مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

املاک منطقه 22

 منطقه 22 پیش به سوی شهر درن ، تهران با ارتفاع حدود 1300متر و وسعت 12000 هکتار در شمال غربی تهران و در پایین حوضه آبریز رودخانه وردیج وکن و در همسایگی مناطق 5 و 21 تهران واقع شده است. این منطقه که از جدیدترین و بزرگترین مناطق شهری تهران بوده، در سالهای اخیر بواسطه ویژگی های محیطی و سرمایه گذاری چشمگیر و همچنین بارگذاری امکانات شهری، به یکی از مناطق جذاب جمعیت در شهر تهران تبدیل شده است.  خرید آپارتمان در منطقه 22 امروزه بسیار زیاد شده بخاطر امکانت خوب و موقعیت عالی. بخش وسیعی منطقه 22 در اراضی چیتگر واقع شده که پیش از انقلاب اسلامی ایران از املاک خانواده فرمانفرمایان و فیروزگر بود و پس از انقلاب با عنوان اراضی ملی نامیده شدند و بخشی از آن به دست سازمان زمین شهری افتاد.

هدف اولیه ی توسعه ی این منطقه، ایجاد مکان گردشگری و رفاهی بود، اما با رشد شتابان شهرگرایی و گرایش به پایتخت، تهران با فشار جمعیتی زیادی مواجه شد و مدیران شهری به فکر گسترش فضای شهری تهران برای افزایش خدمات رسانی شهری و حل مسکن شهروندان شدند و از اواخر دهه70 شمسی بود که اراضی چیتگر مورد توجه واقع شد و منطقه22شهرداری تهران در آنجا تاسیس شد و این خود آغازی شد بر رشد و توسعه یک شهر مدرن در شمال غربی تهران.

 

منطقه 22 شهر تهران متشکل از چندین محله های شهری است از جمله: شهرک صدرا، دهکده المپیک، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک نگین غرب، شهرک کوهستان،پیکان شهر،شهرک راه‌آهن، شهرک چشمه، شهرک لاله، زیبا دشت بالا، زیبادشت پایین، شهرک امید، شهرک نمونه سپاه، شهرک آسمان سپاه، شهرک شهاب، شهرک امیرکبیر، شهرک هوانیروز، شهرک باقری، شهرک کوثر، شهرک یاس، شهرک ساحل، شهرک اسکان سبز، شهرک آزاد شهر، شهرک آتی شهر (وردآورد)، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک کوهستان، شهرک نسیم، شهرک نگین غرب، شهرک امام رضا چیتگرو شهرک شهید خرازی.

 

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی