مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

چاپ لیبل شبرنگ

چاپ لیبل شبرنگ چیست؟

لیبل شبرنگ از دسته لیبل‌‌های امنیتی است که اگر سعی در کندن آن شود، خرد می‌شود ودر صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. این لیبل دارای مقاومت بالایی است و در انواع محصولات برای کاربردهای مختلف از آن استفاده می‌شود.

لیبل شبرنگ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ظاهر لیبل شبرنگ شبیه به لیبل‌‌های کاغذی سلفونی است اما دارای ویژگی‌هایی است که آن را از لیبل‌‌های دیگر جدا می‌کند. همان طور که از اسم این لیبل پیداست، ویژگی اصلی آن شبرنگ بودن و قابلیت دیده‌شدن و درخشندگی در تاریکی و نور کم است.

برچسب های شبرنگ دارای ویژگی‌‌های زیر هستند:

قابلیت چسبندگی بالا

میکرون بالاتر نسبت به سایز لیبل های امنیتی

مقاومت بالا در برابر رطوبت و انواع حلال ها

مقاوم در برابر حرارت و پاک شدن

خرد شدن لیبل بعد از کندن آن.

انواع لیبل شبرنگی برای چه مصارفی صورت می‌گیرد؟

لیبل شبرنگ برای کارهای امنیتی و گارانتی اصالت کالا کاربرد دارد. به دلیل مقاومت بالای این لیبل در مواردی که محصولات در فضای باز قرار دارند، چاپ لیبل شبرنگ ریسک آسیب لیبل در برابر عوامل محیطی را کاهش می‌دهد. برای استفاده از لیبل شبرنگ در فضای باز می‌توان روی آن سلفون کشی انجام داد. اما با این کار قابلیت خردشوندگی آن از بین می‌رود. همچنین در مواردی که نیاز است تا در تاریکی و نور کم، لیبل و پیغام اضطراری دیده شود، از این لیبل استفاده می‌شود. چاپ لیبل خرد شونده برای استفاده در اموال گردانی ادارات و سازمان‌‌های بزرگ نیز کاربرد فراوانی دارد. لیبل های شبرنگ قابل استفاده برای انواع خودروها، شیشه فروشگاه ها، شیشه مغازه ها، محصولات تولیدی، مراکز آموزشی، مراکز نظامی، فرودگاه ها و غیره هستند. آنها از چسب وینیل با کیفیت بالا، از فلورسنت و فسفر تولید و با استفاده از دستگاه مخصوص روی پی وی سی چاپ می شوند.

لیبل شبرنگ شامل چه اطلاعاتی است؟

امکان چاپ انواع اطلاعات و طرح‌‌های مختلف و انواع لوگو با توجه به کاربرد آن، روی لیبل شبرنگ وجود دارد. اگر چاپ لیبل شبرنگ به منظور استفاده در اموال گردانی صورت بگیرد، اطلاعاتی مانند کد محصول، بارکد و نام سازمان بر روی آن چاپ می‌شود .

طول عمر انواع مختلف چاپ لیبل شبرنگ چقدر است؟

شبرنگ های استاندارد دارای دوام بیرونی ۵ ساله و دوام داخلی ۷ ساله هستند، آنها با چسب بسیار تهاجمی در دو نوع تولید می شوند، نوع اول چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و نمی توان به صورت یکجا بعد از چسباندن آن را از روی سطح مورد نظر کند ؛ اما نوع دوم چسبندگی معمولی دارد و در صورت نیاز به کندن آن از روی سطح به صورت کامل با کمی تلاش کنده خواهد شد.

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی