مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بریس­های ارتودنسی دندان برای مرتب کردن و صاف کردن دندان­ها بر روی آنها کار گذاشته می­شوند. این تجهیزات موقعیت دندان­‌ها را تصحیح می­‌کنند، ظاهر لبخند شما را زیباتر می­‌سازند و دهان شما را سالم‌­تر نگه می‌­دارد و نحوه صحبت کردن شما را نیز ارتقا می­‌دهد، بنابراین استفاده از آنها کاملاً مفید و ارزشمند است. هرچند، اگر تکنیک­‌های مسواک زدن به درستی رعایت نشوند، شما ممکن است با لک دندان، پوسیدگی یا عفونت لثه روبرو شوید. با بهترین متخصص ارتودنسی در تهران همراه باشید.

برای طرز صحیح مسواک زدن بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  1. از یک مسواک بین دندانی با سر زاویه­‌دار استفاده کنید و به گونه‌­ای مسواک بزنید که مسواک با اطراف بریس‌­ها انطباق پیدا کند.
  2. اگر از یک مسواک معمولی برقی یا سونیک استفاده می‌­کنید، این را بدانید که حرکت مسواک در دهان شما، هنگامی که از بریس استفاده می کنید، به اندازه کافی صورت نمی­گیرد. همچنین احتمالاً موهای مسواک بسیار زود ساییده شده و از بین می­روند چرا که موها به بریس گیر می­کنند.
  3. اگر از مسواک معمولی استفاده می‌­کنید، شما باید دندان­‌های خود را به گونه­ ای مسواک کنید که موهای مسواک هم با زاویه به سمت بالا و هم به سمت پایین با دندان­‌هایتان تماس پیدا کنند تا بتوانید دندان­‌ها را با وجود بریس به خوبی تمیز کنید
  4. دندان­‌های شما چند وجه دارند- وجه بالایی، وجه داخلی، تاج دندان. همه این بخش­‌ها باید تمیز شوند، بنابراین یک مسواک کوچک و انعطاف پذیر تهیه کنید تا به سادگی در دهان شما حرکت کند.

مسواک زدن سطح خارجی دندان

برای تمیز کردن سطح خارجی دندان ها باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. از سطح خارجی دندان­های پایینی خود آغاز کنید. دندا‌‌‌‌‌‌‌ن­هایتان را بر روی یکدیگر بگذارید. در حالی که مسواک را به آرامی بر روی دندان­ های پایین خود حرکت می­دهید، آن را به آرامی به عقب و جلو بکشید.
  2. اکنون بخش خارجی دندان­‌های بالایی خود را مسواک کنید. همانطور که دندان­‌هایتان هنوز بر روی یکدیگر قرار دارند، به آرامی و با حرکت دایره­ ای، دندان‌­ها را مسواک کنید. توجه داشته باشید که مسواک را در راستای تمام دندان­‌های جلویی خود حرکت دهید و همچنین سعی کنید مسواک به اندازه کافی به عقب و به سطح خارجی دندان­‌های آسیا دسترسی داشته باشد.
  3. اگر از مسواک معمولی استفاده می­کنید، شما می­توانید مسواک را هم به سمت خط لثه و هم به سمت بالای دندان­‌ها کج کنید.
  4. از مسواک­‌های کوچک گرد برای مسواک زدن بریس­‌ها استفاده کنید.

می توانید برای آشنایی با انواع خدمات دندانپزشکی و ارتودنسی  دندان ها (ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک و... ) به مجله ارتودنسی دندان مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۶/۰۱
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی