مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

آناتومی لبخند بسیار جذاب است و شامل لب های بالا و پایین، دندان ها و خطوط لثه است. لبخند شما تأثیر زیادی بر کیفیت زندگی شما دارد و هرچه لبخند زیباتر، یکدست تر و سفیدتری داشته باشید نشان از بالا بودن اعتماد به نفس و سلامتی بالای شما دارد. یکی از راه های اصلاح طرح لبخند و زیباسازی آن ارتودنسی دندان است. با بهترین متخصص ارتودنسی در تهران همراه باشید.

منظور از مشکلات زیبایی ارتودنسی چیست؟

وقتی صحبت از عملکرد یا زیبایی شناسی در سلامت دندان می شود، جواب می تواند پیچیده تر از آنچه فکر می کنید باشد. به طور دقیق، بی نظمی دندان ها، ازدحام بیش از حد، کج بودن و فاصله نامتقارن ممکن است برای بعضی از افراد مساله زیبایی شناسی باشد و برای برخی دیگر تنها مساله عملکردی باشد. به عبارتی اینکه مشکل ارتودنسی زیبایی است یا عملکردی در اغلب اوقات به خودتان بستگی دارد. یعنی ممکن است شما تنها فکر کنید که این مشکلات زیبایی صورت و لبخند شما را به خطر می اندازند و برای همین هدف شما از درمان ارتودنسی دندان زیبایی خواهد بود.

اصلی ترین هدف افراد از ارتودنسی در سراسر جهان مساله زیبایی است

بهبود و زیبایی لبخند شایع ترین دلیلی است که افراد به دنبال درمان ارتودنسی هستند. زیرا با بهبود طرح لبخند افراد دارای اعتماد به نفس و زیبایی چهره بیشتری میشوند.

اما یک مساله مهم دیگر در این خصوص بحث عملکرد دندان ها و دهان است. افرادی که دندان شلوغ یا کج دارند، در خطر بیشتری برای پوسیدگی دندان، ایجاد حفره و یا عفونت لثه قرار دارند.

منظور از مشکلات عملکردی ارتودنسی چیست؟

مسائل ارتودنسی عملکردی بسیار نادر اما جدی تر هستند. این مشکلات باعث ایجاد درد در فک و یا مانعی بر توانایی افراد در تکلم، جویدن، گوارش و یا کارهای روزمره دیگر میشوند. مشکلات عملکردی ارتودنسی چیزی فراتر از مساله زیبایی هستند. آن ها نه تنها زیبایی لبخند را به خطر می اندازند که عملکرد افراد را تحت تاثیر قرار میدهند.

هدف کسانی که مشکل عملکردی دارند از ارتودنسی چیست؟

افرادی که با این مسائل مواجه هستند معمولا هدفشان از ارتودنسی ابتدا برطرف کردن مشکل عملکردی است و در قدم بعدی شاید زیبایی. اما افرادی که مساله عملکردی ندارند و صرف دغدغه زیبایی دارند هدف اولشان زیباسازی لبخند است.

انواع درمان ارتودنسی برای مشکلات ذکر شده چیست؟

·         ارتودنسی ثابت فلزی معولی

·         ارتودنسی متحرک با اینوزیلاین ها

·         ارتودنسی ثابت دیمون

·         ارتودنسی نامرئی سرامیکی

·         ارتودنسی پشت دندانی لینگوال

  • ۹۹/۰۷/۰۱
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی