مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

قیمت چاپ لیبل ژله ای

چاپ برچسب ژله ای جز لیبل های زیبا و فانتزی است  ، که اغلب آرم شرکت در ابعاد کوچک  می باشد. قیمت چاپ لیبل ژله ای برحسب جنس انتخاب شده توسط مشتری ، هزینه ها متفاوت است .

لیبل ژله ای 

از مهمترین ویژگی های این لیبل ها، می توان به شفاف بودن آنها اشاره کرد .لیبل ژله ای لیبل هایی هستند که به صورت تمام رنگی چاپ می شود و یک لایه ی  به ضخامت حدودا ۳ میلی متر روی آن کشیده می شود که طرح چاپی  را بسیار زیبا می نماید.که در شکلهای مربع ، مستطیل ، دایره ، بیضی و قالب های مختلف طبق سفارش ساخته می شود.

لیبل ژله ای چه ویژگی هایی دارد:

مقاومت شیمیایی بسیار بالایی را در برابر حلال های رقیق کننده دارند

ماندگاری لیبل ژله ای در برابر نور خورشید حدود 5 سال می باشد

ازخاصیت ضد آب برخوردار هستند

لیبل های کریستالی از چسبندگی بسیار فوق العاده ای برخوردار می باشد

موارد استفاده از لیبل ژله ای

از بارز ترین نمونه ها می توان به استفاده از آن بر روی لوازم خانگی، بعضی از دستگاه های صنعتی، دکمه های خودرو،روی آبگرمکن های دیواری ،پکیج ها ، درب های آلومنیومی ، پنجره های UPVC ، مبلمان ، کامپیوتر و چاپگرها نام برد.

چاپ لیبل ژله ای ، لیبل پلی استر

لیبل به منظور معرفی محصولات مختلف و برند تجاری تولید کننده، روی محصولات چسبیده می شود. یکی از انواع لیبل که مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد، لیبل ژله ای یا لیبل پلی استر است. این محصول بصورت شفاف (کریستالی) و حالت 3 بعدی و برجسته است ، چاپ لیبل ژله ای در شرکت قصر یخ  در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و به صورت چاپ دیجیتال انجام‌ می‌شود. برخی تولیدکنندگان به دلیل ظاهر برجسته و کریستالی و زیبایی خاص این لیبل، چاپ لیبل پلی استر را به سایر انواع لیبل ترجیح‌ می‌دهند، دلیبل این امر ماندگاری و جذابیت این محصول نسب به سایز اقلام پشت چسبدار می باشد.

مزایا چاپ لیبل ژله ای یا پلی استر

از مزایای چاپ لیبل پلی استر نسبت به سایر انواع لیبل‌ می‌توان به این موارد  اشاره کرد: چاپ لیبل پلی استر دارای کیفیت بالای چاپ است. امکان برش دقیق محصول وجود دارد. لیبل پلی استر ظاهر کریستالی و براق دارد که باعث زیبایی و خاص بودن محصول‌ می‌شود. چاپ لیبل ژله ای دارای استحکام، مقاومت و انعطاف‌پذیری بالا‌ می‌باشد. خاصیت چسبندگی قوی به گونه‌ای که قابل چسباندن بر روی انواع سطوح مثل سطوح فلزی، چوبی و دیگر سطوح‌ می‌باشد. چاپ لیبل ژله ای باعث ماندگاری و دوام بالای لیبل محصولات‌ می‌گردد. ضد آب بودن• قابلیت تولید در هر سایز و برش خاص

کاربرد چاپ لیبل ژله ای 

چاپ لیبل پلی استر یا ژله ای به منظور چسباندن  بر روی محصولات مثل لوازم خانگی، الکترونیکی، لوازم خودرو، ابزار، میز و صندلی چوبی و MDF، لوازم بهداشتی و ... انجام‌ می‌شود. چاپ لیبل ژله ای و چسباندن آن بر روی محصولات مختلف باعث ترویج برند و اعتباربخشی به محصول‌ می‌گردد. چاپ لیبل ژله ای به دلیل ظاهر براق و برجسته آن، لوگوی شما و محصولات را به خوبی به نمایش‌ می‌گذارد.

 

قیمت دستگاه لیبل ژله ای

ظرفیت کاری دستگاه های لیبل زن چقدر است؟

دستگاه های لیبل زن در انواع گوناگون از 20تا600 لیبل در ساعت کار می کنند.

دستگاه های لیبل زن در دونوع دستی و اتومات هست.

هزینه چاپ لیبل ژله ای

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در چاپ لیبل ژله ای، ذهن بسیاری از افراد را مشغول نموده است، قیمت و هزینه های مربوط به چاپ لیبل های ژله ای می باشد. نحوه محاسبه این محصول (طول * عرض) ضربدر قیمت واحد است .

  • ۰۰/۰۸/۰۹
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی