز بروید تا اتریوم خود را به ارز دیجیتال دلخواه تبدیل نمایید.

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی