مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

زیبایی در عمق پوست شماست. وقتی شما از بدن خود مراقبت می‌کنید، تاثیر این مراقبت بر روی پوست‌تان نشان داده می‌شود. اگر می‌خواهید پوستی سالم و درخشان داشته باشید، این 5 ویتامین را مصرف کنید.  با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

1. ویتامین C برای تقویت آنتی‌اکسیدان‌های پوست

این ویتامین عمدتاً در اپیدرمی "لایه ‌بیرونی پوست" و درمی "لایه درونی پوست" یافت می‌شود. ویتامین C نقش حیاتی در سلامت پوست و تشکیل کلاژن‌ها دارد.

ویتامین C از طریق جریان خون به همه قسمت‌های بدن انتقال می‌یابد و آبرسان خوبی برای پوست و مو می‌باشد.

چگونه ویتامین C بیشتری جذب کنیم؟

2. ویتامین A برای جلوگیری از پیری پوست و بروز آکنه

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهید به پیری زودرس پوست دچار شوید باید با رتینول آشنا شوید. رتینول محصولی از ویتامین A می‌باشد که تاثیر بالایی در بهبود دادن علایم پیری پوست دارد و چنانچه از طریق غذا یا از طریق مکمل‌ها دریافت شود، از پوست در برابر پیری و آکنه محافظت می‌کند.

3. ویتامین E برای جلوگیری از خشکی پوست

حتما دیده‌اید که ویتامین E در بین محصولات آرایشی بهداشتی همچون ستاره می‌درخشد و این بدلیل تاثیر عمده ویتامین E بر زیبایی پوست می‌باشد. ویتامین E پاک کننده رادیکال‌های آزاد است و با از بین بردن آنها پوست شما را سالم و زیبا نگه می‌دارد.

استفاده از ویتامین E از خشکی پوست جلوگیری می‌کند اما توجه کنید که تاثیر آن بعد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید کاهش می‌یابد. به همین دلیل لازم است که به مقدار کافی ویتامین E در رژیم غذایی خود قرار دهید.

4. ویتامین B3 برای درمان آفتاب‌سوختگی و ترمیم رنگدانه‌ها

همانطور که قرار گرفتن در معرض نورخورشید بصورت روزانه می‌تواند بخشی از ویتامین D بدن را تامین کند، قرارگرفتن طولانی مدت در معرض اشعه‌های UVA و UVB باعث آسیب‌های پوستی زیادی همچون تغییر رنگدانه‌ها، ایجاد چین و چروک و لکه‌های پوستی می‌شود.

5. ویتامین K برای لکه‌های سرسخت تیره و جای زخم

ویتامین K بهترین کمک کننده برای جلوگیری از لخته شدن خون می‌باشد و نقش اساسی در ترمیم زخم‌ها و کبودی‌ها دارد. همچنین با انواع پوست سازگار است و پوست را سالم نگه می‌دارد.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش تاتو، آموزش ناخن، آموزش گریم و... می توان اشاره کرد.

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی