مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

مجله اینترنتی بازار

ما در این وبلاگ سعی بر آن درایم جالبترین مطالب وب را برای شما جمع آوری کنیم

بازار کار
استارت آپ
لایف استایل
پزشکی و سلامت
آموزش
سرگرمی

  • ۰
  • ۰

 

ارتودنسی متحرک

 

منظور از ارتودنسی متحرک این است که بیمار می تواند دستگاه ارتودنسی را هنگام غذا خوردن از دهان خود خارج کند و پس از آن دوباره سر جای خود بگذارد بنابراین اثر بخشی ارتودنسی متحرک کاملا وابسته به همکاری بیمار می باشد.این دستگاه معمولا برای اصلاح فک و اصلاح جزیی دندان استفاده می شود . دستگاه ارتودنسی متحرک می تواند فقط برای فک بالا تعبیه شده باشد یا برای هر دو فک استفاده شود.دستگاه ارتودنسی متحرک شامل یک صفحه ی پلاستکی همراه با سیم است که دندان را با فشار ملایم و به تدریج به حرکت در می آورد .

 

مزایای استفاده از ارتودنسی متحرک

در ارتودنسی متحرک علاوه بر اصلاح فک و دندان های شما ، شستشوی دندان ها را نیز آسان می کند. همچنین بهداشت کلی دهان و دندان را بهبود می دهد و باعث می شود ریسک ابتلا به بیماری های لثه کاهش پیدا کند.برخلاف ارتودنسی ثابت ، ارتودنسی متحرک را می توان هنگام مسواک زدن ،نخ دندان کشیدن یا ورزش در صورت لزوم از دهان خارج کرد.

 

ارتودنسی نامرئی چیست؟

در یکی از روش های ارتودنسی که آنرا ارتودنسی نامرئی مینامنند از یک سری قالب های پلاستیکی شفاف استفاده می شود.در این روش از نیروی ثابتی برای حرکت دادن دندان ها به صورت موثر استفاده شده است. این ارتودنسی متحرک بوده و هر دو هفته یکبار تعویض می شود.پلاک های اینویزیلاین شباهت زیادی به محافظ های سنتی دهان دارند که از یک پلاستیک شفاف ، سبک و نازک ساخته می شود.پلاک های اینویزیلاین در تمام طول شبانه روز بجز هنگام مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باید استفاده شود. در مدتی که شما پلاک های متحرک را می پوشید ، دندان های شما  به تدریج حرکت داده می شوند . این حرکت تا زمانی که نتایج مورد نظر بدست آید ادامه خواهد یافت.

 

با توجه به توضیحات بالا اگر قصد انجام ارتودنسی و متوجه شدن هزینه آن میتوان به بهترین متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه کنید و مشکل خود را کامل تشریح کنید تا هزینه ارتودنسی را به شما اعلام کنند

هزینه ارتودنسی بسته به مشکل ناهنجاری_سن شخص_روش درمانی و عوامل مختلف زیادی متفاوت است و در تمامی کلینیک های دکتر درویش پور به صورت اقساط پرداخت می شود.

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • NetWare Studio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی