مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

ابزار های خاص و حرارتی مورد استفاده در شینیون مو

از آنجایی که مدل های بسیار زیادی برای آرایش مو وجود دارد، برای پیاده کردن برخی از این مدلها، ما نیاز داریم که از ابزار حرارتی در کار شینیون استفاده کنیم.

دو نمونه از مهمترین و رایج ترین وسایل حرارتی که برای حالت دادن و صاف کردن مو مورد استفاده قرار می‌گیرند، اتو مو و سشوار هستند. این دو قلم، توی هر خونه ای پیدا میشن. ولی سشوار و اتو موی که توی سالن های آرایش استفاده میشه، قدرتمندتر و تخصصی تر است.

راز ماندگاری حالت مو در شینیون

کار حالت دادن به مو با شگردهای جدید، بسیار جالب و البته سخت است. بنابراین برای حفظ چنین اثر باشکوهی، نیازمند ابزار تثبیت کننده هستیم تا بتوانیم برای چند ساعت بیشتر از این مدل موها لذت ببریم.

موادی که برای تثبیت حالت موها و  آرایش نقاط دیگر بدن به کار میروند، در اشکال مختلف توسط تولید کننده گان لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شده اند. و بیشتر این محصولات به فرم اسپری تولید میشوند. اما انواع دیگری مثل ژل نیز در دسترس هستند.

روند حالت دادن مو برای هر شخصی متفاوت است. برای مثال بعضی از مشتری های ما، موهای صاف و ظریفی دارند و برای حالت دادن کمی ما را به دردسر میاندازند. اما کسانی که دوره آموزش حرفه ای شینیون مو رو گذرونده باشن، به راحتی یاد می‌گیرن که بد شکل ترین موها رو هم با کمک شینیون مرتب و خوش فرم کنن.

محبوب ترین مدل ها و سبک های شینیون مو

پیاده کردن همه انواع مدل مو، واقعا سخت نیست و اگر آرایشگر شما حرفه‌ای باشد، به راحتی می‌تواند مدل موی مد نظر مشتری را پیاده کند. بنابراین حتی اگر شما سخت ترین طرحی که در ظاهر، کار زیادی میطلبد را انتخاب کنید، همچنان آرایشگر و هنرمند حرفه‌ای مو قادر است آن را پیاده کند.

شینیون‌ عروس

بیشترین قشر جامعه که تمایل به انجام این پروسه آرایش مو دارند عروس ها هستند. به طرز عجیبی شینیون عروس با آرایش عروس هماهنگ میشود و زیبایی او را دو چندان میکند.

خوشبختانه مدل های متنوعی برای اجرا وجود دارد و خلاقیت در خصوص حالت دادن به موهای عروس بسیار بالا است.

کار آراستن موهای عروس معمولا دشوار است و نیازمند صرف هزینه و البته دقت بالایی است. آرایشگر باید حالت موها را هماهنگ با آرایش و  لباس عروس  کنند.

آموزشگاه آرایشگری الماس نشان مفتخر است که برای هنرجویانی که مایل به گذراندن دوره های آموزشی آرایشگری هستند کلاس هایی با حضور اساتید مجرب برگزار کند.

  • ۹۸/۱۱/۰۲
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی