مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

شروع هوشمند کردن ساختمان و خانه چالش برانگیزترین قسمت آن است. در این که تمامی گجت های هوشمند سازی مفید هستند، شکی وجود ندارد. اما ممکن است شما هم مثل خیلی از افراد دیگر در انتخاب تجهیزات هوشمند اولیه برای شروع هوشمند کردن ساختمان دچار سردرگمی شوید.

در این پست، ما به شما نشان می دهیم که چگونه نگرانی های خود را از بین ببرید و بدانید که هوشمند سازی را از کجا باید شروع کرد. برای شروع هوشمند سازی قبل از هر چیز لازم است چند قلم از تجهیزات هوشمند را خریداری کنید.

خانه هوشمند چیست؟

ساختمان های هوشمند مجهز به وسایلی هستند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. این وسایل می توانند در مدیریت و نظارت بر فضا و کارها به شما کمک کنند. این ساده ترین و ابتدایی ترین تعریفی است که می توان ازخانه هوشمند ارائه داد.

تعریف خانه هوشمند به صورت دقیق بستگی به گستردگی مایحتاج شما از هوشمند سازی دارد. میان کنترل کردن تلویزیون با صدا و خودکار سازی سیستم های روشنایی، امنیتی و ترموستات تفاوت عمده ای هست.

برای شروع هوشمند کردن ساختمان چه چیزهایی باید بخرم؟

وسایلی که در زیر معرفی می کنیم برای شروع هوشمند سازی ساختمان مناسب هستند. اما اجباری برای خرید این محصولات هوشمند در ابتدای امر وجود ندارد و این ها مواردی هستند که ما فقط و فقط به شما پیشنهاد می کنیم. مرحله ی بعد، نصب محصولات خریداری شده است. و پس از آن فقط کافیست با صدا یا لمس صفحه گوشی به وسایل دستور دهید تا کارهای مورد نظرتان را انجام دهند.

 

پریز هوشمند

اولین و ساده ترین، اما پرکاربردترین محصول هوشمند که ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم، پریز هوشمند است. پریز هوشمند ظاهری شبیه به پریزهای معمولی دارد اما از نظر عملکرد، تفاوت های عمده ای میان این دو وجود دارد. زمانی که یک وسیله برقی را به پریز هوشمند متصل می کنید، وسیله (اعم از اتوی مو، آرام پز، کنسول بازی و غیره) هوشمند خواهد شد. یعنی شما می توانید با گوشی هوشمند یا تبلت خود وسیله برقی متصل به پریز هوشمند را از هر فاصله ای کنترل کنید.

 


  • ۹۷/۱۲/۱۸
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی