مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

در جامعه امروز خلع میدریتی بیشتر از هر موضوعی در حال پر رنگ شدن است. چه شرکت و بیزینس های که خوبی که به علت نداشتن مدیریت درست با شکست مواجه شدند. پس دیدن و دانستن آموزش مدیریت میتواند بسیار کمک کننده باشد در این موضوع و همچنین باعث شود که یک کسب و کار از بحران های مختلف مثل چالش های مالمی رهایی پیدا کند. تمامی این موارد فقط با بلد بودن اصول مدیریت امکان پذبر است.

طبق تحقیقاتی که هلدینگ ماهان تیموری در ایران درباره مدیریت کسب و کار انجام داد متوجه شدیم ، شرکت هایی که مدیران موفقی دارند سود آوری انها برای مجموعه 70 برابر مدیری است که اموزش ندیده و اصول مدیریتی را نمیداند.

انواع مدیریت

مدیریت انواع مختلفی دارد که هر کدام نقش خاصی در زندگی ما ایفا و هر کدام از آن ها هدف خاصی را دنبال می کنند با این حال انواع مدییت که در ادامه معرفی می کنیم ،ممکن است خیلی ساده و دم دستی و یا حتی بسیار سخت و گیج کننده به نظر برسند. به طور مثال این موارد شامل: مدیریت بازرگانی، مدیریت زمان و برنامه ریزی، مدیریت صنعتی،مدیریت مالی، مدیریت زمان پروژه، مدیریت بحران ، مدیریت استراتژیک، مدیریت سیاست گذاری بازرگانی، مدیریت بازرگانی mba ، مدیریت سرمایه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت کسب و کار بین الملل ، مدیریت مالی کارکنان و هزاران نوع مدیریت ریز و درشت که ممکن است در زندگی خود آن ها را تجربه کنیم.

آموزش مدیریت انجام دادن را ببینید

برنامه ریزی یکی مهم‌ ترین مباحثی است که در آموزش مدیریت تدریس می شود. شما پس از آنکه چشم انداز آینده کسب و کارتان را مشخص کردید، می بایست برای رسیدن به آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. در زمانی که قصد برنامه ریزی دارید باید یکسری اقدامات لازم برای عملی کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را در نظر داشته باشید و هرکس را مسئول قسمتی از کسب وکارتان کنید.
پس از آنکه ماموریت افراد مختلف را مشخص کردید، نوبت به تعریف شاخص های کلیدی عملکرد برای بررسی وضعیت پروژه ها می رسد. با توجه به این شاخص ها شما می توانید مشخص کنید که در هر مرحله از پروژه ای چه تغییراتی را برای بهبود روند کار باید پیاده سازی کنید.
اگر می خواهید برای کسب و کارتان برنامه ریزی کنید بهتر است که بازارتان را تحلیل کنید و سعی کنید با توجه به نیاز مشتریان و تجربه ای که دارید وضعیت آینده کوتاه مدت صنعتتان را پیش بینی کنید و سعی کنید که برای آن اقداماتی کوچک را مشخص کنید.

  • ۰۰/۱۱/۱۴
  • NetWare Studio

نظرات (۱)

مدیریت در همه کاری اولویت داره 

مطلب خوبی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی