مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

جراحی لاغری

امروزه خیلی از افرادی که دچار چاقی مفرط هستند به دنبال اندامی ایده آل هستند که میتواند برای آنها رضایت بخش و باعث خوشحالیشان شود
افرادی که دچار چاقی هستند به دنبال راهکار هایی برای لاغر تر شدن هستند و از این رو دست به هرکاری مثل خوردن قرص و پودر های لاغری ، ورزش کردن ، رژیم غدایی و ... میزند اما در این چند سال اخیر جراحی لاغری طرفداران زیادی پیدا کرده به حدی که خیلی از افراد سرشناس و مشهور هم این عمل را پیش متخصص لاغری در تهران انجام داده اند.

جراحی لاغری مدل های مختلفی دارد که دو مدل از آنها را برای شما  شرح میدهم.

 

عمل اسلیو معده

جراحی اسلیو معده یکی از روش های جراحی لاغری و درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود شما میتوانید برای انجام این عمل پیش بهترین دکتر عمل اسلیو بروید و مشاوره های کافی رو دریافت کنید.

 

عمل بای پس

 

در واقع جراحی یا عمل بای پس معده شامل دو مرحله است:

  • در مرحله ی اول، معده به دو قسمت تقسیم می شود که قسمت بالایی (کیسه) کوچک تر است و حدود ۲۸ گرم غذا را می تواند در خود جای دهد.

  • در مرحله ی دوم، قسمتی از روده ی کوچک به سوراخ کوچکی در کیسه متصل می شود. غذایی که خورده می شود، از کیسه به روده ی کوچک رفته و بنابراین، بدن کالری کمتری جذب می کند.

 


  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی