مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

تخت خواب چوبی

"خواب بهترین مراقبه است." بنابراین، برای داشتن یک خواب راحت ، تخت شما باید مناسب باشد.تخت خواب ها جزو اولین اجزای یک اتاق خواب به حساب می آید. این روزها تخت صد در صد چوب طرفداران زیادی پیدا کرده است، چرا که گرمای خاصی دارد و حس بسیار مثبتی را القا می کند.سرویس خواب چوبی از انواع چوب ساخته می شود  که در این مقاله با برخی از چوب ها آشنا خواهیم شد:

چوب گردو:

چوب گردو به دلیل رنگ و دانه های بافت دوست داشتنی اش مشهور است. از ویژگی های چوب گردو، سختی متوسط آن است. خراط ها به این دلیل به چوب گردو علاقمند هستند. چون ویژگی چوب گردو این است که به آسانی نیز زیر دستگاه می رود و کار کردن با آن راحت است.در ضمن از ویژگی چوب گردو این است که هنگام برش و کار با آن، بوی خوشایندی پخش می شود.قابلیت جلا خوردن و پرداخت آن، از ویژگی چوب گردو می باشد.پوست درخت گردو، بسیار روشن است. عده ای هم این تفاوت رنگ طبیعی را که از روشن به تیره می باشد، دوست دارند.از ویژگی چوب گردو، این است که هر چه زمان می گذرد، چوب روشن تر می شود. چوب گردودر برابر اشعه UV مقاوم نیست و با وجود پوشش روشن تر می شود.

چوب بلوط:

برخلاف چوب های دیگر، چوب بلوط دارای تنوع رنگی بسیاری است از جمله اینکه می توان از رنگ عسلی تا انواع قرمزهای براق، رنگ های ترکیبی، رنگ رو رفته و قهوه ای ملایم با توناژ قرمز در انواع این چوب به چشم می خورد.

چوب بلوط نسبتاً نیمه‌سخت و نیمه‌سنگین می‌باشد و در برابر سایش مقاومت زیادی دارد. این نوع چوب به دلیل مقاوم‌بودن در برابر رطوبت در نقاط پرباران مصرف می‌شود.

چوب راش:

چوب راش از دسته چوب های نرم است. این نرمی باعث می شود در برش ها و طرح دادن روی آن انعطاف بیشتری داشته باشد.  چوب راش خوش تراش است یعنی قابلیت انعطاف زیادی نسبت به چوب های سخت دارد، به همین دلیل برای تهیه مصنوعات چوبی بسیار مناسب است . در صنعت چوب  یکی از مهمترین شاخصه های چوب داشتن استحکام ،مقاومت دربرابر کنده کاری ،بافت یکدست و نداشتن گره ،نرمی و انعطاف است که همه این ویژگی ها در چوب راش یافت می شود به همین دلیل در ایران این چوب مرغوبیت فراوانی دارد. همچنین در دسترس است چون در اقلیم این سرزمین و کشور های مجاور براحتی یافت و وارد می شود.

چوب راش در مقابل رشد انواع قارچ و نفوذ حشرات مقاوم است و این یکی از ویژگی های مهمی است که باعث دوام و استحکام و استمرار استفاده از این نوع چوب در صنعت مصنوعات چوبی شده است.

توضیحات درباره قیمت چوب:

 همانطور که می دانید قیمت چوب متغیر می باشد و روزانه دچار تغییر می شود. از این رو همواره نرخ ثابت و مشخصی برای هر متر مکعب چوب وجود ندارد، از این رو کلیه نرخ ها به شکل بازه ای بیان می شود.

  • ۰۰/۰۹/۰۳
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی