مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

پاکت نامه چیست ؟

پاکت نامه وسیله ای برای نگه داری نوشته های اداری ، صورتحساب ها ، قرار دادها و . . . . می باشد . ابعاد پاکت نامه بر اساس ابعاد سربرگ مشخص میشود و استفاده ها مختلف و متفاوتی دارد. چاپ پاکت ها معمولا در سایز هایی نظیر چاپ پاکت A4 و چاپ پاکت A5  مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع پاکت نامه ها ؟

پاکت نامه اداری : بر روی پاکت نامه اداری طرح و لوگی سازمان چاپ می شود و دارای طراحی بسیار ساده است . برای انتقال نامه های مهم اداری استفاده می شوند .

پاکت نامه ساده :  این نوع پاکت نامه‌ها از دیرباز به همین شکل ثابت مانده‌اند و معمولاً از کاغذ تحریر به رنگ سفید ساخته می‌شود. تفاوت پاکت نامه‌های ساده با سایر مدلها، به کاربرد وسیع آنها برمی‌گردد که بیشتر از سایر مدل‌ها استفاده می‌شود.

پاکت نامه فانتزی : این پاکت نامه‌ها دارای طراحی فانتزی در رنگ‌های متنوع و طرح‌های مختلف هستند که چندان در فرایندهای رسمی کاربرد ندارند. مواردی مانند کارت عروسی، کارت دعوت مناسبت‌های مختلف، کارت برگزاری جشن سالیانه و کارت تخفیف نمونه‌هایی از پاکت نامه‌های فانتزی هستند.

انواع چاپ پاکت نامه بر اساس جنس ؟

پاکت نامه گلاسه : همان طور که می دانید این نوع پاکت نامه از جنس ورق گلاسه می باشد و در کاربرد های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد .

پاکت نامه کتان : این نوع پاکت نامه از ورق کتان درست می شود که دارای ضخامت بیشتری می باشد .

پاکت نام تحریر :  کاغذ تحریر نیز به عنوان یکی از مواد اولیه ساخت پاکت نامه‌ها به کار برده می‌شود که نسبت به دو مدل قبلی از ظرافت بیشتری برخوردار است و وزن بسیار پایینی دارد. این پاکت نامه‌ها در  گرماژ ۸۰ ، 100 و ۱۲۰ گرمی عرضه می‌شوند که نوع ۱۲۰ گرمی ضخیم‌تر است .

 

  • ۰۰/۰۸/۱۶
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی