مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بستن دندان

پیوند دادن یک رویه است که در آن یک رزین رنگی دندان با نور ویژه ای سخت می شود و در نهایت “مواد” را به “دندان” متصل می کند تا لبخند فرد بهبود یابد. در میان ساده ترین و کم هزینه ترین روش های زیبایی دندان ها، پیوند می تواند دندان های تراشیده شده یا ترکیبی را تعمیر کند، فاصله های کوتاه، تغییر شکل دندانها، یا جایگزینی لوازم آرایشی برای پر کردن آمالگام نقره ای.

ونیر

ونیر دندان  پوسته های سفارشی و نازک هستند که روی سطح جلویی دندان ها قرار می گیرند. با توجه به رنگ، شکل، اندازه یا طول آنها در جلوی دندان قرار می گیرند، ونیر ها را می توان از کامپوزیت پرسلن یا رزین ساخته شده است. فنرها یک روش محافظه کارانه برای تغییر رنگ یا شکل دندان در مقایسه با تاج را پیشنهاد می کنند، اما این روند برگشت پذیر نیست.

سفیدکردن دندان

چه کسی لبخند روشن را دوست ندارد؟ مجموعه ای از سیستم های سفید کننده دندان در دسترس است، از جمله خمیر دندان ها و شستشو، ژل های بی شمار، نوارها و سینی ها و عوامل سفید کننده از دندانپزشک. اما سفید کردن برای همه نیست. این ایده آل برای افرادی است که دندان ها و لثه های سالم و غیرمتعارف دارند. افراد با زنگ های زرد به دندان هایشان – در مقایسه با رنگ های خاکستری – بهترین پاسخ را دارند. با دندانپزشک خود صحبت کنید تا ببینید آیا سفید کردن برای شما مناسب است یا خیر.

تکمیل کامپوزیت

گندم های موجود باید بعنوان جایگزینی به دلیل پوشیدن، تراشیدن یا ترک خوردن استفاده شوند. بسیاری از مردم از این فرصت استفاده می کنند تا جای خود را از افزودن آمالگام های نقره ای به کامپوزیت های طبیعی رنگ آمیزی کنند. دلایل آنها ممکن است زیبایی شناسی باشد یا نگرانی در مورد ایمنی پر کردن آمالگام که حاوی جیوه است. پرکننده های کامپوزیت دندان از حفره های بزرگتر قبل از پوشیدن نقره ها خسته می شوند، هرچند که در حفره های کوچک نگه داشته می شوند.

ایمپلنت ها

میلیون ها آمریکایی از ریزش دندان رنج می برند، که عمدتا به علت پوسیدگی دندان، بیماری لثه یا آسیب است. ایمپلنت  دندان – ریشه های دندان جایگزینی که از تیتانیوم ساخته شده اند (نشان داده شده در سمت چپ) – پایه قوی برای پیوستن دندان مصنوعی دائمی یا قابل جابجایی (تاج) را فراهم می کند. به جای تاج های فردی، برخی از بیماران ممکن است دارای ایمپلنت هایی باشند که پروتز متحرک را پشتیبانی می کنند.

لبخند

ترکیبی از تکنیک های دندانپزشکی می تواند برای رسیدن به یک لبخند بزرگ استفاده شود. در اینجا، ونیرهای چینی و تاج دندانهای صحیح کور، خط دودی نازک و دیگر کلینیک دندانپزشکی های تراشیده شده، پوشیده شده و تغییر رنگ داده شده است. در حالی که دندانپزشکان لوازم آرایشی می توانند تفاوت های چشمگیری را در لبخند فرد و سلامت کلی دهان ایجاد کنند، کار باید با دقت برنامه ریزی شود – هرچند که برای بسیاری  دقیق و پر هزینه در پایان آن ارزش دارد.

  • ۹۹/۰۲/۲۲
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی