مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بروشورچیست ؟

در واقع بروشر کتابچه ای چند صفحه ای می باشد که شما از طریق آن کالا و محصولات خود را معرفی می کنید . معادل فارسی این کلمه کالا نما می باشد که به معنای معرفی کامل و جامع خدمات شما می باشد . گاهی اوقات بروشور ها جنبه های دیگری هم پیدا می کنند که در ادامه مجموعه قصر یخ به این موارد به طور واضح اشاره کرده است .

انواع بروشورها :

بروشور لت دار: بروشورهای لت دار دارای چند صفحه هستند و این صفحات پس از تا زدن به لت تبدیل می شوند . بروشور های 2 و 3 لت از بهترین بروشور ها هستند که برای تبلیغات تجاری استفاده می شوند .هم چنین خوانش این نوع بروشور ها بسیار راحت تر می باشد .

بروشو کتابچه ای : این نوع بروشورها بصورت کتابچه هستند و دارای صفحات زیادی هستند و ما مجبوریم آنها را به وسیله چسب گرم و منگنه صحافی کنیم. در این بروشور میتوان بطور کامل در مورد کالا و جزییات آن شرح داد.

بروشر اسلیپ کیس : از این بروشورها به عنوان پوشه استفاده می‌شود و در بعضی اوقات به آنها فولدر هم می گویند. این فولدرها بعنوان پوشه عمل کرده و برای گذاشتن ورقه های جدا جدا در کنار هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.در چاپ این این بروشورها از کاغذهای گلاسه و ایندلبرد ۲۵۰ تا ۳۰۰ گرم استفاده می شود که مقاومت بیشتر و ماندگاری بالاتری دارند .

کاربرد چاپ بروشور چیست ؟

استفاده از بروشور به عنوان منو : این نوع بروشور برای رستوران ها و کافی شاپ ها بسیار کارد دارد چرا که مشتریان می توانند به راحتی غذا ی مورد نظر خود را سفارش دهند . این بروشور ها برای رستوران هایی که خدمات بیرونی هم دارند بسیار مناسب است .

چاپ بروشور برای معرفی محصول : رایج ترین نوع برشور ، بروشور معرفی کالا و محصول می باشد که به طور جامع و کامل محصول مورد نظر و نحوه استفاده ز آن را ذکر کرده است . احتمالا هنگام باز کردن در جعبه قرص و دارو با بوشور آن مواجه شده باشید و به شما در نحوه استفاده از دارو بسیار کمک کرده باشد .

استفاده از بروشور برای کارت دعوت : از این بروشور برای دعوت افراد به نشست ها و سمینار های مهم استفاده می کنند . باید توجه داشت که ثبت اطلاعات کامل راجع به آن رویداد بسیار مهم خواهد بود.

تمامی موارد بالا حاکی از اهمیت بالای یک بروشور به عنوان یکی از ابزارات تبلیغات و بازاریابی در هر صنعت و تجارتی است. بنابراین نباید از کاربردشان غافل ماند.

 

  • ۰۰/۰۸/۱۵
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی