مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

 

رینوپلاستی نوعی عمل زیبایی است که بر روی بینی انجام داده می‌شود. این عمل در ایران با نام عمل زیبایی بینی، عمل بینی یا جراحی بینی و در خارج از ایران با نام (nose job) شناخته می‌شود. این عمل باعث ایجاد تغییراتی در شکل و اندازه بینی شده و به جهت بهبود عملکرد بینی یا بازگراندن تعادل به چهره افراد انجام داده می‌شود. رینوپلاستی اکنون یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی در سراسر جهان و البته در کشور خودمان است. در این صفحه به طور مفصل با این عمل و هر آنچه که باید درباره آن بدانید را خواهید خواند.

عمل جراحی بینی در یک نگاه

نام عمل عمل جراحی رینوپلاستی یا زیبایی بینی
مدت زمان انجام عمل 2 تا 4 ساعت
درصد موفقیت عمل 94
میزان تهاجم 8 از 10
خلاصه نحوه عمل – پذیرش در اتاق عمل
  -بیهوشی  
-ایجاد برش در بینی
  -ایجاد تغییرات در بافت های غضروفی و استخوانی بینی و سایر تکنیک های دیگر بر اساس روش عمل
  -بستن برش ها
  -پک کردن بینی
  -چسپ زدن بینی
  -گذاشتن گچ یا اسپلینت بینی
  -پانسمان نهایی  
-انتقال به ریکاوری
  -انتقال به بخش
  -ترخیص از بیمارستان
مدت زمان ریکاوری و دوره نقاهت – 4 تا 5 روز دور بودن از محل کار و استراحت در خانه
–  4 هفته اجتناب از ورزش کردن
– 2 هفته دوره نقاهت اولیه
– 1 سال تا حصول نتایج نهایی
نوع بیهوشی عمومی

چرا عمل بینی انجام می دهیم؟

 

هر فردی برای زیباتر کردن خود کار هایی انجام میدهد و عمل بینی میتواند یکی از این زیبایی ها باشد شما میتوانید با مراجعه به بهترین جراح بینی در تهران یا شهر این مشکل را بر طرف کنید و به ایده آل های خود برسید و برای همیشه از شر بینی بد فرم خود راحت بشوید.

 

 

جراحی بینی می تواند سایز ، شکل و زاویه بینی شما را تغییر دهد و باعث شود بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند. عمل بینی می تواند مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می شود را اصلاح کند که یکی از رایج ترین جراحی ها عمل بینی استخوانی است که از لحاظ قیمتی برای هر دکتر متافوت است در واقع قیمت عمل بینی با توجه به بینی و دکتر شما تعیین میشود.

 

 

همچنین با رینو پلاستی ایراد های مختلف بینی را می توان برطرف کرد ، برای مثال :

 

 

  • بزرگ بودن اندازه بینی

     

  • قوزدار بودن بینی

     

  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه  بینی ولب

     

  • پهن بودن بینی

     

  • بزرگ بودن سوراخ های بینی

     

  • جعبه ای شکل بودن نوک بینی

     

  • زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت

     

  • دررفتگی تیغه بینی وغیرقرینه بودن بینی

     

  • دو شاخه بودن نوک بینی

     

  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی ویا عمل جراحی انحراف تیغه بینی

     

  • دفورمیتی (بد شکلی )های بعدازعمل جراحی

     

 

 

 

 

 

 

چگونه می توان قوز روی بینی را صاف کرد؟

 

چگونه می توان به وسیله ی جراحی بینی، قوز استخوانی روی بینی را برطرف کرد؟ رایج ترین روشی برای این کار استفاده می شود استئوتومی نامیده می شود.استئوتوم یک ابزار جراحی برای بریدن استخوان است و معمولا شبیه قلم است. استئوتوم از زیر پوست وارد می شود و به آرامی استخوان اضافه ای که برآمده شده است را بر می دارد و انحنای بینی را از نیمرخ به خوبی اصلاح می کند. در شرایطی که قوز بینی خیلی کم است می توان با استفاده از یک سوهان پزشکی، کل بر آمدگی را برطرف کرد بدون اینکه نیازی به استئوتوم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • NetWare Studio

نظرات (۱)

هوشمند سازی بی سیم یا با سیم: کدام یک بهتر است؟

مشتری ها هنگام نصب سیستم هوشمندسازی ساختمان یا سیستم مدیریت انرژی ساختمان، کارآمدترین، اقتصادی ترین و سازگارترین را براساس شرایط محیطی موجود و با توجه به نیازهایشان را می‌‌خواهند. اما چگونه باید بین یک سیستم هوشمند سازی بی سیم یا با سیم را انتخاب کنیم؟ فرق این دو در چیست؟ و مزایای هر کدام در چیست؟

اختلاف هزینه هوشمند سازی بی سیم و با سیم

هنگام تصمیم گیری در مورد هوشمند سازی ساختمان، عامل اصلی برای انتخاب و نصب بدون در نظر گرفتن بهترین انتخاب، قضیه هزینه است.
هزینه نصب سیستم های هوشمند سازی بی سیم ساختمان و نوع با سیم تا حد زیادی توسط دو چیز تعیین می شود:
قطعات و نیروی کار.
اینها به نوبه خود تحت تأثیر مقیاس پروژه نصب هستند. هرچه این پروژه بزرگتر باشد ، به قطعات و احتمالا زمان و بودجه بیشتری نیاز خواهد داشت.

در حالی که قطعات سیستم های سیم دار کمتر از بیسیم است، هزینه های نصب سیستم های سیم دار به علت افزایش زمان ونیروی کار بیشتر برای سیم کشی افزایش چشم گیری خواهد داشت. هوشمند سازی با سیم برای پروژه ها یی در مقیاسه کوچک بسیار مناسب ترهستند.

در مقابل ، یک سیستم بی سیم تنها یک قطعه بیشتر، ماژول گیرنده اصلی نیاز دارد و به کابل کشی یا نصب طولانی نیاز نخواهد داشت. سنسورهای بی شماری می توانند با یک ماژول گیرنده کار کنند و بی سیم را به صرفه ترین راه حل برای پروژه های بزرگ با چند سنسور تبدیل می کند.
یک مثال معمول برای مقرون بصرفه بودن:

سنسورهای بیسیم علاوه بر یک ریسیور 30% ارزان تر از نصب کنترلرهای 4 سیم و سیم کشی رفت و برگشت.
12 سنسور بی سیم تقریبا 50٪ کمتر از سیستم سیمی قیمت دارند.
نصب 32 سنسور بی سیم بیش از 60٪ هزینه سیستم سیمی مقرون به صرفه تر است.

اما باید توجه داشت این قیمت ها ممکن است در کشور های مختلف متفاوت باشد. پس بهتر است برای بدست آوردن قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

مزایای فنی هر کدام چیست؟

“اگر هزینه را در نظر نگیریم – کدام یک در واقع بهتر کار خواهد کرد؟”
اگر هزینه مانعی نباشد، برای هر پروژه عملکرد سیستم و قابل استفاده بودن جزوه موارد اصلی است. بنابراین به مزایای فنی و معایب هوشمند سازی با سیم و بی سیم می‌پردازیم:
به طور مثال سنسور های دما بیسیم شامل یک عنصر سنسور ترمیستورو ترنسمیتر است. هر دو در یک جعبه با قابلیت نصب بر روی دیوار قرار دارند و حداکثر 50 سنسور می توانند با یک واحد گیرنده بیسیم در تماس باشند.

علاوه بر مزیت ذکر شده استفاده از بی سیم برای پروژه های در مقیاس بزرگ، یک واحد گیرنده منفرد می تواند تا 100 متر از سنسورها فاصله داشته باشد ، بنابراین از نظر فنی سیستم بی سیم می تواند یک راه حل بسیار انعطاف پذیر ارائه دهد.

اما به طور ‌کلی سیستم های بی سیم می‌توانند مستعد اختلالات سیگنالی باشند که راه حل هایی برای رفع این مشکل می‌توان در نطر گرفت.

کلام آخر

قبل از تصمیم گیری ، ابتدا ساختمانها باید مورد بررسی قرار گیرند تا مناسب ترین راه حل را تعیین شود. توصیه می شود تست کنید که چگونه سیگنالهای بی سیم در خانه شما دریافت می شوند و احتمال بروز اختلال در چه مواردی است. در صورت بروز این مسئله، سیم ممکن است تنها گزینه شما باشد. پس از این انتخاب سیستم صحیح BMS به اندازه و میزان استفاده از ساختمان، مقیاس پروژه و بودجه بستگی دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، پروژه های گسترده تر بزرگتر به بهترین وجه مناسب راه حل های بی سیم هستند..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی