مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

زمانی که صحبت از خرید سرویس خواب عروس می شود باید به چند فاکتور مهم توجه کنید تا نتیجه مطلوب را از خرید آن دریافت کنید . از این رو مجموعه آریا چوب که یک مجموعه بسیار با تجربه در زمینه تولید و توزیع انواع سرویس خواب می باشد ، قصد دارد در این مقاله به صورت مختصر و مفید چند نکت مهم درباره خرید سرویس خواب عروس با شما به اشتراک بگذارد .

دکوراسین اتاق خواب عروس :

همانطور که می دانید افراد برای رهایی از دغدغه های روزانه خود به اتاق خواب پناه می برند . بدین جهت طراحی و دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای باشد تا شما از اتاق خواب خود آرامش دریافت کنید .

استفاده از رنگ های خنثی ، پرده های بلند ، سرویس خواب شیک و مجلل سبب می شد که اتاق خواب شما زیباتر جلوه کند .

انتخاب سبک دکوراسیون :

دکوراسیون مدرن : سبک مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک های اتاق خواب می باشد . می توان گفت که سبک مدرن در عین سادگی ، بسیار شیک و زیباست چرا که از قواعد و نقوش پیچیده پیروی نمی کند . در دکوراسیون مدرن اغلب از طیف رنگ های خنثی استفاده می کنند اما شما می توانید با استفاده از روان شناسی رنگ ها ، بهترین و مناسب ترین رنگ را برای طراحی اتاق خواب خود استفاده کنید .

دکوراسیون کلاسیک : از ویژگی های بارز این سبک میتوان به تناسب و تقارن در چیدمان اشاره کرد . هم چنین چوب و رنگ های طلایی ، خاکستری و نقره ای از لوکس ترین متریال و رنگ های این نوع طراحی و دکوراسیون برای اتاق خواب ها می باشد . استفاده از آیینه های زیاد ، پرده های ضخیم ، تابلو های مجلل و کلاسیک در این نوع دکوراسیون  رایج است .

دکوراسیون سلطنتی : همان طور که می دانید سبک سلطتی از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند . شما در طراحی اتاق خواب سلطنتی می بایستی از لوستر هایی با طراحی سنتی و کلاسیک و هم چنین تخت خواب هایی با تاج های بلند استفاده کنید تا اتاق خوابی لوکس تر و زیبا تر داشته باشید . بیشتر در دکوراسیون اتاق خواب های سلطنتی از رنگ های تیره متالیک استفاده می کنند و به کار بردن چنین رنگ هایی باعث ایجاد فضایی شیک برای اتاق خواب شما می شود .

نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب :

دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب مدل و سبک سرویس خواب

توجه به ابعاد استاندار سرویس خواب

 

  • ۰۰/۰۹/۰۳
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی