مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۳۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اتاق خواب اصلی ترین بخش خانه محسوب می شود به همین جهت دکوراسین و نوع چیدمان سرویس خواب بسیار حائز اهمیت می باشد . خصوصا اتاق خواب کوچک احتیاج به دقت  نظر بیشتری دارد وباید به چگونی چیدمان سرویس خواب ، فرش ، کمد و . . . اهمیت دهید .

انواع دکوراسیون اتاق خواب :

دکوراسیون مدرن : سبک مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک های اتاق خواب می باشد . می توان گفت که سبک مدرن در عین سادگی ، بسیار شیک و زیباست چرا که از قواعد و نقوش پیچیده پیروی نمی کند . در دکوراسیون مدرن اغلب از طیف رنگ های خنثی استفاده می کنند اما شما می توانید با استفاده از روان شناسی رنگ ها ، بهترین و مناسب ترین رنگ را برای طراحی اتاق خواب خود استفاده کنید .

دکوراسیون کلاسیک : از ویژگی های بارز این سبک میتوان به تناسب و تقارن در چیدمان اشاره کرد . هم چنین چوب و رنگ های طلایی ، خاکستری و نقره ای از لوکس ترین متریال و رنگ های این نوع طراحی و دکوراسیون برای اتاق خواب ها می باشد . استفاده از آیینه های زیاد ، پرده های ضخیم ، تابلو های مجلل و کلاسیک در این نوع دکوراسیون  رایج است .

دکوراسیون سلطنتی : همان طور که می دانید سبک سلطتی از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند . شما در طراحی اتاق خواب سلطنتی می بایستی از لوستر هایی با طراحی سنتی و کلاسیک و هم چنین تخت خواب هایی با تاج های بلند استفاده کنید تا اتاق خوابی لوکس تر و زیبا تر داشته باشید . بیشتر در دکوراسیون اتاق خواب های سلطنتی از رنگ های تیره متالیک استفاده می کنند و به کار بردن چنین رنگ هایی باعث ایجاد فضایی شیک برای اتاق خواب شما می شود .

انتخاب سرویس خواب  متناسب با فضا اتاق خواب:

خرید سرویس خواب مناسب اتاق خواب یی از مهم ترین موارد می باشد . سرویس خواب های سلطنتی انتخاب مناسبی برای اتاق خواب های کوچک نمی باشد زیرا فضای زیادی را اشغال می کند اما بلعکس سرویس خواب های مدرن هم دارای قیمت مناسب هستند و هم فضای کمتری از اتاق خواب را اشغال می کنند .

 

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از اساسی ترین نیاز های اتاق خواب ، سرویس خواب است که محیطی ارامش بخش برای استراحت و خواب انسان ها فراهم می سازد اما باید به نکته هم توجه کرد که نوع  چیدمان و کیفیت سرویس خواب هم در زیبایی اتاق خواب شما اهمیت بسزایی دارد.

امرزه به دلیل تولید انواع زیادی از سرویس خواب ها در بازار، انسان ها راحت تر می توانند سرویس خواب مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهند.سرویس خواب مارال در این مقاله کمک شایانی به شما خواهد کرد تا به راحتی سرویس خواب مورد نظرتان را پیدا کنید.

اجزای اصلی سرویس خواب:

تخت خواب

پاتختی

میز ارایش

آیینه

کمد

مبل پاتختی

 

تختخواب:

جذاب ترین بخش سرویس خواب ، تخت است و روی سلامت فیزیکی نسان تاثیر مستقیم دارد. تخت خواب ها در دو نوع تک نفره و دو نفره در بازار توضیع میشود

 عرض یک تخت خواب یک نفره استاندارد بین ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر است و همچنین عرض یک تخت خواب دو نفره استاندارد بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتیمتر است. طول تخت خواب برای هر دو نوع آن دو متر است.

کییت تخت خواب یکی از مهم ترین ارکان به شمار میرود .حتما هنگام خرید ب کیفیت چب تخت خواب توجه کنید . هم چنین تختخواب های ارزان در بازارها تولید و توزیع می شوند اما از کیفیت پایین تری برخوردارند پس سعی کنید به این نکات توجه کنید.

 

پا تختی:

اصولا برای یک سرویس خواب مجهز دو تا پاتختی ساخته میشود ک بیشتر جنبه تزئینی در اتاق خواب ها دارند اما لازم به ذکر است که شما می توانید لوازم ضروری خود را در این پا تختی ها جا گذاری کنید. ارتفاع پاتختی ها اصولا بین 65 تا 70 سانتی متر است.

کمد:

کمد یکی از کاربردی ترین لوازم سرویس خواب می باشد اما کمدها به لیل اینکه فضای زیادی از اتاق خواب ها را اشغال میکنند زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرند اما اگر فضای کافی برای قرار دادن کمد در اتاق خواب خود داری میتوانید آن را خریداری کنید و بسیاری از وسایل خود را در آن قرار دهید.

میز آرایش:

میز ارایش یک وسیله کاملا ضروری برای خانم هاست که میتوانند لوازم ارایشی بهداشتی خود را روی آن قرار دهند .علاوه بر آن این میز از چند کشو تشکیل شده است که برای قرار گیری لوازم بسیار کاربردی است.

آیینه:

اصولا آیینه روی میز ارایش قرار داده میشود اما امروزه برخی از مردم آیینه های قدی سفارش میدهند و روی میز ارایش دیگه آیینه قرار نمیدهند و یک طراحی بسیار شیک و زیبا برای اتاق خواب است.

البته که ایینه به دلیل انعکاس نور ، اتاق خواب شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان می دهد.

مبل پاتختی:

در اتاق خواب های کوچک به دلیل فضای کم از مبل پاتختی استفاده نمیکنند اما اگر اتاق خواب بزرگی دارید سعی کنید از مبل پا تختی استفاده کنید تا یه نشینمن زیبا برای مهمان هایتان در اتاق خواب داشته باشید . مبل پاتختی در ابعاد و اشکال مختلفی تولید میشوند که اندازه آنها به شما و فضای اتاق خوابتان بستگی دارد.

 

همانطور که گفته شد امروزه سرویس خواب های متنوعی در بازار عرضه میشوند اما سعی کنید که با تحقیق هایی که انجام میدهید بهترین سرویس خواب با کیفیت مناسب تهیه کنید.

 

 

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

انواع تخت خواب نوزاد و کودک

برای  سیسمونی و سرویس خواب نوزاد باید توجه کرد که هنگام خرید سرویس خواب نوزاد ، تخت خواب نوزاد شامل چند نوع تخت می باشد وانواع مختلفی دارد، که بانام‌های مختلف شناخته می‌شود. البته هر کدام برای برطرف کردن جای خواب کودک در یک دوره از رشد او استفاده می‌شود.در اینجا به شرح انواع آن می پردازیم:

گهواره:

وسیله ای است که به خواباندن نوزاد، کمک شایانی می‌کند.مادر کودک خود را در گهواره قرار داده و با تکان دادن های منظم و ریتمیک که با لمس در گهواره ایجاد می‌کند، باعث آرام شدن و به خواب رفتن نوزاد می شود.مدل های مختلف گهواره

مدل های متفاوت گهواره از قدیم‌الایام تا به امروز، وجود داشته اند و همواره کمک دست مادران، برای خواباندن نوزاد بوده اند.

در قدیم گهواره ها مدل های بسیار ساده ایی داشتند؛ اما امروزه، انواع و اقسام، در طرح های متفاوت و گوناگون، وجود دارند. بیشتر این تفاوت‌ها، معمولا در شکل ظاهری آن است. زیرا در عمل، کار همه آنها یکی است.

تخت ننونوزاد:

ننوی نوزاد نوعی گهواره کوچک است که حرکت رفت و برگشتی خود می‌تواند سبب شود که نوزاد سریع‌تر به خواب فرو رود.

تخت دو منظوره نوزاد:

تخت دو منظوره به این معنا است که با رشد نوزاد، می توان صفحه ی جدا شونده (نرده و کشوها) را جدا کرده و آن را به تخت نوجوان تبدیل کرد. ایننوع  تخت ها مناسب برای فرزند دختر و پسر بوده و تا 14 سالگی می توان از آن استفاده نمود.

تخت چهار منظوره:

با بازکردن نرده و نصب بسیار ساده قطعه اضافی ،همراه تخت ، کاربرد های چهار منظوره (۴ کاره ) خواهد داشت . و برای سنین نوزاد و سپس کودک قابل استفاده می باشد و حتی تبدیل به سوفا (مبل) نیز می شود، همچنین با تنظیم صفحه افقی و محل تشک در ارتفاع تخت،برای سنین مختلف قابل تنظیم می باشد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

ام دی اف نوعی فرآورده چوبی محسوب می‌شود و در وسایلی مانند سرویس خواب و کابینت آشپزخانه به کار برده می‌شود. در این نوشته به شرح برخی از معایب و مزایای آن می پردازیم:

مزایای آن:

در ابتدا هزینه ی خرید سرویس خواب ام دی اف  را بررسی می کنیم ، قیمت تمام شده سرویس خواب ام دی اف معمولا بسیار پایین‌تر از هزینه سرویس های خواب چوبی است.با توجه به روکش شدن ام دی اف محصولات تولید شده از آن از جمله سرویس خواب ام دی اف محدودیتی در طرح و رنگ نخواهید داشت. شما می توانید انواع و اقسام سرویس خواب ام دی اف را متناسب با هر سلیقه ای پیدا کنید. سطح ام دی اف صاف بوده و همین  امر نیز باعث می‌شود که چسباندن مواد دیگر روی آن کاری راحت باشد.با استفاده از ام دی اف می‌توان به حفظ محیط زیست و درخت‌ها کمک کر زیرا برای تولید ام دی اف از خرده چوب‌های بازیافتی استفاده می‌شود . در برابر آسیب آفاتی مانند موریانه به دلیل مواد شیمیایی استفاده شده در ام دی اف مصون اند.ام دی اف با قرار گرفتن در برابر گرما سرما تغییر شکل نمی دهد.قابلیت شکل دهی آسانی دارند.

معایب آن:

هنگام تولید و ساخت ام دی اف ، گازی برای چسب آن تولید می‌شود که برای سلامتی انسان مضر است.اگر چه پس از اتمام فرایند تولید ام دی اف، این گاز معمولا از بین می‌رود و از طرفی نیز استفاده از روکش‌ها بر روی ورقه‌های ام دی اف نیز به طور کامل هر گونه ریسک و خطری را برای سلامتی انسان از بین می‌برد.ام دی اف از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار است، اما اگر به هر دلیلی دچار شکستگی یا ترک خوردگی شود، دوباره چسباندن آن نسبت به چوب سخت‌تر است .اگر ام دی اف در معرض آب قرار بگیرد، به احتمال زیاد متورم شده و باد کند.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

از آنجایی که نوع چیدمان اتاق خواب بسیار مهم می باشد ، وسایلی که درون اتاق خواب شما قرار دارند هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند . سرویس خواب بخش بیشتری از اتاق خواب را اشغال می کند پس باید هنگام خرید سرویس خواب به نکاتی توه کنید .

در این مقاله مموعه آریا چوب برای شما اطلاعات مفیدی در این زمینه به اشتراک گذاشته است .

یک سرویس خواب شامل چه مواردی می شود ؟

تخت خواب دو نفره

پا تختی

آیینه

میز آرایش

پاف

انواع مدل سرویس خواب ؟

سرویس خواب سلطنتی : این سرویس خواب ها با تاج منبت کاری شده و پشتی لمسه کاری شده ، تولید می شوند . این نوع سرویس خواب برای افرادی که به چیدمان اشرافی علاقه مند هستند بسیار مناسب است .

سرویس خواب مدرن : مهم ترین ویژگی این سرویس خواب ، سادگی آن می باشد که برای افراد ساده پسند می تواند انتخاب مناسبی باشد . هم چنین سرویس خواب های مدرن به دلیل قیمت مناسبی که دارند ، بسیار پر طرفدار هستند .

سرویس خواب کلاسیک : سرویس خواب های کلاسیک ، تلفیقی از سبک سلطنتی و مدرن می باشد که می توان گفت در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند .

انواع متریال سرویس خواب چیست ؟

داشتن خوابی راحت و آسوده ملزم به داشتن یک سرویس خواب خوب و با کیفیت می باشد پس سعی کنید هنگام خرید به متریال سرویس خواب مورد نظر توجه کنید.

چوب ، فلز ، ام دی اف ، نئوپان ، چرم ، پارچه  و . . . از جمله متریال های ساخت سرویس خواب می باشد.اگر بر حسب اولویت بخواهیم قیمت گذاری کنیم بی تردید چوب از ام دی اف گران تر است و ام دی اف هم به طبع از ملامینه  و فلز گران تر می باشد.

امیدواریم که مطالبی که گفته شد مفید واقع شده باشد .

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

کدام جزدر سرویس خواب  اهمیت بالاتری دارد؟

همان اندازه که تخت خواب اهمیت بالایی دارد  سایر اجزای سرویس خواب مانند درآور، پاتختی‌ها و حتی آینه میز آرایش مهم هستند.

شما نیز برای خرید سرویس خواب به این موضوع دقت فرمایید. دراین مقاله میخواهیم کمی شما را با این موضوع آشنا کنیم:

سرویس خواب ها شامل : سرویس خوابی کامل است که تمامی لوازم مورد نیاز در اتاق خواب را دارا باشد. از تخت خواب گرفته تا پاتختی، کمد، آینه، پاف، کتابخانه، دراور، میز آرایشی یا توالت و ... که همگی در یک جنس و طرح همسان ساخته می شوند.

پاتختی: ازجمله وسایلی است که در کنار تخت خواب قرار می‌گیرد .پاتختی‌ها اندازه و ابعاد گوناگونی دارند.عموما تخت خواب تک‌نفره، یک پاتختی و دونفره، دو پاتختی دارد. ابعاد پاتختی نیز متفاوت است و بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر متغیر است.

دراور:دراور یکی دیگر از تجهیزات دکوراسون داخلی منزل می باشد که در اتاق خواب ها  بیشتر دیده می شود و افراد از آن برای نگهداری لباس و وسایل خصوصی خود استفاده می کنند .

آینه:معمولاً آینه‌ها به دو صورت جدا و متصل به میز آرایش وجود دارند. نکته‌ای که وجود دارد این است که از آینه‌های قدی به دلیل اشغال فضای زیاد در اتاق‌های کوچک نباید استفاده کرد.

میز آرایش :محل قرارگیری میز آرایش معمولاً در کنار و یا روبروی تخت خواب است.

تخت خواب مکانی برای استراحت و آرامش است ،بدون وجود تخت خواب جایی برای خوابیدن نخواهید داشت و بدون وجود درآور و پاتختی‌ها تمام وسایل ضرورریتان بدون هدف در اتاق رها می‌شوند. نبود میز آرایش نیز سبب می‌شود که وسایل آرایشی‌تان به دلیل چیدمان نامنظم آسیب ببینند .

بنابراین تمام وسایل خواب در قالب یک مجموعه منسجم باید در اتاق خواب قرار بگیرند تا به راحتی بتوانید وسایلتان را نظم دهید .

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

میز کنار تخت یا میز پاتختی یکی از ضروریات اتاق خواب است. برای خرید سرویس خواب باید توجه کنید که سرویس خواب انتخابی شما شامل چه آیتم هایی است معمولا سرویس خواب ها شامل : تخت خواب ،کمد ، پاف ،میز و آینه  و پاتختی است در این مقاله می خواهیم شمارا با میزکنار تخت بیشتر آشنا کنیم:

میزهای کنار تخت استفاده های گوناگونی دارند. شما می توانید از یک آباژور رومیزی یا یک گلدان یا جاشمعی یا فانوس تزیینی بر روی این میزها استفاده کنید و به اتاق خواب خود جلوه بیشتری بببخشید. همچنین وجود کمد و یا کشو در زیر میز به شما این امکان را می دهد تا وسایل ضروری که معمولاً قبل از خواب به آن ها نیاز دارید را داخل کشو قرار دهید.

پاتختی سرویس خواب چیست؟

پاتختی یکی از لوازم جانبی سرویس خواب به شمار می‌رود. پاتختی‌ها همانند میز توالت در ابعاد و اندازه‌های متناسب با تخت ساخته می‌شود. برای تخت‌های یک نفره عموما یک پاتختی و برای تخت‌های دو نفره دو پاتختی طراحی و ساخته می‌شود. اندازه و مدل آن نیز سلیقه‌ای است که البته در اکثر موارد به صورت سِت همراه تخت به فروش می‌رسد.

اندازه استاندارد پاتختی سرویس خواب

کمترین طول و عرضی که برای پاتختی‌ها توصیه می‌شود، ۴۰ تا ۵۰ سانت است. ارتفاع پاتختی نیز باید در حد و اندازه‌ای باشد که زمانی که شما روی تخت خوابیده‌اید قابل رویت باشد. ارتفاعی بین ۶۵ تا ۷۰ سانتیمتر اندازه استاندارد توصیه شده است. ارتفاع آن از سطح زمین به منظور نظافت بیشتر نیز ۱۸ سانتی متر توصیه می‌شود. همچنین پاتختی‌های چرخ دار کار شما را برای جابجایی بسیار آسان می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر شما می توانید به سایت شرکت آریا چوب مراجعه کنید و نمونه های آن را ملاحظه فرمایید.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

تخت خواب بادی

انتخاب یک تخت خواب باکیفیت و زیبا جزء اصلی ترین مواردی است که در چیدمان اتاق باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین کیفیت جنس تخت نیز اهمیت زیادی دارد چرا که استفاده از تخت نامناسب، باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری به سلامتی افراد می شود. در اینجا با تخت خواب بادی  آشنا خواهیم شد:

تخت خواب بادی چگونه تختی است؟

تخت خواب بادی همان طور از نامش مشخص است توسط باد پر می شود.ساختار ظاهری تخت خواب های بادی شبیه به تخت خواب های چوبی و فلزی است ، رویه مواج در تخت خواب های بادی باعث می شود تا انعطاف پذیری سطح تخت بسیار بیشتر شود به همین دلیل رویه فرم پذیر تری داشته باشند ، همچنین این رویه ها باعث می شود تا فشار کمتری بر روی اندام ها وارد شود تا در نهایت خواب سبک تر و راحت تری داشته باشید ، علت این سبکی و راحتی نیز جریان داشتن طبیعی خون در بدن حتی در حالت خوابیده است ، در این صورت هیچگاه در اندام ها و عضلات خود گرفتگی نخواهید داشت .جنس استفاده شده در ساخت بیشتر تخت خواب های بادی که استاندارد هستند از پی وی سی الیاف دار می باشند.

تحمل وزن تخت خواب بادی چقدر است؟

تخت های بادی تک نفره می توانند از وزن 70 کیلوگرم تا 125 کیلوگرم و تخت بادی دو نفره تا 275 کیلوگرم  می توانند تحمل  کنند.

مزایای تخت خواب بادی

از مزایای تخت خواب بادی می توان به پرتابل بودن و قابل حمل بودن ، سبک بودن و کم جا بودن آنها اشاره کرد که این امر باعث شده است که طرفدارهای زیادی داشته باشد.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

تخت خواب تاشو

یکی از ملزومات خواب راحت ، داشتن تخت خواب مناسب می باشد.تختخواب های تاشو یکی از کاربردی ترین تولیدات در جهت استفاده حداکثری از فضاهای در دسترس، به ویژه در واحدهای مسکونی کوچک  محسوب می شوند. اشغال کمترین فضای ممکن، تناسب اندازه هر محصول با ابعاد اتاق و استفاده های  دیگر، از مهم ترین مزایای این نوع از تختخواب ها می باشد. گاهی خانه ما فقط یک اتاق دارد و باید از آن هم به عنوان اتاق کار و هم اتاق خواب استفاده کنیم. در این شرایط فضا ایجاد شده نه مناسب کار است و نه مناسب استراحت. بهترین گزینه استفاده از تخت خواب تاشو است که در هنگام کار در داخل دیوار جمع می شود و اتاق کار شیک و منظمی را در اختیارتان قرار می دهد.

طول عمر و کارایی در تخت خواب تاشو به طور عمده به کیفیت مواد مورد استفاده مرتبط می باشد که با توجه به سابقه و اعتبار تولید کنندگان می تواند مورد پیش بینی قرار گیرد.

تخت خواب تاشو برای آپارتمان های کم جا و کم فضا گزینه ای مناسب است. این نوع تخت خواب ها بسیار تنوع دارند و به صورت افقی هم باز می شوند و به صورت عمودی هم قابل استفاده هستند و البته به هر دو صورت هم کاربرد دارند. برای ساخت تخت خواب تاشو از مواد و متریال مختلفی استفاده می شود.استفاده از تخت خواب تاشو دیواری، فضای کمی را اشغال می کند پس می توانید یک اتاق خواب بسیار زیبا داشته باشید و از فضای دلباز و بزرگتر لذت ببرید.

تخت خواب ها ازچه چیزی  تولید می شوند؟

تخت خواب ها عمدتا در دو جنس فلزی و چوبی تولید می شوند.البته تخت خواب های چوبی ضمن داشتن استحکام کافی از زیبایی خاصی برخوردارند و می توان به راحتی آنها را با محیط اتاق خواب ست. تخت های فلزی نسبت به تخت های چوبی از کیفیت پایین تری برخوردار اند.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

انواع متریال ساخت سرویس خواب چیست ؟

سرویس خواب چوبی :

متریال یا همان جنس سرویس خواب، فاکتوری بسیار مهم در کیفیت نهایی محصول و نیز طول عمر مفید آن می باشد. ظاهر و فرآیند های تولیدی نیز در مواد تا حد زیادی با یکدیگر فرق دارند

همچنین سلیقه‌ی افراد مختلف نیز در انتخاب جنس سرویس خواب بسیار موثر است. سرویس خواب های چوبی از دیرباز مرد تایید مخاطبان بوده است . به همین جهت در فروشگاه های بزرگ و کوچک عرضه می شوند . منبت کاری روی چوب، جلوه ای ویژه به این سری از محصولات چوبی داده و زیبایی را به اتاق خواب شما هدیه می دهد. چوب ها اغلب از درخت گردو، تبریری، صنوبر، راش و.. تهیه شده و عموما قیمت بالاتری دارند .

سرویس خواب فلزی :

یکی از ویژگی های خوب سرویس خواب فلزی ، مقاوم بودن در برابر ضربه می باشد . هم چنین از متریال فلز برای ساخت تخت خواب های یک نفره استفاده می شود اما سرویس خواب های فلزی تنع زیادی ندارند و به همین دلیل از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند .

سرویس خواب ام دی اف :

ام دی اف، یکی از مهم ترین مشتقات چوبی است که امروزه در تولید سرویس خواب کاربردی ویژه دارد. ام دی اف از خمیر چوب در تلفیق با چسب تولید می شود و تحت فشار بالایی در پروسه تولید قرار می گیرد. هم چنین از نظر اقتصادی جایگزین مناسبی برای سرویس خواب های چوبی باشد .

سرویس خواب نئوپان :

نئوپان ها از خرده چوب ها ساخته شده اند و از روکش هایی مانند ملامینه ، هایگلاس و . . . . برای پوشش دهی سطح نئوپان استفاده می شود. قیمت این نوع سرویس خواب در قیاس با سرویس خواب های چوبی و ام دی اف  بسیار مناسب تر و بهتر می باشد و به همین جهت بسیر پر طرفدار هستند .

سرویس خواب های چرم :

این نوع سرویس خواب جذابیت بصری زیادی دارد و بسیار راحت و نرم می باشد . علاو بر این موارد نگهداری سرویس خواب های چرم به شدت سخت است چراکه با یک خراش کوچک ، دچار آسیب می شود .

انتخاب سرویس خواب  متناسب با فضا اتاق خواب:

خرید سرویس خواب مناسب اتاق خواب یی از مهم ترین موارد می باشد . سرویس خواب های سلطنتی انتخاب مناسبی برای اتاق خواب های کوچک نمی باشد زیرا فضای زیادی را اشغال می کند اما بلعکس سرویس خواب های مدرن هم دارای قیمت مناسب هستند و هم فضای کمتری از اتاق خواب را اشغال می کنند .

 

 

 

  • NetWare Studio