مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژیِ ، خرید های اینترنتی جایگزین خرید های حضوری شده اند که دارای مزیت هایی چون صرفه جویی در وقت و زمان می باشند . خرید جهزیه برای عروس های محترم یکی از سخت ترین کار ها است  و در عین حال بسیار دل می باشد .خرید سرویس خواب عروس اینترنتی یکی از راهکار هایی است ک به شدت امروزه مورد توجه مردم قرار گرفته است.

مجموعه آریا چوب این مقاله را ب منظور کمک به عروس ها عزیز و محترم نوشته است تا بتواند کمکی به آنها در خرید سرویس خواب خود بکند.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب عروس:

تخت خواب دو نفره: تخت خواب یکی از مهم ترین اجزای سرویس خواب عروس می باشد که براساس سلیقه و فضای مورد نظر شما در اشکال مختلف تولید میشوند. عموما تخت خواب دو نفره برای سرویس خواب عروس با طول 2 متر و عرض 135 تا 150 سانتی متر ساخته میشوند.

پا تختی: یکی دیگر از اجزای سرویس خواب عروس پا تختی ها می باشند که اصولا در کناره های تخت به صورت متقارن قرار میگیرند . پاتختی ها بسیار کاربردی هستند و تعدادی از وسایل ضروری و مورد نیاز عروس و داماد درون آنها قرار میگیرد.

میز آرایش و آیینه: میز آرایش یکی از وسایل مورد نیاز عروس ها می باشد که دارای کشوهایی با ابعاد دلخواه شما هستند . میز آرایش اصولا برای چیدمان لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان محترم میباشد.

کمد: یکی از کاربردی ترین اجزای سرویس خواب عروس کمد میباشد چراکه بخش زیادی از وسایل و لباس ها را میتوان درون آن قرار داد. کمد ها در ابعاد و اشکال دلخواه شما قابل سفارش هستند اما برای فضاهای کوچک توصیه نمیشوند.

پاف : عموما پاف ها را برای اتاق خواب های بزرگ سفارش می دهند زیرا بیشتر جنبه تزئیینی دارند.

انواع سرویس خاب های مناسب عروس:

سرویس خواب سلطنتی: از دیرباز این نوع سرویس خواب ها بسیار پرطرفدار بوده اند . سرویس خواب های سلطنتی به دلیل اینکه دارای رنگ و نقش و نگار های زیبایی هستند گزینه مناسبی برای عروس ها میباشند.

سریس خواب کلاسیک: این سرویس خواب تلفیقی از سرویس خواب مدرن و سلطنتی می باشند . سرویس خواب های کلاسیک در عین سادگی بسیار با شکوه و زیبا هستند . عمدتا این سرویس خواب ها دارای نقش و نگار هایی هستند که توسط طراحان برجسته ، طراحی میشوند.

سرویس خواب مدرن: سرویس خواب های مدرن ، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند زیرا به دلیل قیمت مناسبی که دارند ، برای اتاق خواب های کوچک بسیار مناسب هستند.

قیمت سرویس خواب عروس چقدر است؟

با توجه به شکل و ابعاد سرویس خوابی که سفارش داده اید ، قیمت گذاری میشود زیرا در حال حاضر قیمت ثابتی برای سرویس خواب در بازار وجد ندارد.

خرید اینترنتی سرویس خواب:

با توجه به تنوع اشکال ، ابعاد و .. سرویس خواب ، شما میتوانید با یک سرچ ساده سرویس خواب مورد نظر خود را با بهترین کیفیت پیدا کنید. مجموعه آیا چوب هم یکی از مجموعه های خوبی است که دارای محصلات متنوعی از سرویس خواب عروس می باشد.

 

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی