مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله سعی داریم تفاوت بریتیش و آمریکن رو به طور کامل آموزش دهیم.یکی از سوالاتی که در اینجا مطرح میشود این است که تفاوت این دو در چیست؟

تقویت speaking

برای پاسخ به این سوال نیاز است تا دقیق تر به این مسئله بپردازیم،لهجه چیست؟ روش های متمایز تلفظ هر کشور را که مختص به یک کشور ،گروه و یا جامعه ای است را لهجه میگویند.زبان انگلیسی یک زبان واحد است که در دو منطقه به دو صورت تلفظ میشود. جدول افعال بی قاعده انگلیسی

اولین تفاوت بین انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی در تلفظ کلمات است،و جالب اینجاست که خود لهجه بریتیش تفاوت های بسیاری دارد. که در گذشته بین طبقه کارگر رایج بود. خیلی های برایشان این مسئله پیش آمده که چطور میتوان این دو را از هم تشخیص داد. و تشخیص این دو لهجه کار آسانی نیست . و برخی از نشانه های هستند که یا وجود آنها میتوان از هم تشخیص داد. 

آزمون های زبان برای مهاجرت

تفاوت در برخی لغات رایج در لهجه مدنظر

جالب است بدانید که برخی کلمات در لهجه انگلیسی جایگاهی ندارند و برخی دیگر نیز در لهجه امریکن! این کلمات به صورت فرهنگی نهادینه در بین مردم انگلیسی زبان در امریکا و انگلستان رایج شده است.

برای مقال:

  • در انگلستان Biscuit شناخته شده است و در انگلیسی امریکایی Cookies جایگزین آن است.
  • آپارتمان در زبان انگلیسی Flat شناخته می‌شود و در لهجه امریکایی به آن Apartment گفته می‌شود.
  • در لهجه بریتانیایی به تعطیلات holiday گفته می‌شود و در امریکن Vacation جا افتاده است.
  • حیاط در لهجه امریکایی Yard است و در لهجه بریتانیاییGarden گفته می‌شود.
  • آسانسور یا بالابر در بریتانیایی به Lift شهرت دارد و در امریکن به Elevator شناخته می‌شود.
  • در فرودگاه‌ها معمولا Baggage به معنای چمدان نوشته می‌شود که لهجه امریکن دارد و جایگزین آن در بریتیش کلمه Luggage است.
  • استفاده از برخی حروف اضافه در لهجه خاص

استفاده از برخی حروف اضافه در لهجه خاص

یکی از تفاوت‌های لهجه انگلیسی با آمریکایی، در استفاده از حروف اضافه آن است. این تفاوت به شکلی در گرامر زبان انگلیسی آمریکایی و انگلیسی نهادینه شده است.

به مثال های زیر دقت کنید:

بریتانیایی

آمریکایی

I’m going to a party at the weekend

I’m going to a party at the weekendبریتانیایی

What are you doing at Christmas

What are you doing on Christmas

Monday to Friday

Monday through Friday

It’s different from/to the others

It’s different from/than the others

استفاده از کلمات مختص به گروه و فرهنگ خاص

یکی از تفاوت‌هایی که در لهجه بریتیش و امریکن ذکر شد، استفاده از کلماتی است که ریشه در فرهنگ امریکایی و بریتانیایی دارند! برخی کلمات در برخی زبان‌ها و مناطق متناسب با فرهنگ، اقلیم یا شرایط آن منطقه به میان آمده‌اند. پس طبیعی است که خبری از وجود آن‌ها در خطه دیگر نباشد. به همین دلیل یکی از تفاوت های اکسنت بریتیش و امریکن، در کلماتی است که ریشه در فرهنگ شان دارد.

تغییر در برخی اصول گرامری در لهجه امریکن و بریتیش

از تفاوت‌های لهجه امریکن و بریتیش می‌توان به بحث گرامر اسامی گروه اشاره کرد. این اسامی مثل team، family و Class در انگلیسی امریکایی و بریتانیایی به دو شکل متفاوت برداشت می‌شوند. در انگلیسی بریتیش، خانواده یک تیم جمع محسوب می‌شوند و در امریکن، خانواده به شکل مفرد بررسی می‌شود؛ برای مثال:

The team is playing well در انگلیسی آمریکایی رایج است.

به جای این عبارت در انگلیسی بریتیش The team plays well یا The team play well استفاده می‌شود.

عبارات دیگری مثل Thanks, I had enough در لهجه امریکایی و Thanks , I have had enough در لهجه برتانیایی نیز از تفاوت‌های لهجه‌ها محسوب می‌شوند.

  • NetWare Studio
  • ۰
  • ۰

مشاوره سئو به طور کلی به عنوان یک راهنما محسوب میشود. یعنی یک متخصص سئو میتواند شما را در مراحل که پیش رو دارید راهنمایی و هدایت کند و میتوان گفت نقش یک نشاننما را برای شما دارد. پس وقتی میگویند مشاوره سئو بدانید که ما از کسی که در زمینه سئو تخصص دارد راهنمایی بگیریم.

با این نتیجه ما نمیتوانیم با نادیده گرفتن استراتژی اقدام به بهینه سازی سایت کنیم.این موضوع میتواند به سایت ما تاثیرمنفی بگذارد چرا که افراد متخصصی در این حوزه با هزینه سئو سایت مناسب میتوانند شما را راهنمایی کنند.

اگر تا به حال در گوگل سرچ کرده باشید دیده اید که سایت هایی به ترتیب 1،2،3 برای شما نمایش داده میشود این وبسایت ها فاکتور هایی که گوگل قرارداده است راه رعایت کرده اند و این کار را به دست یک تیم سئو سپرده اند و در نتیجه با کلمه کلیدی در سئو در نتایج برتر گوگل نمایش داده میشوند.

 

آیا شما هم مانند خیلی از مارکترها می‌خواهید روش‌های ساخت بک‌لینک رایگان را بدانید؟ پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. اگر می‌خواهید سایت شما قابل‌مشاهده باشد، باید هوشمند و مدبر باشید. روزگار ارسال پست آنلاین و افزودن چند کلمه کلیدی به سر آمده است. دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به حدی تکامل یافته است که دیگر همه می‌دانند که صدها عامل در رتبه‌بندی سایت نقش دارند.

برخی از این عوامل و به‌ویژه کلمات کلیدی، بسیار شناخته‌شده هستند. اما مشکل اینجاست که با افزایش جستجوی صوتی، کلمات کلیدی دیگر ابزار غالب سئو نیستند. درست است که اهمیت کلمات کلیدی هرگز به طور کامل از بین نخواهد رفت اما تکیه صرف به کلمات کلیدی اشتباه است. اینجاست که باید به فکر استفاده از بک‌لینک‌ها بیوفتیم.

 

قبل از پرداختن به ساخت بک‌لینک رایگان بگذارید اول تعریفی از بک‌لینک داشته باشیم. به عبارت ساده، بک‌لینک یک لینک خارجی است که کاربران را از یک سایت به سایت دیگر هدایت می‌کند. بک‌لینک‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو هستند. متأسفانه شما کنترل زیادی روی آن‌ها ندارید اما ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید بیشترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید.

 

بک لینک ها با ترافیک ارگانیک همراه هستند؛ به دلیل اینکه خزنده‌های موتورهای جستجو در هنگام ساخت فهرست خود به دنبال بک‌لینک می‌گردند، بنابراین خزنده گوگل می‌تواند نحوه اتصال صفحه‌های شما را بهتر درک کند. مهمتر از آن، بک لینک‌ها همچنین به موتورهای جستجو می‌گویند که محتوای شما چگونه با وب‌سایت‌ها و صفحات دیگر در اینترنت مرتبط است. این به قرار دادن صفحه شما در SERP کمک می کند تا بتوانید ترافیک ارگانیک را برای جستجوهای جستجوی مناسب به دست آورید.

روشی که موتورهای جستجو ایندکس و نمایش صفحات شما را انجام می‌دهند به نوبه خود مستقیما با کیفیت بک‌لینک شما مرتبط است. البته همه بک‌لینک‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای شما را با توجه به ارتباط فهرست کنند، اما این به تنهایی تأثیر زیادی بر رتبه شما ندارد.

ساخت لینک رایگان، کار خیلی سختی نیست؛ در اینجا ما 6 روش را برای ثبت لینک رایگان آورده‌ایم.

1. روش ساخت بک‌لینک رایگان: بک‌لینک‌های داخلی

یکی از راه‌های ساخت بک‌لینک رایگان، ایجاد لینک‌های داخلی است. در مقدمه بالا اشاره کردیم که بک‌لینک، اصطلاحی است که شامل لینک‌های خارجی به سایت و صفحات شما است، اما لینک‌های داخلی نیز با این اصطلاح مطابقت دارند. همه بک‌لینک‌ها به نحوه تعامل موتورهای جستجو با وب سایت شما کمک می‌کنند.

لینک‌های داخلی به ایجاد یک تجربه کاربری عالی کمک می‌کنند زیرا بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی در سایت شما حرکت کنند و مقالات مرتبطی را پیدا کنند که با صفحه‌ای که قبلا مشاهده کرده‌اند، ارتباط دارند. این امر در سئو بسیار مهم است زیرا به شما امکان می‌دهد بازدیدکنندگان را حفظ کنید؛ یعنی به جای تایپ کردن عبارت جستجوی دیگری برای یافتن اطلاعات بیشتر و مرتبط، ابزاری را برای آن‌ها فراهم می‌کنید تا آن را راحتتر پیدا کنند.

 
  • NetWare Studio