مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کسب و کار خانگی در  چندین سالاخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند به این سمت کشیده شده اند. به همین خاطر برخی از افراد با تلاش بیشتر و کمی چاشنی  صبر حتی درآمدی چندین برابر درآمد از شغل اولشان دارند.

سال های اخیر به دلیل تحریم های شدیدی  و البته با شیوع بیماری کرونا ، شرایط برای مردم ما بسیار سخت شده است، با این حال خیلی از افراد خود را با شرایط موجود وفق دادند و راه هایی را برای ادامه مسیر پیدا کرده و به موفقیت هایی نیز رسیده اند.

اگرچه شرایط آن چنان که باید خوب به نظر نمی رسد، اما با همه این تفاسیر فرصت های زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد وکسب وکار اینترنتی رونق یافته است. خیلی از افراد حتی در خانه خودشان توانستند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند و  از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

کسب و کارهای زیادی از این الگو استفاده کرده و موفق شده اند. به عنوان نمونه شرکت محصولات لبنی دامدارن در دهه 60 با مدیریت نور الدین نور بخش جعفری دهکردی راه اندازی شد که هم اکنون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندها در این حوزه می باشد که کار خود را از خانه شروع کرد.

این در حالی است که شاید خیلی از افراد در شرایط کنونی به این فکر افتاده اند که کسب و کار کوچک خانگی پر سود برای خود راه اندازی کنند . قبل از این اگر یادتان باشد، قبلا  خانم های خانه دار از دیرباز این کار را به صورت ابتدایی انجام می دادند . به عنوان مثال در روستاها زنان خانه دار با قالی بافی کسب و کار در منزل خود را داشتند این در صورتی است که هم اکنون هم همین روال ادامه دارد و خیلی از آن ها صنایع دستی را که ارزش بسیار بالایی دارد تولید کرده  و به فروش می رسانند.

آیا کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی فقط برای بانوان است؟

قطعا جواب این سوال منفی است زیرا با رشد و پیشرفت تکنولوژی های گوناگون، مشاغل مختلفی نیز برای افراد دیگر نیز به وجود آمدند که صرفا جزئی از کسب و کار زنانه نیست و حتی کودکان نیز توانایی انجام آن را به دست آوردند.

 کسب و کارهای کوچک خانگی مجازی

به عنوان مثال با گسترش فضای مجازی بازارهای جدیدی نیز در همین حوزه به وجود آمد  . به همین خاطر هر فردی در خانه می تواند مهارت تولید محتوای متنی، تصویری و گرافیکی در این حوزه را بیامزد و در نهایت از این طریق کسب درآمد کند . حتی اگر شما پشتیبانی سایتی را بر عهده بگیرید می توانید در خانه خود بنشینید و در آنجا کارهای خود را پیش ببرید.

درست است که خویش فرما بودن چالش های خود را دارد، اما شیرینی های خود را نیز دارد  و حتی می تواند درآمدی بسیار جذاب را برای شما به ارمغان آورد . اگر شما در یک شرکت کار کنید درآمد محدودی به دست می آورید، اما اگر کسب و کارهای کوچک خانگی پر سودی مانند همین تولید محتوا را راه اندازی کنید، نتیجه بسیار متفاوتی برای شما به وجود خواهد آمد.

کسب و کار خانگی کوچک و پر سود

گسب و کار های خانگی و ثروت ساز قطعا به شما کمک خواهد کر که چندین قدم از رقبای خود فراتر بروید و بتوانید با استفاده از مهارت های جانبی خودتان بهترین ها را به دست بیاورید و به نوعی با شغلی که برای خودتان دست و پا کرده اید و کسب و کارجدید راه اندازی کرده اید به حدی  استقلال مالی پیدا کنید.

تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود جز اینکه همیشه صبح زود از خواب بیدار شویم و سر کار خود رفته و بعد از 8 تا 10 ساعت کار کردن به خانه برگردیم و دوباره روز از نو، روزی از نو. البته کسانی هم  بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی را راه اندازی کنند.

اما نکته اینجاست که حتی همان افرادی که به ظاهر عرف جامعه  آن زمان شکستند، باز هم مثل همه هر روز صبح سر کار خود حاضر می شدند و حتی گاهی بیشتر از دیگران نیز کار می کردند  و به جای برون سپاری کارها خودشان مسئولیت تمام امور را به گردن می گرفتند.

 

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

خدمات سئو

خدمات سئو چیست؟

فعالیت هایی که در بیرون و داخل سایت انجام می شود که در جهت بالا آمدن سایت در موتورهای جست و جو و هم چنین حفظ رتبه  سایت صورت می گیرد خدمات سئو می گویند. این خدمات توسط افرادی که سئو انجام می دهند و اصطلاحا به آنها سئو کار گفته می شود صورت می گیرد، هم چنین شرکت هایی هستند  که خدمات سئو را ارائه می دهند.

مواردی از خدمات سئو

  1. بک لینک

تمام کسانی که وب‌سایت راه‌اندازی کرده‌اند یا به عنوان کارشناس SEO مشغول به کار هستند، یک هدف مشترک دارند: ” کسب رتبه‌ی بالا در صفحه سرچ گوگل”. داشتن سایتی که رتبه خوبی داشته باشد، راهی قدرتمند برای جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات است. برای دستیابی به چنین بازار هدفی، تنها چیزی که نیاز دارید، تولید محتوای با کیفیت و ساخت تعدادی بک‌لینک‌ قوی است. بک لینک از خدمات سئو می باشد.

بک‌لینک چیست؟

بک‌لینک، به لینک‌هایی گفته می‌شود که یک وب‌سایت خارجی را به وب‌سایت شما متصل می‌کنند. این لینک‌ها از آن جهت اهمیت دارند که باعث می‌شوند موتورهای جستجو سایت شما را معتبر و دارای اهمیت بشمارند. در واقع بک‌لینک‌ها از نظر موتورهای جستجو یکی از  شاخصه‌های محتوای باکیفیت هستند.

صفحاتی که Backlinkهای بیشتری داشته باشد، در SERP هم رتبه‌ی بالاتری خواهد داشت. در مخاطبان بیشتری به وب‌سایت شما جذب می‌شوند و فروش افزایش می‌یابد.”

  1. کیورد ریسرچ

کیورد ریسرچ (keyword research ) فقط برای بهبود سئو حیاتی نیست، بلکه به شما و مخاطبان صفحه‌ی شما کمک می‌کند تا درک مقابل عمیق‌تری از تفکرات و نیازهای هم داشته باشید. شما با تولید محتوایی که افراد به آن نیاز دراند و قرار دادن کلمات کلیدی مناسب در آن، به سرعت در دید مخاطبان و مشتریان بالقوه قرار می‌گیرید.

کیورد ریسرچ چیست؟

کیورد ریسرچ از خدمات سئو است که کارشناس سئو برای درک زبان و ذهنیت مخاطبان هدف خود طی می‌کنند. مشتریان از این طریق هنگام جستجو در مورد محصولات، خدمات و یا محتوایی خاص، با وب‌سایت‌هایی که شامل خواسته‌ی آن‌ها هستند ارتباط برقرار می‌کنند. مرحله‌ی بعدی شامل تجزیه و تحلیل، مقایسه و اولویت‌بندی بهترین کلمات کلیدی برای وب‌سایت است.

چرا کیورد ریسرچ برای سئو اهمیت دارد؟

Keyword research بینش ارزشمندی را در مورد سوالاتی که مخاطب هدف شما به دنبال پاسخ آن‌ها است به شما می‌دهد. این بینش مسیر استراتژی سئو و بازاریابی کسب و کار شما را مشخص می‌کند. افراد هنگام انجام تحقیقات آنلاین خود، از کلمات کلیدی برای یافتن پاسخ‌های خود استفاده می‌کنند. بنابراین اگر محتوای شما حین انجام سرچ به صورت موفق به مخاطبان نمایش داده شود، ترافیک ارگانیک بیشتری بدست خواهید آورد.

  1. محتوا

محتوای طولانی اگر برای خوانندگان ارزشی نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد. بنابراین، به جای تمرکز بر افزودن کلمات بیشتر و بیشتر، به نوشتن محتوا با هدف جامع کردن آن نزدیک شوید زیرا محتوا از خدمات سئو می باشد که بسیار مهم بوده و نقش اساسی دارد. هرچه اطلاعات مرتبط و منحصر به فرد بیشتری داشته باشید (البته مربوط به موضوع)، بازدیدکنندگان تجربه بهتری خواهند داشت.

چند نکته برای محتوای طولانی تر و قوی تر

اگر فکر نوشتن 1900 کلمه محتوای خوب دلهره آور است، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا پست خود را با خوبی های غیر پرکننده تقویت کنید.

1) فراتر از کلمه کلیدی بروید:

مردم واقعا چه چیزی را می خواهند بدانند؟ شاید آنها بخواهند بهترین مجسمه اسب شاخدار را برای قفسه خود بدانند، اما چه چیز دیگری می خواهند بدانند؟ آن‌ها قطعا می‌خواهند بدانند « چرا » باید یکی از بهترین انتخاب ‌های شما را بخرند، اما شاید بخواهند در مورد مواد مختلفی که مجسمه‌ ها از آن ساخته شده‌ اند و اینکه کدام نوع بهترین است، بدانند. با پیش ‌بینی سوالات آنها یا با ارائه اطلاعات مرتبطی که حتی نمی ‌دانستند به آن ‌ها نیاز دارند، ارزش بیافزایید.

2)  مطالب خود را خواندنی کنید:

مطمئن شوید که بازدیدکنندگان می توانند آنچه شما می گویید را درک کنند. همه نویسنده نیستند و این موضوع کاملا عادی است! یک ویرایشگر یا کپی رایتر پیدا کنید که بتواند به شما بگوید که آیا آنچه نوشته‌ اید منطقی است یا خیر. با نوشتن طولانی، به راحتی می توان روی خط قرمز ها رفت و صفحه خود را با جملات تکراری یا ایده های اضافی پر کرد. و قبل از اشتراک گذاشتن مطالب یا آموزش های خود با تمام دنیا تا جایی که ممکن است ویرایش کنید.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

انواع روشویی کابینت


کابینت روشویی ارزان یا به عبارتی روشویی یونیتی می تواند به راحتی از فضای خالی زیر سینک استفاده کند. به همین دلیل این محصول با نامزدهای زیادی برای خرید مواجه شده است. با انتخاب این سبک روشویی به راحتی می توانید محل مناسبی برای انواع مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی در سرویس بهداشتی خود فراهم کنید. به طور کلی سینک های روشویی در دو سبک دیواری و پایه ای تولید می شوند. بسته به فضای حمام خود می توانید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید.
برای درک بهتر روشویی سرویس بهداشتی بهتر است مدل های روشویی روشویی لوکس را به همراه لیست قیمت و مشخصات کامل مطالعه کنید تا بتوانید درک کامل تری از روشویی روشویی لوکس سومیا داشته باشید.

 به عنوان مثال، اگر حمام شما به قدری کوچک است که با قرار دادن یک روشویی کم جا برای وسایلی مانند سطل زباله، فضا را اشغال می کند، پس روشویی مناسب برای شما یک روشویی دیواری است. تا بتوانید از فضای خالی زیر کابینت برای قرار دادن سطل زباله و سایر وسایل نهایت استفاده را ببرید. و به همین ترتیب، اگر در حمام منزل خود محدودیت فضایی ندارید، روشویی مناسب برای شما یک روشویی کم است. نکته مثبت این روشویی نسبت به مدل دیواری آن این است که از آنجایی که پایه روکش روکش زمینی است، وزن زیادی را تحمل می کند. و این نکته دست شما را برای انتخاب متریال سینک و سطح روی روشویی باز می گذارد.

جنس مناسب برای روشویی کابینت


به دلیل وجود فضاهای مرطوب در حمام و توالت و نزدیک بودن همیشه به آب، جنس مبلمان اهمیت زیادی دارد. اگر کابینت روشویی که انتخاب می کنید چوبی است باید روکش مناسب برای تماس با آب داشته باشد و در محیط مرطوب باشد. بهترین انتخاب برای مواد روشویی می تواند مواد PVC باشد. زیرا کاملا ضد آب است و در محیط مرطوب حمام و توالت خراب نمی شود. اگر مثلا ورق های ام دی اف با کوچکترین تماس با آب یا قرار گرفتن در محیط های مرطوب خیلی سریع متورم شده و تغییر شکل می دهند.
   نکته بعدی که در مورد مواد روشویی مهم است استحکام و استحکام آن است. زیرا به دلیل سنگینی سنگ توالت اگر جامد نباشد خم می شود و گویا داخل معده می افتد. به عنوان مثال اگر کابینت روشویی پی وی سی را انتخاب می کنید، حتما به ضخامت ورقی که کابینت با آن ساخته می شود توجه کنید. زیرا ورق های نازک برای سینک های بزرگ مناسب نیستند.
مبلمان روشویی بسیار متنوع است و حتما توصیه می شود برای درک منحصر به فرد بودن برند سومیا، مبلمان روشویی سومیا را با دقت مطالعه کنید.


روکش کابینت روشویی


روکش روشویی کابینت در واقع همان چیزی است که می بینید. سایدینگ رنگ شده بیشتری را در بازار می بینید. برای روشویی داشتن روکشی که ظاهر زیبایی داشته باشد و به مرور زمان رنگ و لعاب خود را از دست ندهد بسیار مهم است. زیرا آسترهای حمام نامناسب و بی کیفیت به سرعت رنگ و ظاهر قدیمی به خود می گیرند و شما را از انتخاب خود پشیمان می کنند. پس هنگام خرید روشویی حتما به ظاهر براق و شفاف و نوع رنگ استفاده شده در روشویی دقت کنید.


روشویی کابینت مناسب



لازم به ذکر است که اگر قصد خرید روشویی روشویی مناسب را دارید، به دلیل مدل های مختلف موجود در بازار و عدم اعتماد به برندهای مختلف، احتمالا در انتخاب خود دچار سردرگمی خواهید شد. به طور کلی وقتی قصد تهیه روشویی روشویی با بالاترین کیفیت را دارید، باید به نکات خاصی توجه کنید.
این نکاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد به شما کمک می کند تا یک انتخاب موفق برای خرید روشویی مناسب حمام داشته باشید. برای اطمینان از کیفیت روکش خوب و متناسب با بودجه شما:
از آنجایی که محیط سرویس بهداشتی مرطوب است ابتدا از آب بندی کامل توالت فرنگی اطمینان حاصل کنید.
مطمئن شوید که سنگی که دوست دارید بدون درز و شکاف باشد.
لولا و اتصالات روشویی باید از جنس استیل ضد زنگ باشد.
بهتر است سنگی که انتخاب می کنید آنتی باکتریال باشد.
مطمئن شوید که کشوهای کابینت دارای فضای مناسبی هستند که شما نیاز دارید.
همچنین هماهنگی سنگ سینک کابینت و سنگ سرویس بهداشتی از نظر طرح و رنگ بسیار مهم است.
و در نهایت توجه به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت

  • NetWare Studio